Jak to jest w waszych autkach ( z ABS-em ) ?? Od pompya ABS do tylnych hamulców idą 2 oddzielne przewody hamulcowe czy jeden a pod koniec trójnik? Bo u mnie jest ten trójnik i jedno koło hamuje a drugie wcale, na ręcznym ok. a nożnym nic. Co to może być ABS wykluczam bo powyćiągałem przekaźniki.
A na przyszłość poprawnie tytułuj wątki bo wylądują w koszu!
[80 B3]Pytanko donośnie hamulców i ABS
[80 B3]Pytanko donośnie hamulców i ABS
Ostatnio zmieniony 19 gru 2007, 22:31 przez sisu32, łącznie zmieniany 1 raz.
Od układu ABS w kierunku tyłu auta "idą" dwa przewody (lewe tylne i prawe tylne koło), którę dochodzą do dwusekcyjnego rozdzielacza siły hamowania. Natomiast od rozdzielacza przewody idą do cylinderków/zacisków hamulcowych poszczególnych kół. Podaj rok produkcji auta.
Wydaje mi się ,że w B3 nie było montowanego ABS-u trójkanałowego tylko zawsze czterokanałowy.
Wydaje mi się ,że w B3 nie było montowanego ABS-u trójkanałowego tylko zawsze czterokanałowy.
Mi tez sie wydaje że nie było 3 kanałowych, miałem 2 B3 i w każdej był 4 kanało ABS. Jeżeli jedno z kół Ci nie hamuje to sprawdx czy do tego koła dochodzi cisnienie, moze cylinderek padł lub jest zaslepiony bo przeciekał, kiedys tak miałem w innym aucie ze jakis burak zaślepił wejście to cylinderka.
- Kosmos13ar
- Forum Audi 80
- Posty: 55
- Rejestracja: 25 lut 2007, 14:27
- Lokalizacja: Plarerówka
- Kontakt:
Witam w trące się jak blisko powinny być czujniki ABSu od zębatek na styk aby nie ocierały
bo mam odsunięte i po odpaleniu silnika zapala sie kontrolka ABSu i muszę wyłączyć i ponownie włączyć a powinno być włączony od razy??! i na trasie potrafi się wyłączyć
pewnie za duża odległość jest podpowiedzcie
bo mam odsunięte i po odpaleniu silnika zapala sie kontrolka ABSu i muszę wyłączyć i ponownie włączyć a powinno być włączony od razy??! i na trasie potrafi się wyłączyć
pewnie za duża odległość jest podpowiedzcie