Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Bagged Audi Cabriolet by Vitek

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 06 sty 2015, 20:41

Viteknt pisze:Ano wszystko jest własnoręcznie robione ;-)
+1 <ok>
Jeżeli chodzi o klej to przerzuciłem kilka... w tym zaliczyłem kilka wtop :-| Jeżeli nie masz kompresora to polecam Boll klej w spray... koszt puszki około 20pln ... rewelacja <ok>

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 910
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 07 sty 2015, 00:04

quick pisze:O co chodzi z tym air..? Bo nie pojmuję spazm na forum jak ktoś zamontuje to w aucie i zaciapa sobie bagażnik..
(pytanie w 100% niezłośliwe i nic nie negujące)
Pneumatyczne zawieszenie jest bardzo komfortowe. Montowane fabrycznie w A8 D3 i A6 Allroad dodatkowym plusem jest regulacja wysokości prześwitu.

Viteknt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 08 lut 2012, 17:22
Lokalizacja: N.Tomyśl

Post autor: Viteknt » 13 sty 2015, 17:21

DEDHI ja używałem klej Bolla bo ten mi akurat polecałeś i jest na prawde mega w pracach z tapicerka ;-)

Dzisiaj przyszła paczka z nowym wzmacniaczem , Crunch GTi2200 400RMS w mostku , wkońcu moge usłyszeć co ten głośnik potrafi. I co najważniejsze udało sie go zmieścić w tunelu na narty więc jestem podwójnie zadowolony <ok>

Obrazek Obrazek Obrazek

Co do kabli to od razu informuje że zrobie z tym porządek bo też mnie to wkurza ;-)

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 13 sty 2015, 17:51

wzmacniacz w tunelu? bardzo ciekawe miejsce na wzmacniacz. Choć nie wygląda to zbyt elegancko to miejsce jest naprawdę fajne <ok> Zresztą w twoim przypadku w ogóle go nie będzie widać. Pomyśl tylko o zaślepce podłokietnika w kanapie. Chyba że zamkniesz podłokietnik. W cabrio jest mało miejsca więc warto wykorzystać wolną przestrzeń ;-) Jestem na tak <ok>

Viteknt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 08 lut 2012, 17:22
Lokalizacja: N.Tomyśl

Post autor: Viteknt » 13 sty 2015, 18:04

Tzn mój podłokietnik i tak jest tam na stałe zamontowany i nikt go nie używa (bo nawet nie wiedza że tam jest :-D ) a z drugiej strony otwór zakrywa skrzynia basowa więc wzmacniacza wgl nie będzie widać ani nie zajmuje miejsca w bagażniku ;-)

Awatar użytkownika
pablovw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 195
Rejestracja: 30 wrz 2012, 16:20
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: pablovw » 13 sty 2015, 18:34

Pytanie tylko czy wzmak nie będzie się za bardzo grzał w tunelu, jakby nie było jest zabudowany z obu stron.
Teraz nie będzie tego czuć ale przy 25-30 stopniach na dworzu...

Awatar użytkownika
DEDHI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 827
Rejestracja: 19 gru 2008, 19:49
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: DEDHI » 13 sty 2015, 19:34

pablovw pisze:Pytanie tylko czy wzmak nie będzie się za bardzo grzał w tunelu, jakby nie było jest zabudowany z obu stron.
Teraz nie będzie tego czuć ale przy 25-30 stopniach na dworzu...
jak się będzie wyłączał to podepnie się komputerowy wiatraczek 120mm i będzie dobrze :mrgreen:

Viteknt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 08 lut 2012, 17:22
Lokalizacja: N.Tomyśl

Post autor: Viteknt » 21 sty 2015, 12:49

Co do wzmacniacza to będe monitorował jego nagrzewanie , ale myśle ze to miejsce zda egzamin ;-)

Dziś takie ładne zdjęcia dostałem od Czesława , w piątek będa już u mnie :-)

Obrazek Obrazek

Kompresor po paru perypetiach wkońcu mam ogarnięty i co najlepsze udało mi sie na nim zaoszczędzić 500zł jak nie wiecej <ok> Jutro powinien już być u mnie.

Pozostało zakupić złączki do okuć i to wszystko złożyć w całość więc pewnie dopiero stanie sie to w nastepnym tygodniu ;-)

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 21 sty 2015, 15:18

fajnie ze poduchy z tylu i ze dwa balwanki z przodu, czekam na efekty pracy zawieszenia ;-)

Awatar użytkownika
stawsz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 342
Rejestracja: 16 lut 2014, 19:24
Lokalizacja: Rawa Maz.

Post autor: stawsz » 21 sty 2015, 23:10

Fajne , fajne ... tylko ciekawe czy Ci się to zmieści i nie będą poduchy obcierać o nadwozie.

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 910
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 26 sty 2015, 23:29

Jak tam postęp prac ? Będziesz umiał tak zrobić podczas jazdy ? :-D


Viteknt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 08 lut 2012, 17:22
Lokalizacja: N.Tomyśl

Post autor: Viteknt » 27 sty 2015, 00:01

Niestety postep prac spowolnił , Czesław dopiero dzisiaj wysłał zawieszenie , zlączki do okuc będe miał dopiero w czwartek więc zanim zloże to już bedzie nastepny tydzień. Jeszcze Audi pokazalo mi fucka i w piatek wieczorem padla cewka zapłonowa na szczescie dziś zalatwiłem inną i auto śmiga.

Przy okazji tapicer obił mi butle do powietrza ;-)

https://www.dropbox.com/s/2hcw3j2k4f1z9 ... 2.JPG?dl=0

Awatar użytkownika
VinCe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 263
Rejestracja: 01 lip 2011, 22:07
Lokalizacja: Marki
Kontakt:

Post autor: VinCe » 27 sty 2015, 20:14

tak szczerze to lepiej by wyglądała pomalowana. Ale czekam na efekt końcowy !

Viteknt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 08 lut 2012, 17:22
Lokalizacja: N.Tomyśl

Post autor: Viteknt » 28 sty 2015, 15:26

Jak na razie to walcze z silnikiem ABK , dzis podłaczyłem trzecia cewke odpaliłem przebiera , i na gazie i na benzynie , przełączyłem na gaz pozniej spowrotem na benzyne , przygazowałem do 6tys i obroty spadły i silnik zgasł. I znów nie odpala :evil: 2 lata nic sie nie działo i teraz takie cyrki.... Może ma ktoś jakis pomysł co może byc tego powodem?

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 910
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 29 sty 2015, 21:08

Obstawiam regulator ciśnienia paliwa. Domniemywam że pompę paliwa słychać przed uruchomieniem. Jeżeli na wszystkich cewkach to samo sie dzieje to warto sprawdzić też czy nie jest urwany jeden przewód od wtryskiwacza rozruchowego.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga