[B4 ABK bez ABS] Słaby hamulec, pedał wpada w podłogę
[B4 ABK bez ABS] Słaby hamulec, pedał wpada w podłogę
Witam!
mam problem z hamulcem: jak hamuję to jest słaby i wpada pedał w podłogę, czasem jest ok ale muszę go pod pompować kilka razy... męczący i niebezpieczny problem...
jak go odpowietrzyłem to chwile było Ok ale nie długo kilka dni i znów to samo potem jeszcze raz odpowietrzyłem i znów to samo...
zauważyłem, że prawe tylko koło hamuje nie prawidłowo i tarcza jest zadrzewiana a klocki są dobre.....
Na przyszłość proszę nie używać wielu takich samych znaków interpunkcyjnych w tytułach wątków oraz w treści postów, gdyż jest to niezgodne z regulaminem.
Zapoznaj się z regulaminem.
mam problem z hamulcem: jak hamuję to jest słaby i wpada pedał w podłogę, czasem jest ok ale muszę go pod pompować kilka razy... męczący i niebezpieczny problem...
jak go odpowietrzyłem to chwile było Ok ale nie długo kilka dni i znów to samo potem jeszcze raz odpowietrzyłem i znów to samo...
zauważyłem, że prawe tylko koło hamuje nie prawidłowo i tarcza jest zadrzewiana a klocki są dobre.....
Na przyszłość proszę nie używać wielu takich samych znaków interpunkcyjnych w tytułach wątków oraz w treści postów, gdyż jest to niezgodne z regulaminem.
Zapoznaj się z regulaminem.
Ostatnio zmieniony 23 lut 2010, 20:47 przez marek1989, łącznie zmieniany 1 raz.
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
raczej masz chyba ,że ktoś wcześniej się go pozbył :roll:marek1989 pisze: ale jak ja nie mam ABS to też mam korektor siły hamowania
Sprawdź przy tylnej belce tam gdzie się spotykają przewody hamulcowe
Ale myślę ,że wymiana płynu i odpowietrzenie porządne powinno załatwić sprawę.Oczywiście jeśli nie ma wycieków
- Patrique
- Forum Audi 80
- Posty: 1399
- Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
- Imię: Patryk
- Model: Audi A4
- Nadwozie: Avant
- Silnik:
- Lokalizacja: Sosnowiec
U mnie pedał wpadł w podłogę jak nastąpił pierwszy dzień mrozów. Wtedy też tłoczek w pompie serwa zakończył swoją dzielną służbę. Po regeneracji pompy hamulce "żyletka". Ważne jest też, żeby układ po zalaniu nowym płynem dobrze odpowietrzyć. Warto też nanieść niewielką warstwę smaru na kalamitki odpowietrzające, dzięki temu zmniejszymy ryzyko, że za jakiś czas przy następnej próbie odpowietrzania urwiemy odpowietrzniki.