[B3 7A] usuwamy ABS
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Np w Audi 100 C3 jest hydrauliczne wspomaganie hamulców i nie ma serwa na podciśnienie.No ale jeśli tam serwa nie ma to w oparciu o jaki układ to działa?
Olej i pompa jest wspólna ze wspomaganiem kierownicy (pompa jest większa i ma oddzielne wyjście dla wspomagania hamulców).
EDIT
I układ tam wygląda podobnie jak na powyższym screenie z etki. Na zwykłe serwo w tej C3ce nie ma nawet miejsca.
EDIT 2
Kumpel miał Passata B3 z wywalonym ABSem ktoś po prostu podłączył rurki idące oryginalnie do pompy ABS i dał bezpośrednio do pompki hamulcowej, widać było po perfidnie powyginanych przewodach.
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
OK, więc jaka jest teraz opcja. To hamulce - chciałbym je dobrze podłączyć.
Z pompy hamulcowej (tej na grodzi) wychodzą 4 przewody. Który zaślepić. Ma ktoś ETKE z podłączeniem do pompy abs. W 1 poście wkleiłem foto jak to w komorze silnika wygląda.
Czuję, że z pytaniem wróciłem do punktu wyjścia.
Może lepiej wywalić pompę dwu-sekcyjną na bloku silnika (lub usunąć tłoczek w niej - przerobić na 1 sek), i dać pompę ham. z serwo ???
G.
Z pompy hamulcowej (tej na grodzi) wychodzą 4 przewody. Który zaślepić. Ma ktoś ETKE z podłączeniem do pompy abs. W 1 poście wkleiłem foto jak to w komorze silnika wygląda.
Czuję, że z pytaniem wróciłem do punktu wyjścia.
Może lepiej wywalić pompę dwu-sekcyjną na bloku silnika (lub usunąć tłoczek w niej - przerobić na 1 sek), i dać pompę ham. z serwo ???
G.
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3827
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
z etki to nie problem, zaraz Ci wkleję. miałem na myśli w S2, w którym wywaliłem ABS.
[ Dodano: 2010-11-25, 23:31 ]
patrząc od przodu auta na wyjścia te do góry z siłownika hamulcowego (tego pod zbiornikiem płynu hamulcowego) - pierwsze lewe - zaślepione. Pierwsze prawe - na tył. Drugie lewe - prawy przód, drugie prawe - lewy przód. I finito.
fotki jutro jak zajadę do pracy i je wrzucę bo tutaj nie mam kabelka od telefonu.
[ Dodano: 2010-11-25, 23:31 ]
patrząc od przodu auta na wyjścia te do góry z siłownika hamulcowego (tego pod zbiornikiem płynu hamulcowego) - pierwsze lewe - zaślepione. Pierwsze prawe - na tył. Drugie lewe - prawy przód, drugie prawe - lewy przód. I finito.
fotki jutro jak zajadę do pracy i je wrzucę bo tutaj nie mam kabelka od telefonu.
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
- Grzegorz7A
- Forum Audi 80
- Posty: 501
- Rejestracja: 15 maja 2009, 22:24
- Lokalizacja: Opole
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Grzegorz7A, zobacz tą stronę: http://etka.auto2.ru/ to taka etka online.