Audi S2 Coupe @ RS2 - 20vturbo.pl [DeS]
- DeS
- Audi 80 Klub
- Posty: 780
- Rejestracja: 04 paź 2007, 00:09
- Imię: Paweł
- Model: Audi A8
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Słonik, Ty Misiaczku masz chłodnicę na zderzaku, dwa wentylatory i w dodatku jeden gar mniej. Ja mam chłodnicę z boku i jeden gar więcej.
U mnie po włączeniu temperatura spada nieznacznie. "Piątki zawsze były raczej "dogrzane".
Ta zabawa to profilaktyka, bo ja nigdy nie miałem problemu z chłodzeniem, ale skoro mocniejsze i nowsze wersje tak miały, to na 99% z ważnego powodu i pozytywnym skutkiem.
Z jakiegoś powodu właśnie taki wentylator zawendrował do ABY i ADU. Już nawet "zwykłe" 3B miało mocniejsze chłodzenie od innych "piątek", a jak widać i tak je potem wzmocniono. Warto również wspomnieć o Sporcie, który ma jeszcze mocniejszy wiatrak.
U mnie po włączeniu temperatura spada nieznacznie. "Piątki zawsze były raczej "dogrzane".
Ta zabawa to profilaktyka, bo ja nigdy nie miałem problemu z chłodzeniem, ale skoro mocniejsze i nowsze wersje tak miały, to na 99% z ważnego powodu i pozytywnym skutkiem.
Z jakiegoś powodu właśnie taki wentylator zawendrował do ABY i ADU. Już nawet "zwykłe" 3B miało mocniejsze chłodzenie od innych "piątek", a jak widać i tak je potem wzmocniono. Warto również wspomnieć o Sporcie, który ma jeszcze mocniejszy wiatrak.
S2 Coupe, Coupe quattro B2, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
no tak! no tak! niczego nie zastąpi pęd powietrza przy pełnym bucie.
...temperatura to jedyny czynnik dzięki któremu mogę zamknąć licznik(czyt. wskaźnik temp)
...temperatura to jedyny czynnik dzięki któremu mogę zamknąć licznik(czyt. wskaźnik temp)
Bóg też jeździ quattro.
www.zielonakreacja.pl
www.zielonakreacja.pl
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3793
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Grzegorz, to nie powód do dumy
Wentyl konkretny i potrzebny, już nawet przy czipie. Do kompletu ładna chłodnica oleju MOCALa i można jechać na krótkie pojeżdżawki na torze kartingowym Bo na tor poznań to potrzeba suchej michy, na co ja sobie po cichutku zbieram
Wentyl konkretny i potrzebny, już nawet przy czipie. Do kompletu ładna chłodnica oleju MOCALa i można jechać na krótkie pojeżdżawki na torze kartingowym Bo na tor poznań to potrzeba suchej michy, na co ja sobie po cichutku zbieram
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1933
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Kurcze, człowiek im starszy ma mniej włosów a Ty taką suszarkę sobie sprawiłeś Nie no piękny zestawik
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2013, 20:30 przez bloku, łącznie zmieniany 1 raz.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga