Przypominam że cabriolet jest cięższy o 200 kg od Coupe a silnik 2.8 V6 uzyskuje moc 128 kW/174 KM przy 5500 obr/min. Jeżeli 2.0 ABK objeżdża 2.8 V6 AAH to znaczy że te V6 jest zepsute. Gonić spokojnie może aż do 220 km/h ale nie objeżdżać. Teoretycznie słabszy mocowo silnik nie może być szybszy. :lol:DEDHI pisze:mam zdrowe ABK w cabrio ale 2.8 nie objeżdzam, choć żwawe te 115HP do odcinki cisnę :mrgreen: Czasami objadę 2.0 ( czasami mocniejsze ) ale nie 2.8 :-|
Audi Coupe - Jacław
Dobrze Skoro moja ma ponad 11 sekund do setki, a w rzeczywistości robie to w 8,9 sek.
Może ktoś mi mówić że V6 mnie wyrobi do tej paki 80, skoro tak, gratuluje i życzę mnóstwo radochy z jazdy Osobiście mierzyłem się z 2.3 90 B3, 2.3 B4 Cabrio i 2.8 B4 cabrio, możemy się rozwodzić na temat stanów technicznych tamtych pojazdów, ja tylko napisałem jak śmiga moja fajerka ^^ Dla porównania: Mercedes CLK 200 (136 koni + nowy strumień) od światełek do 100 leci podobnie, zaczyna mnie odstawiać koło 150 do 170, potem równo do 200.
Audi: 168 Nm przy 3250 obr/min (katalogowo 11,6 sek)
Merc: 190 Nm przy 3700 obr/min (katalogowo 11,0 sek)
Co do prędkości (mówimy o tym v-maxie na poprzedniej skrzyni), to może i licznik przekłamywał, gdy auto czekało na swap robiłem w nim zegary bo padł obrotek, który właśnie nie działa do dziś (raz działa, raz nie działa), a poprawiałem wszystkie luty, ale żeby od razu stopery też oszukiwały ? Sekunda chyba równa sekundzie. Wrzuciłbym filmik, aczkolwiek nic nie zobrazuje, video można przyśpieszyć, a to po prostu trzeba zobaczyć
Może ktoś mi mówić że V6 mnie wyrobi do tej paki 80, skoro tak, gratuluje i życzę mnóstwo radochy z jazdy Osobiście mierzyłem się z 2.3 90 B3, 2.3 B4 Cabrio i 2.8 B4 cabrio, możemy się rozwodzić na temat stanów technicznych tamtych pojazdów, ja tylko napisałem jak śmiga moja fajerka ^^ Dla porównania: Mercedes CLK 200 (136 koni + nowy strumień) od światełek do 100 leci podobnie, zaczyna mnie odstawiać koło 150 do 170, potem równo do 200.
Audi: 168 Nm przy 3250 obr/min (katalogowo 11,6 sek)
Merc: 190 Nm przy 3700 obr/min (katalogowo 11,0 sek)
Co do prędkości (mówimy o tym v-maxie na poprzedniej skrzyni), to może i licznik przekłamywał, gdy auto czekało na swap robiłem w nim zegary bo padł obrotek, który właśnie nie działa do dziś (raz działa, raz nie działa), a poprawiałem wszystkie luty, ale żeby od razu stopery też oszukiwały ? Sekunda chyba równa sekundzie. Wrzuciłbym filmik, aczkolwiek nic nie zobrazuje, video można przyśpieszyć, a to po prostu trzeba zobaczyć
Wybacz administracjo oraz moderacjo ale muszę to napisać bo nie da rady tego inaczej skomentować: pindolki też będziecie sobie mierzyć? Proponuję tylko laserowo co by nie zakłamało o te 0,01 cm.
:roll:
A tak na poważnie Panowie. Młody sobie coś tam pomodził i może mu wyszło. A może tankuje paliwo V-Power Racing? A może ściga się z górki? Albo zegarek mu źle działa
Ważne, że właściciel ma radochę i tyle
:roll:
A tak na poważnie Panowie. Młody sobie coś tam pomodził i może mu wyszło. A może tankuje paliwo V-Power Racing? A może ściga się z górki? Albo zegarek mu źle działa
Ważne, że właściciel ma radochę i tyle