
Kolega ma 150 - konną i nie chce innego silnika. Zależy jak się eksploatuje. Z tego co wyczytałem to jak nie oszczędza się na olejach, to nie ma z nim większych problemów. Wszystko wyjdzie w praniu. Na razie cieszę się mocą, a jest czym :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Co do fotek środka to zapodam za jakiś czas.funnyboy88 pisze:No właśnie... silnik kicha... stare 2,5 były lepsze
150 KM zawsze miały 6 cylindrów, pięciocylindrowe miały max 140 KM. Ponadto w C5 były tylko V6funnyboy88 pisze:150 KM OK, pytanie tylko ile cylindrów
Moim zdaniem 1,9 jest za słabe na tę budę.shellah pisze:super autko no ale te silnikiłatwiej chyba byłoby znaleźć 1.9 :?:
Mi się podoba c5 ale w sedanie :mrgreen:
Ale ma 4 cylindry a nie 6 przez co jest zdeczko lżejsze.chips pisze:adam1988audi pisze:no no konkret:D ale ja to bym wolał 1,8T:D podobno mniej awaryjny a kopa ma:D
Na pewno ma, ale to jest 30 kucy mniej, poza tym, ja nie lubię benzyniaków


Doc pisze:chips, śmigaj po wlepkę na www.a6klub.plładna furka.
Parę rzeczy do fulla brakuje, ale i tak moim zdaniem nie jest biednie. Z wypasiku to przede wszystim Quattro (to już moje 5 Audi, ale pierwsze Q). Skrzynka 6 biegów, audio Symphony, pełny FIS, krzesła sterowane prądem, zawias sportowy (1BE) (swoją drogą potrzebuję sprężyny przednie, bo mi pękła), klima dwustrefowa, szyber, pełna elektryka, boazeria, odpinany ori hak, 6 jaśków, ABS, ESP, halogenygmitek pisze:miałem okazje zrobić troche kilometrów takim... dobrze to zapiernicza ui komfort jazdy jest świetny.. jak z wyposażeniem?? full opcje masz?