Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

AUDI A6 C4 2,5 TDI 140KM, moja nowa limuzyna

Prezentacja w/w innych samochodów Audi.
arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 15 sie 2013, 14:23

no to trzeba sprawdzić ładowanie, i to czy połączenia od głównych przewodów prądowych nie sąpośniedziałe, i ewentualnie czy przewody od wiązki silnikowej nie są pośniedziałe lub przegrzane. ja jużcoś nie coś o tym wiem bo solidną szkołę przetrwania w elektryczności mi mój pucfik zapewnił

Awatar użytkownika
icemerc
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 906
Rejestracja: 27 kwie 2010, 09:42
Lokalizacja: Łódź

Post autor: icemerc » 15 sie 2013, 23:00

to czesty problem w C4... i najlepsze jest to, że nikt nie wie o co kaman, a oprócz tego komunikatu wszystko jest ok.... ja mam 2 C4 i w jednej to jest w drugiej nie ma... i bądz tu mądry....
ja podejrzewam dogorywający rozrusznik, który powoduje spadki napięcia...

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 15 sie 2013, 23:46

żeby to zweryfikować pomiar w pierwszej kolejności napięcia na akumulatorze podczas rozruchu...

Awatar użytkownika
alicjaaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 402
Rejestracja: 08 lip 2009, 10:28
Lokalizacja: DLB

Post autor: alicjaaa » 28 sie 2013, 17:38

Obrazek
no ja sobie jeżdze na takich ciekawych oponkach hehe
Grzeczne dziewczynki ida do nieba . Niegrzeczne maja niebo na ziemi

było 1,9 TD Audi 80 B4

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 28 sie 2013, 22:33

Viking jakis :-P do matiza to sie nadaje <haha>

Awatar użytkownika
alicjaaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 402
Rejestracja: 08 lip 2009, 10:28
Lokalizacja: DLB

Post autor: alicjaaa » 05 wrz 2013, 20:30

Obrazek
zaglądam se pod maskę, bo przeciez oleju nie dolewam ale nawyk wglądu mi pozostał tak raz na tydzień min i paczam szokkkk a tu rurka świeci, węzyk zamiast na niej to se dynda, ten co na opaske jest zrobiony, ale chwila i już było naprawione, mam nadzieje, zenie będzie żadnych konsekfencji z tego ze on se odpadł
Grzeczne dziewczynki ida do nieba . Niegrzeczne maja niebo na ziemi

było 1,9 TD Audi 80 B4

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 05 wrz 2013, 20:57

nie bedzie żadnych konsekwencji, oprócz tego że teraz po naprawie auto znów odzyska moc :)

Awatar użytkownika
alicjaaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 402
Rejestracja: 08 lip 2009, 10:28
Lokalizacja: DLB

Post autor: alicjaaa » 05 wrz 2013, 21:07

haha w sumie nie czułam różnicy, heheh jutro będe sprawdzać w drodze do pracy, no to szczęscie bo już się wzdygałam, że coś się popierdzieli
Grzeczne dziewczynki ida do nieba . Niegrzeczne maja niebo na ziemi

było 1,9 TD Audi 80 B4

Awatar użytkownika
Marcin_89
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 975
Rejestracja: 02 lip 2008, 20:39
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Marcin_89 » 12 wrz 2013, 07:06

Jak tam Batyskaf? :-D
Było: VIII 2008 - X 2008 - B3 1.8PM; X 2008 - III 2010 B3 1.6PP; -> IV 2010 - VIII 2013 B3 1.6D
VIII 2013 - IX 2015 C3 2.3E [*]; VI 2015 - XI 2015 B3 1.8SF; XII 2015 Coupe B4 AAH; B3 1.8SF+LPG X 2015 - II 2016; 1.9D II 2016 - VI 2016; C3 2.3NF XII 2015 - VI 2016; C3 1.8JN V 2016 - VII 2016
jest: -> C3 Avant 2.3NF VII 2016 - ?

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 17 wrz 2013, 16:30

ja bym zapytał raczej jak się Nautilus miewa :P

Awatar użytkownika
alicjaaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 402
Rejestracja: 08 lip 2009, 10:28
Lokalizacja: DLB

Post autor: alicjaaa » 18 wrz 2013, 09:13

ooo Panowie się odezwali w moim jakże nudnym temacie hahahaahahahah
powiem tak, szykuje się kolejny zakup opon tym razem sezon zima, nastepnie we czwartek planuję jechac i sie pod jakiegos kompa podłączyć, żeby spisac wszystkie możliwe błędy i je potem jakoś rozkodowywać (oby ich nie było za wiele)
no a moje najnowsze odkrycie ala ma glebe, no masakra, odkrycie zupełnie przypadkowe, wracająć z pizzzzzzzy paczamy obok mojego stoi takie samo, (parking cały pusty tylko dwie a6 stoją sobie pod latarnią hehe ) tylko białe no i patrzę ale jakoś tak inaczej stoi, pomiary na oko, na ręke no i co moj niżej se siedział, ehhh nie na darmo szuram czasem całym spodem, musze zainwestować w jakąś osłone bo kidys coś niechcący przeciągne i zgubie
Grzeczne dziewczynki ida do nieba . Niegrzeczne maja niebo na ziemi

było 1,9 TD Audi 80 B4

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 18 wrz 2013, 10:08

albo Twoje ma glebę, albo tamto miało mały silnik i ktoś zmieniając sprężyny pozakładał od wersji9 z silnikami R5 albo V6

Awatar użytkownika
alicjaaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 402
Rejestracja: 08 lip 2009, 10:28
Lokalizacja: DLB

Post autor: alicjaaa » 18 wrz 2013, 19:48

no gleba, dla mnie jest niższy to już gleba hehe, jutro będzie chwila prawdy bo się podłącze pod kompa, ostatnio 3 dni zimno rano i mi się chechłał lekko i oczywiście co wykrzyknik,
Grzeczne dziewczynki ida do nieba . Niegrzeczne maja niebo na ziemi

było 1,9 TD Audi 80 B4

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 19 wrz 2013, 11:26

alicjaaa, znajdź kogoś pewnego kto cię nie będzie na koszta naciągał. jeśli tylko wejdzie w sterownik silnika i zczyta błędy i na tej podstawie będzie wydawał "wyroki" czy silnik jest ok czy nie to nawet nie ma na co patrzeć. kąt wtrysku sprawdza się tylko w BS.
to bardzo ważne, bo N-108 jest wtedy max otwarte, i opóźnia kąt, i odczytuje się właśnie ten opóźniony kąt, czyli można rzec że niemal statyczny kąt to jest.
obroty silnika wtedy powinny urosnąć do około 1000rpm lub tez w zależności od sterownika 1100-1200rpm.
jeśli silnik będzie podczas sprawdzania kąta wtrysku nadal pracował na obrotach poniżej 1000rpm to taki pomiar w buty sobie wsadzić można.
a jeśli chcesz żeby w miejsckich korkach auto mniej spalało, to ustawcie nieco niżesz obroty biegu jałowego, na około 730-760rpm, wtedy się dość znacznei zmienia zużycie godzinowe paliwa.

Awatar użytkownika
alicjaaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 402
Rejestracja: 08 lip 2009, 10:28
Lokalizacja: DLB

Post autor: alicjaaa » 19 wrz 2013, 16:46

no więc tak rozpoczynam swój esej
Nie ma błedów, nie ma nic co mogłoby zagrażać czemu kolwiek, na wtryskach jakieś kąty są ok 100-120 nie wiem jakie oznaczenie tego ma byc, poza tym nic co mogłoby być do zrobienia czy tez ustawienia,
jak sprawdzaliśmy to auto rozgrzewaliśmy bo to na 80C niby ma być, ogólnie robił mi to ogarnięty człowiek, zna się na rzeczy
ale odkryliśmy,że czapeczki na świecach sie posypały i nei wiadomo czy to one nie sa czasem problemem z odpalenie, ale ten problem na dzięń dizsiejszy to pikuś,
sprawdziliśmy świece, wszystkie grzeją, ale nie mam masy na silniku hehe, to tez chyba mało istotne
sprawdziliśmy aku i jest idealnie ponad 14 jest ładowanie na włączonym wszystkim, klima, światła, radio
no to przy okazji chyba wiem co mam zrobić, gdzie woda się leje, teraz tylko potrzebuje jakis super preparat do czyszczenia blachy, potem pomalować i zakleić
a no i termostat trzeba by sprawdzić, bo w sumie nie osiąga mi tem 90 nigdy a w korku spada do minimum
tyle ode mnie hehe

[ Dodano: 2013-09-19, 17:24 ]
no i jeszcze coś, zapalniczki mi nie działają, wsadzam navi i lipaaaa
Grzeczne dziewczynki ida do nieba . Niegrzeczne maja niebo na ziemi

było 1,9 TD Audi 80 B4

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Audi np: A3, A4, A6, TT itd.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga