witam mam taki problem ostanio wymienilem zaciski na dwutloczkowe wszystko ladnie pieknie tylko zauwarzylem ze strasznie sie grzeja przednie hamulce(podejrzewam zaciski sie przycinaja) i mam taka sprawe zwlaszcza do ludzi ze slaska czy jest tu w okolicy jakis mechanior ktory by sie tego podjol czy to jak zawioze do koazdego to sie podejmie?? i jakie sa ewentualne koszty?? czy moze jednak odpuscic i samemu sie tym zajac?? tyylko wtedy mam kilka pytan
1. tloczki maja chodzic luzno(tz nie trzec przy wciskaniu) ale przy ich wciskaniu trzeba uzyc jednak pewnej sily?? i czy tloczek po puszczeniu pedalu hamluca powinien wrocic do jakiej pozycji czy te tloczki przy jazmach maja sie odpychac??
2.czy te "bolce" przy jazmach maja chodzic luzno/ciezko
czy one jezeli maja sie poruszac to oba jednosczesnie
jezeli tak to jak bardzo maja sie wychylac przod tyl??
bo u mnier sytuacja yglada nastepujaco
tloczki oba na obydwoch zaciskach chodza bez problemu
na jazmach jedne na prawej i lewej stronie po jednym chodzimly luzno a drugie byly sztywne nie do ruszenia...(wyjolem przeczyscilem i chodza wszystkie 4) tylko ze one wychylaja sie jakies od 2 do 5 mm i wracaja szybko jak sie je pusci
[2,8 V6 swap do ABT] Zaciski 2 tloczkowe-grzeja sie hamulc
- homer
- Forum Audi 80
- Posty: 392
- Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
- Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
- Kontakt:
[2,8 V6 swap do ABT] Zaciski 2 tloczkowe-grzeja sie hamulc
Ostatnio zmieniony 20 maja 2008, 16:17 przez homer, łącznie zmieniany 1 raz.
- homer
- Forum Audi 80
- Posty: 392
- Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
- Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
- Kontakt:
Maroonio, ok tloczki chodza bezproblemowo w ta i zpowrotem wlasie problem z tymi prowadnicami gdzie dostane taki smar do tloczkow jak pisales??
slyszalem kiedys ze moze byc tez smar grafitowy ale ile w tym prawdy to nie wiem... puki co smarowalem jaksim do wysokiej temperatury ale chyba wlasnie to spowodowalo to "zasysa" te tloczki spowrotem
slyszalem kiedys ze moze byc tez smar grafitowy ale ile w tym prawdy to nie wiem... puki co smarowalem jaksim do wysokiej temperatury ale chyba wlasnie to spowodowalo to "zasysa" te tloczki spowrotem
- homer
- Forum Audi 80
- Posty: 392
- Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
- Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
- Kontakt:
bylem sprawdzic wlasnie w garazau i ten smar ktorego uzylem to ten grafitowy :lol: :oops: tylko wlasnie sprawa wyglada tak ze prowadnice wyciagne i jak puszcze to ona szybko wraca do samego dolu... tak jak by gdzies pod spodoem utworzyla sie poduszak powietrzna ktora dziala jak przysswaka sprobuje dzisaj tam pogmerac co by to powietrze wytracic z tamtad z gory dzieki za pomoc <ok>
i o ile dobrze rozumuje to wlasnie powoduje ze tarczacza ma ciagly kontakt z klockami i przez to sie tak grzeja?? :?:
i o ile dobrze rozumuje to wlasnie powoduje ze tarczacza ma ciagly kontakt z klockami i przez to sie tak grzeja?? :?: