[b4 abt lpg] z tylu hamulce tarczowe czy bebnowe?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 255
- Rejestracja: 18 gru 2009, 16:11
[b4 abt lpg] z tylu hamulce tarczowe czy bebnowe?
wiec czytam na forum ze w abt 90 km sedan sa bebny wedlug wypowiedzi niektorych uzytkownikow a ja patrze a ja mam tarcze? czy to normalne?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 364
- Rejestracja: 11 kwie 2009, 11:05
- Lokalizacja: Chełm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 255
- Rejestracja: 18 gru 2009, 16:11
-
- Forum Audi 80
- Posty: 255
- Rejestracja: 18 gru 2009, 16:11
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
- Fantomas_29
- Forum Audi 80
- Posty: 463
- Rejestracja: 05 cze 2007, 22:17
- Lokalizacja: Dobieszowice/śląsk
- Kontakt:
A z drugiej strony ja się juz nauczyłem do bębnów z tyłu. Z hamulcami tarczowymi są tylko same kłopoty jak nie z ręcznym to klocki się zapiekają, wiem coś o tym bo ciągle do nas do serwisu przyjeżdżają na tego typu usterki. Chyba że ktoś jest tak bogaty żeby sobie kupi nowe tarcze, klocki i zaciski to co innego, bo czasem tylko to pomaga. A z hamulcami bębnowymi praktycznie jak raz wymienisz wszystko to masz spokój na długi czas pod warunkiem że założysz jakies markowe części typu REMSA , ProTechnik.
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
zapomniałeś dodać że jak się spieprzy zacisk to koszt naprawy o wiele większy <ok>Mortiis pisze:jastrzabb4, powinieneś się cieszyc że masz tarcze z tyłu, jak koledzy powyżej pisali dodatkowy wypas który poprawia bezpieczeństwo, wygląd to drugo rzędna sprawa co nie zmienia faktu że fela ładniej sie prezenci na tarczy niż na bębnie
a czy u ciebie na przodzie zaciski ci się kiedyś zepsóły no chyba nie więc czemu niby miały by się z tyłu zepsuć tym bardziej przy hamowaniu najwięcej czynników hamowania i znim związanych z tym idzie na przednie a nie na tylnie. a na jednychn zaciskach autko przejeżdzi do końca swego życia. a pozatym jak by każdy miał tak patrzeć że potem koszt naprawy większy to wszyscy jeżdzili by tanimi autkami typu silniczki na gażniku a nie na wstrysku jedno lub wielo punktowym bo więcej elektroniki bo koszt naprawy układu zasilania silnika był by dużo większy.