Cabrio zzagubionego -climatronik i hardtop xD
nie wydaje mi się żeby to był helper. Amortyzatory są tak miękkie ze mozna je z powodzeniem jedna reka sciskac, wiec wydaje mi sie ze to ona za mało "wychamowują auto". A po drugie przy postawieniu auta na kołach helper oczywiscie zgnieciony do pozycji zero a sprezyna glowna również prawie w pozycji zero, w momencie najechania na dzure sprezyna sie składa na max i jest stuknięcie.
moje pomysły:
-zbyt miękki amor który nie ma siły cisnienia dobrego
-zbyt miękka sprężyna do V-ki
helpera mozna sprobowac wywalic`
a kolejny problem jest taki ze ten gwint jest skręcony na pozycję max do góry, więc amor ma bardzo duzy zakres pracy, a sprezyna ze 2-3cm i zgniata się do zera, przy miękkich amorkach takie wjechanie w dziure sklada całkiem sprezyne.
[ Dodano: 2014-03-31, 08:39 ]
a i jeszcze dodam, że auto jest tak miękkie że mozna normalnie bujać go rękami, jak ja mialem KW to mozna bylo o tym zapomniec.
moje pomysły:
-zbyt miękki amor który nie ma siły cisnienia dobrego
-zbyt miękka sprężyna do V-ki
helpera mozna sprobowac wywalic`
a kolejny problem jest taki ze ten gwint jest skręcony na pozycję max do góry, więc amor ma bardzo duzy zakres pracy, a sprezyna ze 2-3cm i zgniata się do zera, przy miękkich amorkach takie wjechanie w dziure sklada całkiem sprezyne.
[ Dodano: 2014-03-31, 08:39 ]
a i jeszcze dodam, że auto jest tak miękkie że mozna normalnie bujać go rękami, jak ja mialem KW to mozna bylo o tym zapomniec.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 298
- Rejestracja: 14 lut 2011, 13:15
- Lokalizacja: Katowice
-
- Forum Audi 80
- Posty: 298
- Rejestracja: 14 lut 2011, 13:15
- Lokalizacja: Katowice
Ale jak mam nie szukac problemu w sprezynie skoro mapet sprawdzil ze w tyn kw byly 2 rodzaje sprezyn sprawdzil to w katalogu i jedne byly
Nacisk na os przednia do 900 kg
Nacisk na os przednia do 1100 kg
Nie wiem ile ma disel albo 2.0 ale vka ma wbite na os przednia 1100 kg wiec np 100 kg na jedno kolo to chyba duzo .... i moze to ugiac sprezyne mocniej ?
Amor niby jakis magnus skrocony itp.
Jutro go gosc utwardzi ale z tego co wszyscy mowia to amor tu ma najmniej do gadania.
Jak to siedzi na kole 15 do tego balonie ni jak ale prowadzi sie sro razy lepiej wykluczajac tylko ten dzwiek sprezyn ehhh
Z tego co dzwonilem do goscia z db tuning podejdzie sprezyna z gwintu do e39 i ona ma do 1090 kg nacisku na przod koszt 80 pln sztuka. Kolczat jestes w stanie odczytac jakies nr ze sprezyny na juz ??
Nacisk na os przednia do 900 kg
Nacisk na os przednia do 1100 kg
Nie wiem ile ma disel albo 2.0 ale vka ma wbite na os przednia 1100 kg wiec np 100 kg na jedno kolo to chyba duzo .... i moze to ugiac sprezyne mocniej ?
Amor niby jakis magnus skrocony itp.
Jutro go gosc utwardzi ale z tego co wszyscy mowia to amor tu ma najmniej do gadania.
Jak to siedzi na kole 15 do tego balonie ni jak ale prowadzi sie sro razy lepiej wykluczajac tylko ten dzwiek sprezyn ehhh
Z tego co dzwonilem do goscia z db tuning podejdzie sprezyna z gwintu do e39 i ona ma do 1090 kg nacisku na przod koszt 80 pln sztuka. Kolczat jestes w stanie odczytac jakies nr ze sprezyny na juz ??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 298
- Rejestracja: 14 lut 2011, 13:15
- Lokalizacja: Katowice
no to jest niby ta technix z e39 nacisk na przod 1090 kg bka ma niby wybite na tabliczce 1100 kg
powiem tak jest juz o niego lepiej niz na tych ori kw
pytanie czy naciagniecie sprezyny cos pomoze ...
nie ukrywam ze mam dosc juz dobierania szukania i rozebranego auta ;/
a 700pln za nowe kw to ja nie dam :mrgreen:
powiem tak jest juz o niego lepiej niz na tych ori kw
pytanie czy naciagniecie sprezyny cos pomoze ...
nie ukrywam ze mam dosc juz dobierania szukania i rozebranego auta ;/
a 700pln za nowe kw to ja nie dam :mrgreen:
sprezyna jest zdecydowanie za bardzo zgnieciona... amor moze miec wplyw tylko na "wychamowanie" przy dobijaniu, ale jezeli ona jest tak zgnieciona przy postoju to nie ma opcji zeby sie nie tłukło na dziurach. nigdy nie rozciagalem sprezyn i nie wiem czy ona nie wroci do swojej poprzedniej pozycji po jakims czasie. musisz próbować.
Szkoda, że na fb mi nie pisałeś, że to sprężyny TAT. One są bardzo niskiej jakości. Znam kilka osób, które w bmw e36 mieli gwinty TAT i po zamontowaniu po chwili zmieniali sprężyny na customowe, a potem amorki na bile b8 i b6. Dobre w TAT są chyba tylko chromowane i ocynkowane kolumny, reszta nie daje rady nawet w Golfie I, gdy jedziesz. To tanie gwinty do ładnego wyglądania w garażu i na zlocie. W ruchu jest słabo, choć w lini produktowej są podobno rodzynki, które dobrze się sprawują.
Myślę, że te z supersporta do A6, by dały radę:
http://allegro.pl/sprezyny-od-gwintu-au ... 53208.html
Zapytaj, czy sprzeda Ci same przednie.
Myślę, że te z supersporta do A6, by dały radę:
http://allegro.pl/sprezyny-od-gwintu-au ... 53208.html
Zapytaj, czy sprzeda Ci same przednie.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 298
- Rejestracja: 14 lut 2011, 13:15
- Lokalizacja: Katowice