Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 ALL]Twardniejacy pedał hamulca od czego ?

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 28 kwie 2009, 16:46

Lepiej jest zmienić bo gdy są już przestarzałe to mogą w nieodpowiedniej chwili pęknąć a wtedy to już wiadomo co może być... :-/ Koszt ok35 zeta/szt.

kamaro73 (usunięty)

Post autor: kamaro73 (usunięty) » 28 kwie 2009, 16:56

Jeśli chcesz być pewien hamulców a i tak inwestujesz w niunie to lepiej wymienic te przewody. Poco za jakiś czas znów bawić się w odpowietrzanie. Spościsz płyn wymienisz przewody i wtedy odpowietrzaj.

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 28 kwie 2009, 20:46

Taka sprawa jak juz bede robił hamulce to chcialbym tez odswiezyc i same zaciski i jarzma i pytanie jak najlepiej to zrobic ? i pytanie czy babrac sie w wyciaganie tłoczka i czy przy takim zabiegu wyjmowaniu go i wkladanie nic sie nie uszkodzi ?I co by było potrzebne do regeneracji zacisków ?

Awatar użytkownika
basu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 06 sty 2008, 13:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: basu » 28 kwie 2009, 21:50

Canibal pisze:I takie inne pytanie od jakeigo modelu beda pasowaly hamulce do mnie do ABT tak abym nie musial za duzo grzebac i sie bawic w wyamien poł auta ?Chodzi mi oto aby miec tarcze wentylowane ;)
A chodzi ci o tarcze z tyłu czy z przodu wentylowane?? Bo nie wiem czy w kazdej B4 sa z przodu wentylowane, ale jesli chodzi o przód to np. od Coupe lub jakiejś 80tki z wieksza pojemnością, np. 2.3

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 28 kwie 2009, 22:40

Chodzi mi o przód tylko nie wiem czy mi podejda zaciski od coupe czy 2.3 czy beda pasowały do tej zwrotnicy co mam.No i istotne pytanie czy moja pompa hamulcowa od ABT wytrzyma te zaciski i hamulce czy nie okaże sie ze jest za słaba pompa.

Awatar użytkownika
olek70
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 311
Rejestracja: 24 mar 2009, 19:56
Lokalizacja: EZG

Post autor: olek70 » 29 kwie 2009, 11:02

Pompa wytrzyma spokojnie. Średnica tłoka przy zaciskach pod tarcze wentylowane jest taka sama jak przy pełnych 54mm.

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 29 kwie 2009, 11:17

Ok tylko ze hmm jak wezme wentylowane z zaciskami to one chyba były dwutłoczkowe no nie ?

Awatar użytkownika
olek70
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 311
Rejestracja: 24 mar 2009, 19:56
Lokalizacja: EZG

Post autor: olek70 » 29 kwie 2009, 11:28

Z tego co czytałem to po dwa tłoczki miały zaciski od S2 i 2.8 V6

Awatar użytkownika
basu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 06 sty 2008, 13:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: basu » 29 kwie 2009, 11:28

Nie. Hamulce wentylowane mają jeden tłok tak jak i nie wentylowane. Chyba tylko w s/rs były dwutłokowe o ile dobrze kojarzę

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 24 maja 2009, 14:21

Witam to znowu ja otóż wymieniłem cały płyn hamulcowy juz jakis czas temu, odpowietrzyłem układ dwukrotnie poskładałem wszystko i tak jeżdziłem aczkolwiek problm pojawił sie nadal i znowu było tak samo czyli slabe hamulce oraz pedał twardniał i dochodził tylko do połowy(moze nawet nie). Dzis odpowietrzyłem układ ponownie lecz nadal hamulce są słabe nie ma tego ze lekko wdepne hamulec i od razu blokuje koła.Juz nie wiem co to moze byc ktos ma jeszcze jakies rady ?Czy wymiana pompy hamulcowej cos pomoze ? a moze to wina klockó i tarcz ? Tarcze mi sie juz koncza maja 10mm czyli o1 mm za mało (w poniedziałek zamówie TRW lub ATE) , klocki mam tez jakies noname i strasznie brudza koła ale juz mam nowe TRW. Z góry dzięki za rady.

Awatar użytkownika
widmo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1267
Rejestracja: 18 sie 2007, 11:57
Lokalizacja: Kraków

Post autor: widmo » 25 maja 2009, 23:05

Przeód od serwa sprawny (plastikowy) ?
a zaworek zwrotny na wezyku podcisnienia ? (na tym plastikowym)
serwo sprawne ?
uszczelka pod kolektorem ssacym dobra (zwłaszcza przy 4 cylindrze) ?

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 25 maja 2009, 23:09

Canibal pisze:slabe hamulce oraz pedał twardniał i dochodził tylko do połowy(moze nawet nie)
Na moje laika oko, to masz jakąś nieszczelność w podciśnieniu serwa. Może ten zaworek na rurce przepuszcza :roll:

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 25 maja 2009, 23:13

Uszczelka napewno dobra ;] żadnych przedmuchów wyciekow itp nic nie ma .
Zaworek zwrotny ? nie mam pojecia co to jest ale jutro z samego rana sprawdze czy tak jest wszystko ok.
Co do wezyka od podcisnienia jest plastikowy i wyglada na cały ale dla pewnosci rano sprawdze od jednego konca do drugiego czy jest ok.
Serwo wydaje mi sie że sprawne nie wiem jak mam je sprawdzic.

A co do tego wężyka od podcisnienia to mozna wymienic na jakis inny gumowy czy jak ? i Jak wyglada wymiana pompy hamulcowej ? duzo roboty przy tym jest ?i jak sie za to mozna zabrac aby nic nie uszkodzic ? I jak zdiagnozowac serwo ...

[ Dodano: 2009-05-26, 08:22 ]
Sprawdziłem plastikowy przewód idący od serwa do silnika i jest on cały ,nie zauważyłem żadnych pęknięć itp.Kiedyś wymieniałem ten przewód gumowy co idzie do silnika ten kawałeczek ,gdy zmieniałem to wziąłęm zbrojony w środku i też jest cały.

Jak sprawdzić serwo ,czy jest sprawne itp ?

Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 26 maja 2009, 10:16

Sprawdź gumowe łączniki podciśnienia, może one są spękane

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 26 maja 2009, 13:51

Hmm jutro sprawdze dzis juz nie bede mial jakale gumowe elementy serwa sa ok .

Pytanie innej marki jaki zwiazek w tym wszystkim ma regulator siły hamowania ? I jakie to ma znaczenie to jak on jest skrecony czy ciasniej czy luzno ma chodzic itp ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl