mam małe pytanie gdyż jestem w posiadaniu audi 80 b4 1.9tdi z 94r i posiadam tam z przodu hamulce 280 ale nie wentylowane. I teraz pytanie
czy wystarczy zmienić jarzmo które na pierwszy rzut oka jest troszkę inne i węższe od tych co ma kolczat aby się zmieściły tarcze wentylowane czy trzeba zmienić tak samo zaciski ??? podkreślam ze miałem w rękach tak samo zacisk z audi cabrio od kolczata i wygląda na to ze zaciski są takie same różnią się jarzmem .
czy ktoś już zmieniał w taki sposób tarcze zwykłe na wentylowane ????
[b4 1z ] czy można zmienić tarcze zwykłe na wentylowane
andi77 pisze:loo00ool, Jarzma jak najbardziej są inne. Zaciski również... tarcza wentylowana jest znacznie grubsza.
kurczę no to zostaje mi tylko przymierzyć jarzma do moich zacisków i sprawdzić co gdzie i jak to gra bo zacisk w rękach przy ściągniętym kole wyglądał identycznie jak mój .
jak będzie ktoś jeszcze miał jakieś info to chętnie posłucham
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Jak wyżej. Jak chcesz lepszy hamulec mozesz założyc zestaw od 2.3 NG lub na bogato z 2.8 V6 dwu-tłoczkowe zaciski Girling 60
Ostatnio zmieniony 05 mar 2013, 19:48 przez Krzysiek 84, łącznie zmieniany 1 raz.
ale teraz tak szczerze sprawdzał to ktoś z was ????
[ Dodano: 2013-03-06, 09:09 ]
ja cały czas nie wiem co wy wszyscy widzicie w tych hamulcach ceny takich hamulców są piekielnie wysokie nic one nie dają , różnica w hamowaniu też jest nie wielka lepiej dołożyć i kupić jakieś 4 tłoczkowe brembo i spokój
po drugie mi zależy tylko i wyłącznie na zmianie tych tarczy na wentylowane a nie zabawy w jakieś marne dwu tłoczkowe zaciski , to nie jest auto używane do sportu ani pobijania jakiś magicznych prędkości
[ Dodano: 2013-03-06, 09:09 ]
Krzysiek 84 pisze:Jak wyżej. Jak chcesz lepszy hamulec mozesz założyc zestaw od 2.3 NG lub na bogato z 2.8 V6 dwu-tłoczkowe zaciski Girling 60
[url=http://images37.fotosik.pl/1985/e7d6853ebb878446med.jpg]Obrazek[/URL]
ja cały czas nie wiem co wy wszyscy widzicie w tych hamulcach ceny takich hamulców są piekielnie wysokie nic one nie dają , różnica w hamowaniu też jest nie wielka lepiej dołożyć i kupić jakieś 4 tłoczkowe brembo i spokój
po drugie mi zależy tylko i wyłącznie na zmianie tych tarczy na wentylowane a nie zabawy w jakieś marne dwu tłoczkowe zaciski , to nie jest auto używane do sportu ani pobijania jakiś magicznych prędkości