Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9TD AAZ] Zielony sedan

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

[B4 1.9TD AAZ] Zielony sedan

Post autor: andrzejsz23 » 24 lut 2012, 22:27

Witam.
Jestem na forum od września 2011 roku, ale dopiero teraz zebrałem się aby pochwalić się swoją Audicą <ok>
Jestem posiadaczem Audi 80 B4 1.9TD AAZ sedan od 28 sierpnia 2011 r. Rok produkcji to grudzień 1991r. Do Polski została ściągnięta z Niemiec w 2004r. U nas przewinęła się kilka par rąk, aż w końcu trafiła do mnie :lol:
Szczerze mówiąc to poprzedni właściciele nie za bardzo o nią dbali, ale będę starał się to naprawić.
Wyposażenie:
-wspomaganie kierownicy
-szyberdach manualny
-centralny zamek z pilotem
-klasyczne alufelgi 16-stki
-hak
Co zrobiłem w mojej Audi:
-wymieniłem tuleje przednich wahaczy
-wymieniłem przednie amortyzatory(mróz je wykończył)
-wymieniłem kompletny szyberdach, bo stary był kompletnie zdewastowany
-zrezałem licznik z obrotomierzem z TDI <ok>
-wymieniłem rozrząd
I to by było na tyle. Wszystkie naprawy wykonałem sam oprócz wymiany rozrządu.
Autkiem jeździ mi się bardzo dobrze, a tym bardziej że mam porównanie-gdyż wcześniej miałem Passata B3 kombi z 1992r. też z tym samym silnikiem, w którym zrobiłem remont silnika. I co mnie zdziwiło że Audi (na silniku bez remontu) o wiele lepiej przyspiesza i jeździ niż Passat po remoncie. Jest o wiele ciszej w środku i wygodniej. Teraz czekam na klubową Vlepę żeby być rozpoznawalnym na ulicach. ;-)
Staram się wszystko naprawiać na bieżąco-korzystając oczywiście z wszelkich porad jakie za pomocą "szukajki" uzyskałem na tym forum <piwo>
Mam nadzieję że spodoba Wam się moje auto i proszę o komentarze :-D
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4081
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 24 lut 2012, 22:54

co tu gadać :mrgreen: ringi na licznik ,wlepka na klapę i na zloty <ok>

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 24 lut 2012, 22:56

Vlepa już w drodze :mrgreen:

Awatar użytkownika
Lucazzz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2239
Rejestracja: 11 maja 2009, 17:35
Lokalizacja: Kraków/ WSW

Post autor: Lucazzz » 24 lut 2012, 22:58

no ładna sztuka, kilometrów musi miec zdrowo nakrecone, swiadczy o tym "ponadczasowy" stan mieszka zmiany biegów ;-)

obrotek fajna rzecz <ok>

a felgi sa 15 a nie 16" ;-)

podlokietnik psuje tu harmonie...

Awatar użytkownika
Mortiis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 729
Rejestracja: 24 lis 2009, 00:13
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Mortiis » 24 lut 2012, 23:03

Ładna seria :-D szerokości :mrgreen:

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 24 lut 2012, 23:05

Przebieg na pewno nie jest prawdziwy bo jak ją kupiłem to licznik nie bił kilometrów(ciekawe od kiedy), ale wymieniłem trybik i teraz kilometry lecą :-)
Faktycznie felgi są 15 a nie 16(po prostu się pomyliłem)

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4081
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 25 lut 2012, 08:20

wszystko ok tylko ten klin na wale :-/ te AAZety trochę lipa ;-)

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 25 lut 2012, 13:17

gibaj pisze:wszystko ok tylko ten klin na wale :-/ te AAZety trochę lipa ;-)
No niestety tak. Szczerze mówiąc szukałem Audi z silnikiem TDI ale znowu trafiłem na TD

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 26 lut 2012, 10:23

i nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.
za to TD można ładnie podkręcić tanim kosztem w przeciwieństie do TDI

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 26 lut 2012, 13:25

I tak szczerze mówiąc zaskoczyłem się dynamiką tego silnika gdy robiłem jazdę próbną przed zakupem, gdyż miałem Passata z tym samym motorem i on był o wiele wolniejszy

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 26 lut 2012, 13:28

audi ma krótszą skrzynię biegów.
ale to nadal tylko 75KM ale TD jest silnkiem rozwojowym przy praktycznie żadnym nakładzie kosztów można spokojnie pod 90-100KM podjechać bez rozbierania pompy.

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 26 lut 2012, 13:30

arwam pisze:audi ma krótszą skrzynię biegów.
ale to nadal tylko 75KM ale TD jest silnkiem rozwojowym przy praktycznie żadnym nakładzie kosztów można spokojnie pod 90-100KM podjechać bez rozbierania pompy.
chodzi Ci o boost pina?

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 26 lut 2012, 13:32

to i regulację samej pompy oraz podniesienie ciśnienia doładowania. jeśli bardzo żadko korzystasz z gazu dalej niż za połowę tojeszcze można bez IC siępocieszyć mocnym autem. ale cześciej deptasz to obowiązkowo IC

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 26 lut 2012, 13:35

Tak naprawdę to za często nie daję za wysokich obrotów. Jeżdzę tak do 2,5 tys. obrotów czasem trochę więcej przy wyprzedzaniu

Siwy232
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 147
Rejestracja: 30 sie 2011, 14:10
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: Siwy232 » 26 lut 2012, 13:44

Też mam aaz <ok> Ale drugi raz bym go nie kupił chodzi mi o jego przyspieszenie :-? wchodze do ojca a3 w tdi-ku i zupełnie inna jazda,

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga