Widać przeciemkwasek pisze:kierownice ma po prawej ?
Audi Coupe S2 3B - Renowacja eSki;)
Spokojnie;) Niedługo będzie naprawiona;) Najważniejsze rzeczy chodzą w niej jak w zegareczku.Silnik IGŁA!!! Mnóstwo papierów na przeglądy i naprawy zostało u kolegi w UK. Narazie to autko ma jeździć...Jak V8 będzie już na chodzie, to zabierzemy się za przekładkę S2;)
JEST: Audi A3 1.9 Tdi Ambition
BYŁO: Subaru Impreza RX 2.0
BYŁO:..:nie ma Impossible Mission jak jedziesz Audi Competition:..
BYŁO: Audi 80 B4 2.0 ABK
BYŁO: Subaru Impreza RX 2.0
BYŁO:..:nie ma Impossible Mission jak jedziesz Audi Competition:..
BYŁO: Audi 80 B4 2.0 ABK
MAŁY UP:) Na początek przypominam, że jest to auto kolegi:) Nie sprzedałem Compi, bo przekładam S2 w garażu po cichaczu:D
Auto jest już w końcowej fazie przekładki. Silnik siedzi już na swoim miejscu. Przy okazji udało się naprawić kilka rzeczy o których nie wiedzieliśmy póki silnik nie usiadł na palecie.
Na dzień dzisiejszy do auta doszły soczewki i hamulce z Range Rovera Sport;) Do pełni szczęścia aby autko mogło wyjechać z garażu brakuje kilku rzeczy takich jak: Skrzynka aku do bagażnika, wykładzina podłogi (kształt podłogi z 2 katalizatorami- S2,2.6 2.8 V6), boczki z panelami sterowania elektryką.
Kilka słabych fot.
Tak to wygląda po przespawaniu grodzi i upchniętym silniku? Czym się różni od Europejczyka?:D
Tutaj zdjęcie kielicha po przespawaniu grodzi.
Słabiutka fotka hamulców z daleka. Trzeba przybliżyć.
Szczelina miedzy felga, a zaciskiem Brembo;)
Więcej zdjęć jak będzie lepsza pogoda.
PS. Potrzebuje wyżej wymienione graty. Pilnie;)
Auto jest już w końcowej fazie przekładki. Silnik siedzi już na swoim miejscu. Przy okazji udało się naprawić kilka rzeczy o których nie wiedzieliśmy póki silnik nie usiadł na palecie.
Na dzień dzisiejszy do auta doszły soczewki i hamulce z Range Rovera Sport;) Do pełni szczęścia aby autko mogło wyjechać z garażu brakuje kilku rzeczy takich jak: Skrzynka aku do bagażnika, wykładzina podłogi (kształt podłogi z 2 katalizatorami- S2,2.6 2.8 V6), boczki z panelami sterowania elektryką.
Kilka słabych fot.
Tak to wygląda po przespawaniu grodzi i upchniętym silniku? Czym się różni od Europejczyka?:D
Tutaj zdjęcie kielicha po przespawaniu grodzi.
Słabiutka fotka hamulców z daleka. Trzeba przybliżyć.
Szczelina miedzy felga, a zaciskiem Brembo;)
Więcej zdjęć jak będzie lepsza pogoda.
PS. Potrzebuje wyżej wymienione graty. Pilnie;)
JEST: Audi A3 1.9 Tdi Ambition
BYŁO: Subaru Impreza RX 2.0
BYŁO:..:nie ma Impossible Mission jak jedziesz Audi Competition:..
BYŁO: Audi 80 B4 2.0 ABK
BYŁO: Subaru Impreza RX 2.0
BYŁO:..:nie ma Impossible Mission jak jedziesz Audi Competition:..
BYŁO: Audi 80 B4 2.0 ABK
Tarcze są rozwiercone:) Adaptery dorabiał ktoś z Warszawy, ale nie pamiętam kto. Musiał bym zapytać kolegi;)
JEST: Audi A3 1.9 Tdi Ambition
BYŁO: Subaru Impreza RX 2.0
BYŁO:..:nie ma Impossible Mission jak jedziesz Audi Competition:..
BYŁO: Audi 80 B4 2.0 ABK
BYŁO: Subaru Impreza RX 2.0
BYŁO:..:nie ma Impossible Mission jak jedziesz Audi Competition:..
BYŁO: Audi 80 B4 2.0 ABK
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
Niestety nie jest...W sumie to kolega nie wierzył, że uda się to tak przespawać. Po robocie nie ma śladu:D
JEST: Audi A3 1.9 Tdi Ambition
BYŁO: Subaru Impreza RX 2.0
BYŁO:..:nie ma Impossible Mission jak jedziesz Audi Competition:..
BYŁO: Audi 80 B4 2.0 ABK
BYŁO: Subaru Impreza RX 2.0
BYŁO:..:nie ma Impossible Mission jak jedziesz Audi Competition:..
BYŁO: Audi 80 B4 2.0 ABK
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga