Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Cabrio zzagubionego -climatronik i hardtop xD

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
KaZi_2005
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 893
Rejestracja: 11 kwie 2009, 08:41
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: KaZi_2005 » 31 mar 2014, 08:36

nie wydaje mi się żeby to był helper. Amortyzatory są tak miękkie ze mozna je z powodzeniem jedna reka sciskac, wiec wydaje mi sie ze to ona za mało "wychamowują auto". A po drugie przy postawieniu auta na kołach helper oczywiscie zgnieciony do pozycji zero a sprezyna glowna również prawie w pozycji zero, w momencie najechania na dzure sprezyna sie składa na max i jest stuknięcie.
moje pomysły:
-zbyt miękki amor który nie ma siły cisnienia dobrego
-zbyt miękka sprężyna do V-ki

helpera mozna sprobowac wywalic`

a kolejny problem jest taki ze ten gwint jest skręcony na pozycję max do góry, więc amor ma bardzo duzy zakres pracy, a sprezyna ze 2-3cm i zgniata się do zera, przy miękkich amorkach takie wjechanie w dziure sklada całkiem sprezyne.

[ Dodano: 2014-03-31, 08:39 ]
a i jeszcze dodam, że auto jest tak miękkie że mozna normalnie bujać go rękami, jak ja mialem KW to mozna bylo o tym zapomniec.

Awatar użytkownika
klife
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 545
Rejestracja: 12 wrz 2009, 14:54
Lokalizacja: Będzin

Post autor: klife » 31 mar 2014, 09:59

Tuningowane amory firmy Magnum, od tego bym zaczal bo kosc robi niezla kpine.
Helpery owszem przy niskim obnizeniu choc ja mialem prawie sam dol z helperami i wszystko ladnie smigalo, tu jest naprawde wysoko to skrecone wiec nie powinny powodowac problemow.

zzzagubiony
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 298
Rejestracja: 14 lut 2011, 13:15
Lokalizacja: Katowice

Post autor: zzzagubiony » 31 mar 2014, 12:44

no niestety diagnoza poki co jest jak wojtek mowi
teraz z czego dobrac sprezyny eh ... mam kogos kto mi moze dorobic w cenie okolo 130 sztuka

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 31 mar 2014, 13:43

nie szukaj problemu ze sprezynami bo kazdy kto ma kw na takich smiga i nikt nie ma problemu, skoro wyrzucenie helpera nie dalo efektu, no to idz za rada Wojtka i wrzuc inne amory, swoja droga co tam teraz siedzi za amor?

Awatar użytkownika
klife
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 545
Rejestracja: 12 wrz 2009, 14:54
Lokalizacja: Będzin

Post autor: klife » 31 mar 2014, 14:07

Nie chcesz tego wiedzieć ;D

Awatar użytkownika
gazela93
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 224
Rejestracja: 23 kwie 2013, 22:17
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: gazela93 » 31 mar 2014, 14:41

zzagubiony, i jak Ci to w ogóle stoi/ leży?

[ Dodano: 2014-03-31, 14:42 ]
zzagubiony, i jak Ci to w ogóle stoi/ leży?

I tak jak poprzednicy: pierwsza rzecz przy gwincie to wywalenie helpera ;-)

zzzagubiony
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 298
Rejestracja: 14 lut 2011, 13:15
Lokalizacja: Katowice

Post autor: zzzagubiony » 31 mar 2014, 17:13

Ale jak mam nie szukac problemu w sprezynie skoro mapet sprawdzil ze w tyn kw byly 2 rodzaje sprezyn sprawdzil to w katalogu i jedne byly
Nacisk na os przednia do 900 kg
Nacisk na os przednia do 1100 kg

Nie wiem ile ma disel albo 2.0 ale vka ma wbite na os przednia 1100 kg wiec np 100 kg na jedno kolo to chyba duzo .... i moze to ugiac sprezyne mocniej ?

Amor niby jakis magnus skrocony itp.
Jutro go gosc utwardzi ale z tego co wszyscy mowia to amor tu ma najmniej do gadania.

Jak to siedzi na kole 15 do tego balonie ni jak ale prowadzi sie sro razy lepiej wykluczajac tylko ten dzwiek sprezyn ehhh

Z tego co dzwonilem do goscia z db tuning podejdzie sprezyna z gwintu do e39 i ona ma do 1090 kg nacisku na przod koszt 80 pln sztuka. Kolczat jestes w stanie odczytac jakies nr ze sprezyny na juz ??

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 01 kwie 2014, 07:01

hehehe, chyba telepatycznie :mrgreen: przeca ja malowalem gwinta przed zalozeniem, malowalem razem ze sprezynami

zzzagubiony
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 298
Rejestracja: 14 lut 2011, 13:15
Lokalizacja: Katowice

Post autor: zzzagubiony » 05 kwie 2014, 13:48

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 05 kwie 2014, 14:03

Jest źle jak na fb Ci pisałem. Sprężyna ma za mały LOAD RATE, czyli sprawdziłaby się w lżejszym aucie. Pewnie to są z tyłu e39, a nie z przodu.

Oryginalna sprężyna KW wygląda tak z V6 w moim cabrio:
Obrazek

Czyli prawie tak samo jak gdy jest zdemontowana. A podczas jazdy ugina się do 3cm.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 05 kwie 2014, 14:28

Dokładnie jak atlas pisze. Nie te sprężyny.

zzzagubiony
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 298
Rejestracja: 14 lut 2011, 13:15
Lokalizacja: Katowice

Post autor: zzzagubiony » 05 kwie 2014, 15:10

no to jest niby ta technix z e39 nacisk na przod 1090 kg bka ma niby wybite na tabliczce 1100 kg

powiem tak jest juz o niego lepiej niz na tych ori kw

pytanie czy naciagniecie sprezyny cos pomoze ...
nie ukrywam ze mam dosc juz dobierania szukania i rozebranego auta ;/
a 700pln za nowe kw to ja nie dam :mrgreen:

Awatar użytkownika
KaZi_2005
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 893
Rejestracja: 11 kwie 2009, 08:41
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: KaZi_2005 » 05 kwie 2014, 17:08

sprezyna jest zdecydowanie za bardzo zgnieciona... amor moze miec wplyw tylko na "wychamowanie" przy dobijaniu, ale jezeli ona jest tak zgnieciona przy postoju to nie ma opcji zeby sie nie tłukło na dziurach. nigdy nie rozciagalem sprezyn i nie wiem czy ona nie wroci do swojej poprzedniej pozycji po jakims czasie. musisz próbować.

Awatar użytkownika
ATLAS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3021
Rejestracja: 08 kwie 2009, 19:49
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: ATLAS » 06 kwie 2014, 01:25

Szkoda, że na fb mi nie pisałeś, że to sprężyny TAT. One są bardzo niskiej jakości. Znam kilka osób, które w bmw e36 mieli gwinty TAT i po zamontowaniu po chwili zmieniali sprężyny na customowe, a potem amorki na bile b8 i b6. Dobre w TAT są chyba tylko chromowane i ocynkowane kolumny, reszta nie daje rady nawet w Golfie I, gdy jedziesz. To tanie gwinty do ładnego wyglądania w garażu i na zlocie. W ruchu jest słabo, choć w lini produktowej są podobno rodzynki, które dobrze się sprawują.

Myślę, że te z supersporta do A6, by dały radę:
http://allegro.pl/sprezyny-od-gwintu-au ... 53208.html

Zapytaj, czy sprzeda Ci same przednie.

zzzagubiony
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 298
Rejestracja: 14 lut 2011, 13:15
Lokalizacja: Katowice

Post autor: zzzagubiony » 07 kwie 2014, 20:15

Sprezyna lekko naciagnieta xD z 17,5 do 24 cm ;)
Zobaczymy za ile siadzie ... i jak siadzie ....
Poki co jest tak

Oczywiscie regulacja sie przez to zmniejszyla ale i tak jak dla mnie jest nisko ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga