Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

AUDI A6 C4 2,5 TDI 140KM, moja nowa limuzyna

Prezentacja w/w innych samochodów Audi.
Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 19 wrz 2013, 17:42

arwam pisze: a jeśli chcesz żeby w miejsckich korkach auto mniej spalało, to ustawcie nieco niżesz obroty biegu jałowego, na około 730-760rpm, wtedy się dość znacznei zmienia zużycie godzinowe paliwa.
A jak to wpływa na silnik ogólnie?

Awatar użytkownika
alicjaaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 402
Rejestracja: 08 lip 2009, 10:28
Lokalizacja: DLB

Post autor: alicjaaa » 19 wrz 2013, 18:41

ja nie mam problemów ze spalaniem, 6,2 l pokazuje zawsze kom , z reszta tez ze zbiornika mi nie ubywa za szybko,
Grzeczne dziewczynki ida do nieba . Niegrzeczne maja niebo na ziemi

było 1,9 TD Audi 80 B4

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 19 wrz 2013, 19:01

kąt wtrysku sprawdza się w grupie 00 w BS, 100-120 jednostek to zdecydowanie za dużo.
po za tym dobra masa na silniku jest niezbędna, nie tylko do tego żeby rozrusznik dobrze kręcił, ale żeby świece żarowe mogły grzać czy żeby wogóle prawidłowo funkcjonowała elektronika pompy wtryskowej,


po za tym jeśli byś miała 120 jednostek w drugim okienku w grupie 00 w BS to ECU zwracałby błąd regulacji początku wtrysku.
sądzę że mechanik daje ciała.

Ganimadeus pisze:A jak to wpływa na silnik ogólnie?
a jak ma wpływać.
to nie jest mechaniczna pompa że musisz ustawić wyższe obroty bo nie bedzie chciał odpalać,
mniejsze obroty to mniejsza liczba suwów pracy w czasie, mniejsza liczba suwów, to mniej paliwa stopionego np przez godzinę stania w korku.
jedyny minus to trochę więcej wibracji w kabinie ze zrozumiałych względów, mi to nie przeszkadza,

Awatar użytkownika
alicjaaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 402
Rejestracja: 08 lip 2009, 10:28
Lokalizacja: DLB

Post autor: alicjaaa » 20 wrz 2013, 15:36

Obrazek
no i znalazł się winowajca niedziałających zapalniczek, siedzi zbunkrowany na końcu niebieski taki
Obrazek
a tu pytanie tylko z ciekawośći, czy to, że te dwa pierwsze czerwone nie działają to ma tak być, bo sa dobre i nie świeca??? a może ktoś wie , czy jakiegoś brakuje tam???
Grzeczne dziewczynki ida do nieba . Niegrzeczne maja niebo na ziemi

było 1,9 TD Audi 80 B4

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4081
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 20 wrz 2013, 18:42

na odwrocie plastiku tego co je osłania jak zdejmujesz powinno być opisane do czego i po co są ;-)

Awatar użytkownika
alicjaaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 402
Rejestracja: 08 lip 2009, 10:28
Lokalizacja: DLB

Post autor: alicjaaa » 20 wrz 2013, 19:04

jest to napisane ale na tych z przodu, a te co sa w aucie na plastiku nie ma nic napisanego

[ Dodano: 2013-10-12, 16:05 ]
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Grzeczne dziewczynki ida do nieba . Niegrzeczne maja niebo na ziemi

było 1,9 TD Audi 80 B4

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4081
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 12 paź 2013, 20:00

<piwo>

Awatar użytkownika
alicjaaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 402
Rejestracja: 08 lip 2009, 10:28
Lokalizacja: DLB

Post autor: alicjaaa » 05 lis 2013, 19:55

sie zaczeły problemy, podczas jazdy, po betonowych płytach , nierównych, wyboistych włączył sie przesladujący mnie przy odpalaniu wykrzyknik
jak myślicie , czy to jakis wybryk przypadkowy podczas jazdy, czy trzeba to zacząć badać? bo jak by mi cos siadało, oleje, czy jakies inne płyny to sa kontrolki od tego, a tu wykrzyknik inne zagrożenie, czy to problem będzie jakiejś elektryki?????
Grzeczne dziewczynki ida do nieba . Niegrzeczne maja niebo na ziemi

było 1,9 TD Audi 80 B4

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 05 lis 2013, 20:02

sprawdź czy przy przednich zaciskach nie rozpięły Ci sie wtyczki od zużycie klocków

Awatar użytkownika
alicjaaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 402
Rejestracja: 08 lip 2009, 10:28
Lokalizacja: DLB

Post autor: alicjaaa » 05 lis 2013, 20:18

ale chyba jest jakas kontrolka od klocków?? ale no jutro popaczam, bo się przeraziłam, ten wykrzyknik mnie zaczyna przerażać
Grzeczne dziewczynki ida do nieba . Niegrzeczne maja niebo na ziemi

było 1,9 TD Audi 80 B4

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 05 lis 2013, 23:42

Albo mało płynu hamulcowego lub go brak ;-)

Awatar użytkownika
alicjaaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 402
Rejestracja: 08 lip 2009, 10:28
Lokalizacja: DLB

Post autor: alicjaaa » 06 lis 2013, 09:24

no to byłam paczać co tam w aucie, co do płynów to no nie ma opcji, żeby ich brakowało bo zawsze to kontroluje, jakies takie zboczenie zawsze patrze na zbiorniczki, płyn hamulcowy fulll
nastepnie paczam po kołach no i żadne przewody nie wisza, nie wygląda nic na takie, zeby się odczepiło, wiadomno na kanale było by więcej widac , ale nie posiadam kanału
jedyne co to przy mocnym trzymaniu kół w jedną strone, lekko buczy, pewnie pompa wspomagania takie odgłosy wydaje, ale to jest tylko przy skrecie na maxa
a na koniec zobaczyłam sobie takie coś Obrazek
czy ten mały węzyk ma sobie tak zwisać, czy powinien być gdzieś osadzony??
dodam, że z hamulcami nigdy nie miałam problemów, no moze na poczatku wydawało mi się , ze nie hamują, ale to raczej wynikało z tego, ze zmieniłam auto i się musiałam przyzwyczaić do innego działania wszystkiego
Grzeczne dziewczynki ida do nieba . Niegrzeczne maja niebo na ziemi

było 1,9 TD Audi 80 B4

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 06 lis 2013, 10:07

alicjaaa, vauto nie ma siły przez to jechać bo turbo pompuje tylko około 0,5bara, ten wężyk wysunął sięz gumowej fajki któe jest na prezeciwko niej na tym okrągłym elektro zaworze, to jest N75 i służy do regulowania ciśnienia doładowania.

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 06 lis 2013, 11:04

Ala co do tej kontrolki to u ojca było to samo :] Wpadł w jakiś dołek większy i się odezwało, potem przestało, aż w końcu nie przestawało się to pojawiać i pipczeć co go denerwowało. Mostkował czujniki klocków - nic, wymienił klocki - nic. Pojechał do elektronika i ten wyjął zegary i tam tkwił problem - nie miało styku jeśli dobrze pamiętam :)

Awatar użytkownika
alicjaaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 402
Rejestracja: 08 lip 2009, 10:28
Lokalizacja: DLB

Post autor: alicjaaa » 06 lis 2013, 20:29

hehe to jeszcze więcej mocy będe mieć, tak myśłałam, ze ten wezyk trzeba tam wsadzić
co do kontrolki, to odpalam i znowu sie swieci, potem stoi krótko odpalam i nic, postoi dłużej i znowu się świeci, no szału idzie dostac, to może sprawdze w liczniku, to nie o te zimne luty chodzi?? , że się zuzyły,
jutro bede wsaddzac węzyki wszystkie jakie sie porozłaczały hahahah będe mieć 200 kuniów hahahah
Grzeczne dziewczynki ida do nieba . Niegrzeczne maja niebo na ziemi

było 1,9 TD Audi 80 B4

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Audi np: A3, A4, A6, TT itd.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga