Witajcie. Dziś zabrałem się za wymianę klocków w tylnych kołach, jedna strona poszła dość szybko i bez przygód natomiast po prawej okazało się że jeden z tłoczków w jarzmie jest tak zapieczony że próba jego wyluzowania skończyła się na jego ukręceniu. Jarzmo albo do regeneracji albo wymiany. Wiadomo że nowe to spory wydatek więc mam szybkie pytanie.
Czy jest jakaś różnica między lewym i prawym? Drugie czy w poszczególnych wersjach silnikowych te jarzma się czymś różnią? Na Allegro znalazłem je w cenie od 20 do 35zł.
http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... ory=3&sg=0
Cenowo dobrze wypada to od silnika 2,6l i od silnika ABK 115KM ale czy to będzie to samo co w mojej 2.0 ABT 90KM?
[B4 2.0 ABT 90KM] Jarzmo tył - szybkie pytanie
Ja wczoraj wymieniałem klocki i tarcze i wydaje mi się że nie ma różnicy pomiędzy lewym i prawym jarzmem tylnym, ale ręki sobie uciąć nie dam, więc nie będę tego bronił.
Zarówno lewe jak i prawe wydają się być symetryczne, oczywiście patrząc na nie góra-dół a nie dwa względem siebie, chociaż w ten sposób oczywiście też są symetryczne : ) (mam nadzieje że nie poplątałem i wiadomo o co chodzi, ajć, późno jest )
Aktualnie na allegro są dostępne na lewy i prawy tył (przynajmniej tak są podpisane) i po 25 zł ... zajrzyj więc, jeśli temat jest jeszcze aktualny.
Zarówno lewe jak i prawe wydają się być symetryczne, oczywiście patrząc na nie góra-dół a nie dwa względem siebie, chociaż w ten sposób oczywiście też są symetryczne : ) (mam nadzieje że nie poplątałem i wiadomo o co chodzi, ajć, późno jest )
Aktualnie na allegro są dostępne na lewy i prawy tył (przynajmniej tak są podpisane) i po 25 zł ... zajrzyj więc, jeśli temat jest jeszcze aktualny.