AUDI A6 C4 2,5 TDI 140KM, moja nowa limuzyna
zaglądam se pod maskę, bo przeciez oleju nie dolewam ale nawyk wglądu mi pozostał tak raz na tydzień min i paczam szokkkk a tu rurka świeci, węzyk zamiast na niej to se dynda, ten co na opaske jest zrobiony, ale chwila i już było naprawione, mam nadzieje, zenie będzie żadnych konsekfencji z tego ze on se odpadł
ooo Panowie się odezwali w moim jakże nudnym temacie hahahaahahahah
powiem tak, szykuje się kolejny zakup opon tym razem sezon zima, nastepnie we czwartek planuję jechac i sie pod jakiegos kompa podłączyć, żeby spisac wszystkie możliwe błędy i je potem jakoś rozkodowywać (oby ich nie było za wiele)
no a moje najnowsze odkrycie ala ma glebe, no masakra, odkrycie zupełnie przypadkowe, wracająć z pizzzzzzzy paczamy obok mojego stoi takie samo, (parking cały pusty tylko dwie a6 stoją sobie pod latarnią hehe ) tylko białe no i patrzę ale jakoś tak inaczej stoi, pomiary na oko, na ręke no i co moj niżej se siedział, ehhh nie na darmo szuram czasem całym spodem, musze zainwestować w jakąś osłone bo kidys coś niechcący przeciągne i zgubie
powiem tak, szykuje się kolejny zakup opon tym razem sezon zima, nastepnie we czwartek planuję jechac i sie pod jakiegos kompa podłączyć, żeby spisac wszystkie możliwe błędy i je potem jakoś rozkodowywać (oby ich nie było za wiele)
no a moje najnowsze odkrycie ala ma glebe, no masakra, odkrycie zupełnie przypadkowe, wracająć z pizzzzzzzy paczamy obok mojego stoi takie samo, (parking cały pusty tylko dwie a6 stoją sobie pod latarnią hehe ) tylko białe no i patrzę ale jakoś tak inaczej stoi, pomiary na oko, na ręke no i co moj niżej se siedział, ehhh nie na darmo szuram czasem całym spodem, musze zainwestować w jakąś osłone bo kidys coś niechcący przeciągne i zgubie
alicjaaa, znajdź kogoś pewnego kto cię nie będzie na koszta naciągał. jeśli tylko wejdzie w sterownik silnika i zczyta błędy i na tej podstawie będzie wydawał "wyroki" czy silnik jest ok czy nie to nawet nie ma na co patrzeć. kąt wtrysku sprawdza się tylko w BS.
to bardzo ważne, bo N-108 jest wtedy max otwarte, i opóźnia kąt, i odczytuje się właśnie ten opóźniony kąt, czyli można rzec że niemal statyczny kąt to jest.
obroty silnika wtedy powinny urosnąć do około 1000rpm lub tez w zależności od sterownika 1100-1200rpm.
jeśli silnik będzie podczas sprawdzania kąta wtrysku nadal pracował na obrotach poniżej 1000rpm to taki pomiar w buty sobie wsadzić można.
a jeśli chcesz żeby w miejsckich korkach auto mniej spalało, to ustawcie nieco niżesz obroty biegu jałowego, na około 730-760rpm, wtedy się dość znacznei zmienia zużycie godzinowe paliwa.
to bardzo ważne, bo N-108 jest wtedy max otwarte, i opóźnia kąt, i odczytuje się właśnie ten opóźniony kąt, czyli można rzec że niemal statyczny kąt to jest.
obroty silnika wtedy powinny urosnąć do około 1000rpm lub tez w zależności od sterownika 1100-1200rpm.
jeśli silnik będzie podczas sprawdzania kąta wtrysku nadal pracował na obrotach poniżej 1000rpm to taki pomiar w buty sobie wsadzić można.
a jeśli chcesz żeby w miejsckich korkach auto mniej spalało, to ustawcie nieco niżesz obroty biegu jałowego, na około 730-760rpm, wtedy się dość znacznei zmienia zużycie godzinowe paliwa.
no więc tak rozpoczynam swój esej
Nie ma błedów, nie ma nic co mogłoby zagrażać czemu kolwiek, na wtryskach jakieś kąty są ok 100-120 nie wiem jakie oznaczenie tego ma byc, poza tym nic co mogłoby być do zrobienia czy tez ustawienia,
jak sprawdzaliśmy to auto rozgrzewaliśmy bo to na 80C niby ma być, ogólnie robił mi to ogarnięty człowiek, zna się na rzeczy
ale odkryliśmy,że czapeczki na świecach sie posypały i nei wiadomo czy to one nie sa czasem problemem z odpalenie, ale ten problem na dzięń dizsiejszy to pikuś,
sprawdziliśmy świece, wszystkie grzeją, ale nie mam masy na silniku hehe, to tez chyba mało istotne
sprawdziliśmy aku i jest idealnie ponad 14 jest ładowanie na włączonym wszystkim, klima, światła, radio
no to przy okazji chyba wiem co mam zrobić, gdzie woda się leje, teraz tylko potrzebuje jakis super preparat do czyszczenia blachy, potem pomalować i zakleić
a no i termostat trzeba by sprawdzić, bo w sumie nie osiąga mi tem 90 nigdy a w korku spada do minimum
tyle ode mnie hehe
[ Dodano: 2013-09-19, 17:24 ]
no i jeszcze coś, zapalniczki mi nie działają, wsadzam navi i lipaaaa
Nie ma błedów, nie ma nic co mogłoby zagrażać czemu kolwiek, na wtryskach jakieś kąty są ok 100-120 nie wiem jakie oznaczenie tego ma byc, poza tym nic co mogłoby być do zrobienia czy tez ustawienia,
jak sprawdzaliśmy to auto rozgrzewaliśmy bo to na 80C niby ma być, ogólnie robił mi to ogarnięty człowiek, zna się na rzeczy
ale odkryliśmy,że czapeczki na świecach sie posypały i nei wiadomo czy to one nie sa czasem problemem z odpalenie, ale ten problem na dzięń dizsiejszy to pikuś,
sprawdziliśmy świece, wszystkie grzeją, ale nie mam masy na silniku hehe, to tez chyba mało istotne
sprawdziliśmy aku i jest idealnie ponad 14 jest ładowanie na włączonym wszystkim, klima, światła, radio
no to przy okazji chyba wiem co mam zrobić, gdzie woda się leje, teraz tylko potrzebuje jakis super preparat do czyszczenia blachy, potem pomalować i zakleić
a no i termostat trzeba by sprawdzić, bo w sumie nie osiąga mi tem 90 nigdy a w korku spada do minimum
tyle ode mnie hehe
[ Dodano: 2013-09-19, 17:24 ]
no i jeszcze coś, zapalniczki mi nie działają, wsadzam navi i lipaaaa