Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2,8 V6 swap do ABT] Zaciski 2 tloczkowe-grzeja sie hamulc

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

[2,8 V6 swap do ABT] Zaciski 2 tloczkowe-grzeja sie hamulc

Post autor: homer » 20 maja 2008, 12:20

witam mam taki problem ostanio wymienilem zaciski na dwutloczkowe wszystko ladnie pieknie tylko zauwarzylem ze strasznie sie grzeja przednie hamulce(podejrzewam zaciski sie przycinaja) i mam taka sprawe zwlaszcza do ludzi ze slaska czy jest tu w okolicy jakis mechanior ktory by sie tego podjol czy to jak zawioze do koazdego to sie podejmie?? i jakie sa ewentualne koszty?? czy moze jednak odpuscic i samemu sie tym zajac?? tyylko wtedy mam kilka pytan
1. tloczki maja chodzic luzno(tz nie trzec przy wciskaniu) ale przy ich wciskaniu trzeba uzyc jednak pewnej sily?? i czy tloczek po puszczeniu pedalu hamluca powinien wrocic do jakiej pozycji czy te tloczki przy jazmach maja sie odpychac??
2.czy te "bolce" przy jazmach maja chodzic luzno/ciezko
czy one jezeli maja sie poruszac to oba jednosczesnie
jezeli tak to jak bardzo maja sie wychylac przod tyl??
bo u mnier sytuacja yglada nastepujaco
tloczki oba na obydwoch zaciskach chodza bez problemu
na jazmach jedne na prawej i lewej stronie po jednym chodzimly luzno a drugie byly sztywne nie do ruszenia...(wyjolem przeczyscilem i chodza wszystkie 4) tylko ze one wychylaja sie jakies od 2 do 5 mm i wracaja szybko jak sie je pusci
Ostatnio zmieniony 20 maja 2008, 16:17 przez homer, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

Post autor: homer » 20 maja 2008, 12:41

Maroonio, ok tloczki chodza bezproblemowo w ta i zpowrotem wlasie problem z tymi prowadnicami gdzie dostane taki smar do tloczkow jak pisales??
slyszalem kiedys ze moze byc tez smar grafitowy ale ile w tym prawdy to nie wiem... puki co smarowalem jaksim do wysokiej temperatury ale chyba wlasnie to spowodowalo to "zasysa" te tloczki spowrotem :-?

Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

Post autor: homer » 20 maja 2008, 12:49

bylem sprawdzic wlasnie w garazau i ten smar ktorego uzylem to ten grafitowy :lol: :oops: tylko wlasnie sprawa wyglada tak ze prowadnice wyciagne i jak puszcze to ona szybko wraca do samego dolu... tak jak by gdzies pod spodoem utworzyla sie poduszak powietrzna ktora dziala jak przysswaka sprobuje dzisaj tam pogmerac co by to powietrze wytracic z tamtad z gory dzieki za pomoc <ok>


i o ile dobrze rozumuje to wlasnie powoduje ze tarczacza ma ciagly kontakt z klockami i przez to sie tak grzeja?? :?:

Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

Post autor: homer » 20 maja 2008, 14:23

oki to bede kombinowal <ok> a grzeja sie na tyle ze po przejechaniu ok 2,5-4km trzymajac reke juz w odleglosci ok 10cm od kola czuc mocne cieplo a na podniesionym lewarku kolo sie kreci ale nie luzno...ok 1-2 obr i staje :-/

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 20 maja 2008, 15:27

musisz doprowadzić do sytuacji gdzie koło będzie sie kręcić swobodnie ... wyraźnie ci blokuje, może jakoś nie do końca prosto przykręciłeś jarzma tych zacisków? i hamują "na skos" ? musisz to sprawdzić.

Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

Post autor: homer » 20 maja 2008, 22:53

Skuciok, raczej tak bo nie jest takie rowne szuranie tylko jakby przerywane :-( kurde jazma przykrecilem do oporu i raczej rowno ale zdejme kolo i sie bede meczyl dalej <ok>

Marcys_s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 197
Rejestracja: 23 maja 2007, 19:16
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Marcys_s » 21 maja 2008, 06:49

na podniesionym lewarku kolo sie kreci ale nie luzno...ok 1-2 obr i staje
raczej tak bo nie jest takie rowne szuranie tylko jakby przerywane
Z tego co napisales wynika ze masz krzywe tarcze!

Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

Post autor: homer » 21 maja 2008, 22:37

dzisaj temat ogarniety okazalo sie ze klocki poblokowaly sie w jazmach nie i raz docisniete nie byly w stanie sie odsynac od tarczy po porawce jest pieknie dalej cieplo z przody ale dopiero po przejechanieu ok 20-30 km agresywnie <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga