Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9TDI AHU]Wymiana zacisków na większe

ODPOWIEDZ
JarO94wroc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 07 kwie 2012, 21:28
Lokalizacja: Dolnyśląsk

[B4 1.9TDI AHU]Wymiana zacisków na większe

Post autor: JarO94wroc » 12 maja 2016, 19:32

Witam,

Przymierzam się do zwiększenia mocy w moim cabrio z fabrycznych 90 do 150 w związku z tym chciałbym wsadzić tam większe zaciski i tarcze od czegoś mocniejszego najlepiej żeby nie trzeba było od razu wymieniać połowy maneli słyszałem że najlepiej wstawić hamulce z A8 D2 ale zastanawia mnie czy nie podeszły by od 80 2.6 benzyny wydaję mi się że wtedy była by to mała ingerencja w układ hamulcowy (jeśli jestem w błędzie to mnie poprawcie) no i czy po zmianie zacisków na większe nie będzie trzeba zmieniać pompy hamulcowej ?

z góry dzięki za odpowiedź :)
P.S.
jeśli macie jakieś lepsze propozycje od czego można by wrzucić manele to piszcie

[ Dodano: 2016-05-12, 19:32 ]
Dziś się dowiedziałem że 2.8 benzyna miała 2 tłoczkowe zaciski i wydaje mi się że w zupełności by wystarczyły tylko pytanie czy moje przednie hamulce podejdą na tył bez przeróbek czy jednak będzie trzeba dłubać i czy te z 2.8 wejdą bez przerabiania na przód
QUATTRO napęd bogów :)
DIESEL engine it's not a crime :D

Awatar użytkownika
Arti_77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 18 mar 2007, 13:46
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Arti_77 » 12 maja 2016, 19:37

Tak te z 2.8 podchodzą bez przeróbek z tego co wiem to są 280 wentylowane
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi) + Ecu +Soft by Kostrz+Wtryski 216+Wolna odma;

JarO94wroc
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 07 kwie 2012, 21:28
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: JarO94wroc » 12 maja 2016, 19:40

Dzięki za odpowiedź :) w takim razie zaczynam szukać zacisków :)
QUATTRO napęd bogów :)
DIESEL engine it's not a crime :D

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 12 maja 2016, 20:36

Arti_77, aah miało dwutłoki i tarcze 276x25, chociaż słyszałem że bywały i 280x22

a 280 wentyle podejrzewam że kolega teraz ma bo takie tez były w 1z
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 12 maja 2016, 20:43

PieterB pisze:a 280 wentyle podejrzewam że kolega teraz ma bo takie tez były w 1z
Raczej jak ktos sobie założył , bo chyba 256 wentylowana tylko była i to bardzo rzadko, a tak to tylko lita 280 -tka

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 12 maja 2016, 20:49

Krzysiek 84 pisze:
PieterB pisze:a 280 wentyle podejrzewam że kolega teraz ma bo takie tez były w 1z
Raczej jak ktos sobie założył , bo chyba 256 wentylowana tylko była i to bardzo rzadko, a tak to tylko lita 280 -tka
tak masz trochę rację ;-) chodź np etka podaje że były i takie i takie ale nie wiem od czego to zależało
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
dyras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 02 lis 2008, 15:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: dyras » 12 maja 2016, 21:40

Przod kolega bedzie mial wentylowane 280mm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga