VW Passat Variant B3 1,6 Turbo D RA - back on the road :)
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
VW Passat Variant B3 1,6 Turbo D RA - back on the road :)
Dziś kupiłem białego Passka B3 Variant 1,6 Turbo D.
Mechanicznie auto OK, wizualnie średnio ale po odchwaszczeniu powinno być git.
Silnik po kapitalnym remoncie więc okaz zdrowia, trzeba mu tylko pokręcić śrubkami bo nie dymi
Auto w wersji włoskiej, wersja GT, nie jest to nówka ale myślę, że będę miał z niego pożytek
Do zrobienia:
- naprawić kierunkowskazy, w drodze do domu przestały działać :evil:
- dokładnie wysprzątać auto w środku - okrutny syf w nim panuje :shock:
- wymienić pasek i rolkę rozrządu, olej oraz filtr oleju
- naprawić nie działającą wycieraczkę tylną
- okleić folią na pomarańczowo lub wymienić na ori pomarańczowe kierunkowskazy przód
- zainstalować CB radio
- wymienić radio (to od muzyki) i antenę od niego
- naprawić podświetlenie konsoli środkowej oraz licznika
- przelutować płytę główną licznika (zimne luty przez które zegarek raz działa raz nie)
- podkręcić silnik bo seria nie jedzie :evil:
- wymienić uszczelkę drzwi lewy tył
I na pewno jeszcze coś wyjdzie "w praniu"
Czas na fotki:
Zapraszam do oceniania i pozdrawiam <ok>
Mechanicznie auto OK, wizualnie średnio ale po odchwaszczeniu powinno być git.
Silnik po kapitalnym remoncie więc okaz zdrowia, trzeba mu tylko pokręcić śrubkami bo nie dymi
Auto w wersji włoskiej, wersja GT, nie jest to nówka ale myślę, że będę miał z niego pożytek
Do zrobienia:
- naprawić kierunkowskazy, w drodze do domu przestały działać :evil:
- dokładnie wysprzątać auto w środku - okrutny syf w nim panuje :shock:
- wymienić pasek i rolkę rozrządu, olej oraz filtr oleju
- naprawić nie działającą wycieraczkę tylną
- okleić folią na pomarańczowo lub wymienić na ori pomarańczowe kierunkowskazy przód
- zainstalować CB radio
- wymienić radio (to od muzyki) i antenę od niego
- naprawić podświetlenie konsoli środkowej oraz licznika
- przelutować płytę główną licznika (zimne luty przez które zegarek raz działa raz nie)
- podkręcić silnik bo seria nie jedzie :evil:
- wymienić uszczelkę drzwi lewy tył
I na pewno jeszcze coś wyjdzie "w praniu"
Czas na fotki:
Zapraszam do oceniania i pozdrawiam <ok>
Ostatnio zmieniony 11 maja 2014, 17:31 przez pawelrybak15, łącznie zmieniany 2 razy.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
W ponad 20-letnim aucie takie rzeczy się zdarzają.U znajomej w VW Polo "96 miało miejsce coś podobnego.Myślała najpierw że to bezpieczniki lub jakis przekażnik.Okazało się że zaśniedziały końcówki ( te wsówki) przewodów elektrycznych.Wystarczyło je przeczyścić.pawelrybak15 pisze:Wie ktoś może czemu nie działają mi kierunkowskazy ? :evil:
Włączę lewe lub prawe i nic nie miga, przerywacza nie słychać, świeci się stale kontrolka zielona w liczniku. Jak włączę awaryjne to jest OK - mrugają :roll:
A ogólnie co do autka to wygląda ok. Ogarniesz te duperele to będzie fajny klasyczny osiołek.
Też miałem Passata tyle że B4 Variant 2.0 E. Najgorzej mnie wkurzało to, że nie mozna było kupic ori nowych zewętrznych klamek.W ASO powiedzili że są już niedostępne.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
zaniedbany ale dobry materiał na auto, z jedynym słusznym motorem
a na poważnie lepiszy byłby tu AAZ, jak auto do tyrania i skrzynka ASD. wtedy mało pali i cisza w trasie, a w rzie potrzeby jest czym przycisnąć, a tak to masz błuskawicznie z rana ciepło i auto też całkiem żwawe ale według mnie średnio nadające sie na dalekie trasy.
a na poważnie lepiszy byłby tu AAZ, jak auto do tyrania i skrzynka ASD. wtedy mało pali i cisza w trasie, a w rzie potrzeby jest czym przycisnąć, a tak to masz błuskawicznie z rana ciepło i auto też całkiem żwawe ale według mnie średnio nadające sie na dalekie trasy.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Dziś zrobiłem pierwsze prace przy Passacie
Wyczyściłem z grubsza środek, naprawiłem (a w zasadzie wyregulowałem) podnośnik przedniej lewej szyby, bo źle się zamykała i nachodziła na wierzch uszczelki przez co powstawała dość spora szczelina i okrutnie było słychać wiatr.
Muszę przesmarować i zakonserwować wszystkie zamki, a także wyregulować zamek klapy bagażnika oraz zaczepy schowka. Wziąłem się też za poprawę zimnych lutów w liczniku gdyż zegarek elektroniczny raz działa, raz nie.
Jakiś straszny partacz grzebał w tym liczniku, bo są do niego przylutowane jakieś trzy przewody z czego dwa są przylutowane do pinów od obrotomierza, a jeden do kontrolki ciśnienia oleju :evil:
Wyczyściłem z grubsza środek, naprawiłem (a w zasadzie wyregulowałem) podnośnik przedniej lewej szyby, bo źle się zamykała i nachodziła na wierzch uszczelki przez co powstawała dość spora szczelina i okrutnie było słychać wiatr.
Muszę przesmarować i zakonserwować wszystkie zamki, a także wyregulować zamek klapy bagażnika oraz zaczepy schowka. Wziąłem się też za poprawę zimnych lutów w liczniku gdyż zegarek elektroniczny raz działa, raz nie.
Jakiś straszny partacz grzebał w tym liczniku, bo są do niego przylutowane jakieś trzy przewody z czego dwa są przylutowane do pinów od obrotomierza, a jeden do kontrolki ciśnienia oleju :evil: