Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.3 NG]migająca kontrolka wody

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
Miniekzgr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 27 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Gryfino

[b4 2.3 NG]migająca kontrolka wody

Post autor: Miniekzgr » 18 lis 2009, 15:13

witam od wczoraj zapal mi sei kontrolka temperatury wody silnik sie nie przegrzewa wszystko oki a kontrolka miga.znacie przyczyne??
Ostatnio zmieniony 08 maja 2011, 22:14 przez Miniekzgr, łącznie zmieniany 2 razy.
Audi A8 D3 4.2TDI 09'

Audi 80 2.8 avant quattro
VW mk1 GTD 83'

VW Beetle Cabrio

Audi 80 b4 2.0ABT

Awatar użytkownika
!StaSiu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 22 cze 2009, 14:41
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: !StaSiu » 18 lis 2009, 15:15

A sprawdzałeś poziom płynu w zbiorniczku :?:

Awatar użytkownika
Miniekzgr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 27 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: Miniekzgr » 18 lis 2009, 15:29

tak poziom jest taki jak powinien być.nawet jak auto jest zimne odpalam i juz miga i tak caly czas
Audi A8 D3 4.2TDI 09'

Audi 80 2.8 avant quattro
VW mk1 GTD 83'

VW Beetle Cabrio

Audi 80 b4 2.0ABT

ysiul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2576
Rejestracja: 14 wrz 2008, 09:10
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: ysiul » 18 lis 2009, 16:38

a może czujnik padł :?:

Awatar użytkownika
Miniekzgr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 27 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Gryfino

Post autor: Miniekzgr » 18 lis 2009, 16:40

a gdzie ten czujnik sie znajduje???
Audi A8 D3 4.2TDI 09'

Audi 80 2.8 avant quattro
VW mk1 GTD 83'

VW Beetle Cabrio

Audi 80 b4 2.0ABT

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 18 lis 2009, 21:38

moze glupe ale co to sa po polsku tagi??

ale do tematu

mruga ci czervona kontrolka na sirodku deski tak troche w gornej czesci?
jesli tak to wina czojnika 4-o event. 3 pinowy (piny w zaleznosci od roku produkcji auta ....) ten czojnik lubi sie zawieszac ma ich kilka i jak mi w coupejce zacza mrugac to klucz 22 i palnolem w czojnik oczywiscie nie plastik ale miedziana obudowe i mruganie ustapilo az do nastepnego razu 2-4 miesiace spokoju...

no i tak dla wyjasnienia niem audi 90 coupe ani 80 coupe jest tylko i wylacznie audi coupe... w etce nie znajdzie sie coupe pod 90-80 w katalogu vag tez coupe to coupe no i w zestawieniach katalogowych koncernu coupe to coupe... pewnie jakis uzedzina namieszal i tak powstaly 80-90 coupe , pewnie 80 miala silniki do 2L a 90 wzwyz....

ysiul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2576
Rejestracja: 14 wrz 2008, 09:10
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: ysiul » 18 lis 2009, 22:03

troll oslo, troszkę bardziej po polsku pisz to po pierwsze po drugie wiele koledze nie pomogłeś bo o czujniku ja wspominałem no a kolejna sprawa stukanie to żadna rozwiązanie to tak samo jak by w dziurawa oponek wsadzić korek od wina.
A wracając do tematu to chyba chodzi o czujnik nr 22 lub 23(na fotce z Etki) jeśli źle mówię to mnie poprawcie koledzy
Obrazek
Ostatnio zmieniony 18 lis 2009, 22:38 przez ysiul, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 18 lis 2009, 22:11

no wspomniales ale w ng a o tym silniku mowa nie w jakiejs 2 litruwce jak prubujesz mieszac zalacznikiem . sa dwa jeden 2 pinowy na gorze drugi 4/3 pinowy od dolu
i jak juz zauwazylem niezle mylone na forum i wprowadzajace w blad wiec ja napisalem ze chodzi o ten duzy dolny
mowie o czojniku woda bo sa jeszcze oleju i np spalania stukowego a z twojego postu nie wynika o jaki ci cjodzi....

niepomoze mozliw ze mozna rozumojac tak jak piszesz ale mozna tez sprubowac w niego pir..nac i jak zaskoczy to wiesz co sie dzieje jak to ten to wywalasz 400 zl i kopujesz orginal nowy w aso bo podrubki to tak jak wsadzadz dentke w felge z opona bezdentkowa....

bardziej po polsku nie umiem jesli mam sie z tego tlumaczyc na kazdum polskim forum to dzieki...

Awatar użytkownika
GoorY
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 17 lut 2011, 21:54
Lokalizacja: Aachen / Wroclaw

Post autor: GoorY » 05 maja 2011, 01:07

Potwierdzam. Silnik NG, mialem to samo, mrugajaca kontrolka. Wymienilem termostat bo sie wieszal, mrugala dalej. Wymienilem gorny czujnik dwupinowy (bo taniej ;)) - nie pomoglo... Dopiero wydlem ponad 100 Euro na czujnik 3 pinowy na dole i wszystko wrocilo do normy. Dodatkowo mialem jeszcze problemy z odpalaniem na zimnym, ustapilo po wymianie.
BTW - za co odpowiada gorny dwupinowy czujnik?

krystek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 299
Rejestracja: 24 mar 2010, 20:37
Lokalizacja: koszalin

Post autor: krystek » 05 maja 2011, 06:49

GoorY, górny dwupinowy wysyła sygnał do ECU(sterownik silnika)
Kupowanie prezentów świątecznych? Tylko na forum Audi80.PL

Awatar użytkownika
troll oslo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 345
Rejestracja: 28 sie 2009, 17:59
Lokalizacja: Norge
Kontakt:

Post autor: troll oslo » 05 maja 2011, 07:23

to ze problem z odpalaniem ustapil to pewnie przez oszczednosc twoja bo za to odpowiadal dwupinowy.....
75 - 911 T byl ale wkur...l
02-Passat AVF - Jest
92-Cabrio NG - Jest
83 PorscheS2- jest
83 Porsche 928-byl
93CabrioNG-byl
84 Porsche 944NA-rozbite
82 Porsche 924NA-bylo
85 UR Quattro-bylo
96 Coupe S2- bylo

Awatar użytkownika
trevor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 186
Rejestracja: 16 cze 2008, 19:01

Post autor: trevor » 05 maja 2011, 21:59

a jaki jest numer oryginału czujnika 3 pinowego tego od dołu chłodnicy? Może ktoś to sprawdzić? Ja jakiś od kumpla dostałem i jest trochę inny (szara obudowa) ale 3 pinowy wygląda tak:
http://allegro.pl/czujnik-temperatury-w ... 31373.html
czy on będzie zły? A tu znalazłem kolejnego:
http://allegro.pl/czujnik-temperatury-a ... 13052.html
czy on pasuje do NG?

Awatar użytkownika
GoorY
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 17 lut 2011, 21:54
Lokalizacja: Aachen / Wroclaw

Post autor: GoorY » 05 maja 2011, 22:18

trevor pisze:a jaki jest numer oryginału czujnika 3 pinowego tego od dołu chłodnicy? Może ktoś to sprawdzić? Ja jakiś od kumpla dostałem i jest trochę inny (szara obudowa) ale 3 pinowy wygląda tak:
http://allegro.pl/czujnik-temperatury-w ... 31373.html
czy on będzie zły? A tu znalazłem kolejnego:
http://allegro.pl/czujnik-temperatury-a ... 13052.html
czy on pasuje do NG?
jutro moge sprawdzic bo mam oryginalne opakowanie w aucie.

jest jutro i juz mam :) : 034919369C

co do zapalanie tez myslalem ze ten gorny daje sygnal do ecu... ale jak wymienilem na nowy to problem z odpalaniem mialem nadal i wkrecilem stary wiec teraz mam stary dwupinowy i nowy trzypinowy i wszystko jest ok. :O

Awatar użytkownika
trevor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 186
Rejestracja: 16 cze 2008, 19:01

Post autor: trevor » 06 maja 2011, 15:25

GoorY, dzięki za pomoc, nowy zamiennik kosztuje 128 zł

Awatar użytkownika
GoorY
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 17 lut 2011, 21:54
Lokalizacja: Aachen / Wroclaw

Post autor: GoorY » 06 maja 2011, 18:38

ja zaplacilem 126 Euro w Audi... :-|
podpis...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga