Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

moje czarne coupe

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 22 lip 2013, 22:59

Podobno na seryjnym amortyzatorze obniżają do -40 i jest dobrze, ja bym się nie cackał i wkładał od razu sportowe. Seryjne amorki mocno dostają po dupie przy niższych sprężynach.

Awatar użytkownika
krzychus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 17 mar 2011, 12:55

Post autor: krzychus » 22 lip 2013, 23:18

no w sumie masz racje , nie są przystosowane seryjne za bardzo

[ Dodano: 2013-07-22, 23:20 ]
mówisz ze z fk jestes zadowolony moze takie zakupie do mojej coupe , a jak wygląda sprawa z używkami np H&R , lub apex bądz ten AP

Awatar użytkownika
juba
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 780
Rejestracja: 15 paź 2012, 23:28
Lokalizacja: Polkowice

Post autor: juba » 22 lip 2013, 23:56

APEX, H&R i AP to lepsze jakościowo sprężyny niż FK. Jak znajdziesz używki w fajnym stanie i za dobra kaskę nawet bym się nie zastanawiał.
Jak teraz szukałem niższych sprężyn na przód, nauczyłem się że lepiej szukać sprężyn, które mają oznaczenia i zaglądać w katalogi firm. Sprawdzaj do jakiego auta są dedykowane i pod jaki silnik.

Awatar użytkownika
kwiatu88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 138
Rejestracja: 22 lut 2010, 14:43
Lokalizacja: wawa Ursus-Gocław

Post autor: kwiatu88 » 23 lip 2013, 09:12

Ja w swojej coupe-tce półtora roku temu założyłem mts-a. Dałem za niego z przesyłką coś koło 800zł 4 amory i 4 sprężyny. DO tego zainstalowałem koła w rozmiarze 17 cali i szerokie kapcie bo aż 235 z tyłu i 215 przód i pierwsze słyszę o skakaniu jak na gumach. Wręcz przeciwnie klei się drogi jak poje*$^%a. Komfort inna sprawa ale to zasługa również niskiego profilu opony.

Awatar użytkownika
krzychus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 17 mar 2011, 12:55

Post autor: krzychus » 23 lip 2013, 16:13

więc jak to zrobić bo niektórzy piszą że przód jest wyzej niż tył jak sie da takie same obniżenie 40/40 , więc 40/40 czy 60/40 ?

[ Dodano: 2013-07-23, 16:42 ]
aha i co powiecie o sprężynach sparco bo mam okazje kupić

Awatar użytkownika
kwiatu88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 138
Rejestracja: 22 lut 2010, 14:43
Lokalizacja: wawa Ursus-Gocław

Post autor: kwiatu88 » 24 lip 2013, 10:35

ja mam u siebie 40/40

mozesz zobaczyc na pierwszych zdjeciach (str3) jest kolo 16 cali i seria zawias pozniej koło 17 cali zwykły zawias i ostatnie zdjecia to koło 17 cali z zawiasem 40/40. U mnie brakuje tylko dystansów na przód i tył a tak uważam że dobrze to wygląda, tym bardziej po roku czasu jeszcze przód usiadł wiadomo cięższy jest przód i się ułożyło elegancko.

https://audi80.pl/audi-8b-coupe-na-n ... t46289.htm

Awatar użytkownika
krzychus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 33
Rejestracja: 17 mar 2011, 12:55

Audi coupe

Post autor: krzychus » 26 maja 2014, 11:24

Witam , wracam do tematu po długiej przerwie, Powiedzie mi jakto jest z felgami 18 na seryjnym zawieszeniu ? chodzi o jazde i szpare , chodzi mi o wypełnienie nadkola??? proszę o szybka odpowiedz

[ Dodano: 2014-05-26, 16:21 ]
lepiej jest obniżyć -40 czy felgi 18?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga