Audi S4 C4 2.2 Turbo Limo
Audi S4 C4 2.2 Turbo Limo
Witam ponownie,
po pojazdach:
- Audi Coupe Typ85 2.2 KV (Kędzior):
Nigdy o Nim nie zapomnę ...
- Audi 90 USA 2.3 NG:
- Audi 80 2.6 V6 ABC Avant:
... i odkąd dowiedzieliśmy się z mężem, że będzie rodzinka się powiększać (jestem już w 8-ym miesiącu ciążu :mrgreen:) , to chciałam mieć bezpieczne, zwinne i w końcu z napędem quattro Audi . Po 80-tkach poszukiwania zaczęły się od Audi A6 C4 w Avancie (2.5 TDi lub 2.8 V6- bez LPG). Jednak jeżdżąc w prawo i lewo zastawaliśmy same szczepany i auta niezbyt warte uwagi i pieniędzy jakie za nie chciano. Aż tu pewnego dnia pojawiła się eSunia Szyszunia (niby nie Avant, ale bagażnik spory i bezdasznik Synka zmieści się bez problemu :lol: ).
Auto zostało przejrzane, sprawdzono grubość lakieru (i tu zdziwienie- tylko maska i błotnik P-L były przelakierowywane- bez szpachli, a reszta to lakier ori, który potrzebuje trochę pielęgnacji ), podpięto VAGa, sprawdzono zawias itp.
Jest parę rzeczy do zrobienia jak to przy leciwych autach, ale nie zniechęcam się- wiem co to znaczy zrobić pod siebie auto i być z niego dumną (ahhh Kędzior ).
Parę słów o aucie:
AUDI S4 2.2 T AAN A/T sprowadzone ze Szwajcarii od pierwszego właściciela i w jednych rękach w Polsce od 7 lat ( ja jestem 2 właścicielem w PL, książka serwisowa prowadzona do 218 000 KM).
KODY WYPOSAŻENIA:
X4B = National sales program switzerland
B0F = Zestaw elementów w wykonaniu specyficznym dla danego switzerland
C0Q = Felga aluminiowa 7,5jx15h2 et40 5/112
G0H = 4-ro biegowa skrzynia automat
H0Q = Tires 205/55 r 16 91h black
J0J = Battery 300 a (63 ah)
M1S = 5-cylindrowy silnik z wtryskiem 2,2 l litera kodowa
Q1D = Fot. sport.
3U0 = Bez osłony przestrzeni ładunkowej
1AC = System przeciwblokujĄcy -abs-
1G3 = Kolo zapasowe normalne zamiast dojazdowki
1ML = Kierownica sportowa
1N3 = Wspomaganie ukladu kier. z systemem 'servotronic'
3AF = Lusterko zew.(konwex),el.regulowane
3BE = Lusterko zewn. (plan), przestawiane elektryczne i lewo kzl
T3V = Components for base engine, unit 034.k
3S0 = Bez poręczy dachowych
4UA = Bez poduszki bezpieczeństwa
0G2 = Automatyczna skrzynia biegow
8AA = Bez radia
8GG = Alternator
8FA = Bez 2. akumulator
8RM = 6 głoŚników (zwykłych)
1KE = Hamulce tarczowe tył
1LG = Hamulce tarczowe
3FD = Dach odsuwany/odchylany z napędem elektrycznym
3YB = Schowek w drzwiach przod.
1BA = Pakiet zawiesz. komfortowe
N0D = Material obiciowy sport
LZ3T = ZYCLAM PEARL (bordowa perła <ok>)
Wyposażenie:
- jasne wnętrze z napisami quattro;
- klimatyzacja;
- 4 el. szyby i szyberdach + lusterka;
- tempomat;
- xenoon Philips;
- alu od S6 C5- zostaną na zimę, a na lato wleci R-18;
- dekory coś w stylu Carbon'u;
- Procon Ten;
- i DIFF ;
- ori kiera S4;
- itp.;
Do zrobienia:
- wymiana tylnych amortyzatorów;
- wymiana tarcz i klocków hamulcowych tył (UFO zostaje z przodu za wszelką cenę- nie chce zmieniać... );
- wymiana kpl. tulejek na wahaczach P+T;
- wymiana przewodu od zbiorniczka płynu chłodzącego;
- wypranie wnętrza;
- wymiana linek hamulca pomocniczego;
Plany:
- moc nie więcej niż 280 KM;
- zakup R18 plus nowe 4 jednakowe opony;
- zawias tył -30;
- zakupić brakującą kratkę w przednim zderzaku;
- bieżące serwisowanie i utrzymanie w doskonałej kondycji technicznej- techniczna strona pojazdu na pierwszym miejscu, potem zabawy w upiększanie...;
- lakierowanie maski;
Fotki:
Na bieżąco będę starała się uzupełniać wszystko co będzie nowego w pierwszym poście- nie mówię tu o podstawowych rzeczach jak wymiana filtrów i olejów itp., bo to już zmieniono .
15.06.2012- PRANIE, SPRZĄTANIE I POLEROWANIE:
Parę fotek po praniu tapicerki, polerowaniu i sprzątaniu wnętrza pojazdu.
Przy okazji tych zabiegów zagościły nowe siłowniki klapy bagażnika, pełne wygłuszenie klapy bagażnika i w końcu ładna osłona słupka "A" od strony kierowcy (tamta nosiła ślady przypaleń od papierosa).
Trochę fotek z nudów:
Niedługo lakierowanie maski i inne techniczne sprawy <ok> .
[ Dodano: 2012-06-21, 18:18 ]
WCZEŚNIEJSZY PREZENT NA MOJE URODZINKI OD MĘŻA- LAKIEROWANIE MASKI (odpryski i schodzący klar):
POWÓD:
PO :
Zdjęcia robione telefonem, osobiście auta jeszcze nie widziałam (nawet nie wiedziałam, że będzie maska lakierowana), bo miała to być niespodzianka, ale mąż nie wytrzymał :lol: . Wkrótce zrobię lepsze zdjęcia .
27.06.2012- WYMIANA ROZRZĄDU I KONSERWACJA PODWOZIA:
28.06.2012- WYMIANA KPL. TULEJEK WAHACZY TYŁ:
Kpl. tulejek LEMFÖRDER i FEBEI koszt niecałe 200 zł za obie strony.
Pozdrawiam wszystkich.
po pojazdach:
- Audi Coupe Typ85 2.2 KV (Kędzior):
Nigdy o Nim nie zapomnę ...
- Audi 90 USA 2.3 NG:
- Audi 80 2.6 V6 ABC Avant:
... i odkąd dowiedzieliśmy się z mężem, że będzie rodzinka się powiększać (jestem już w 8-ym miesiącu ciążu :mrgreen:) , to chciałam mieć bezpieczne, zwinne i w końcu z napędem quattro Audi . Po 80-tkach poszukiwania zaczęły się od Audi A6 C4 w Avancie (2.5 TDi lub 2.8 V6- bez LPG). Jednak jeżdżąc w prawo i lewo zastawaliśmy same szczepany i auta niezbyt warte uwagi i pieniędzy jakie za nie chciano. Aż tu pewnego dnia pojawiła się eSunia Szyszunia (niby nie Avant, ale bagażnik spory i bezdasznik Synka zmieści się bez problemu :lol: ).
Auto zostało przejrzane, sprawdzono grubość lakieru (i tu zdziwienie- tylko maska i błotnik P-L były przelakierowywane- bez szpachli, a reszta to lakier ori, który potrzebuje trochę pielęgnacji ), podpięto VAGa, sprawdzono zawias itp.
Jest parę rzeczy do zrobienia jak to przy leciwych autach, ale nie zniechęcam się- wiem co to znaczy zrobić pod siebie auto i być z niego dumną (ahhh Kędzior ).
Parę słów o aucie:
AUDI S4 2.2 T AAN A/T sprowadzone ze Szwajcarii od pierwszego właściciela i w jednych rękach w Polsce od 7 lat ( ja jestem 2 właścicielem w PL, książka serwisowa prowadzona do 218 000 KM).
KODY WYPOSAŻENIA:
X4B = National sales program switzerland
B0F = Zestaw elementów w wykonaniu specyficznym dla danego switzerland
C0Q = Felga aluminiowa 7,5jx15h2 et40 5/112
G0H = 4-ro biegowa skrzynia automat
H0Q = Tires 205/55 r 16 91h black
J0J = Battery 300 a (63 ah)
M1S = 5-cylindrowy silnik z wtryskiem 2,2 l litera kodowa
Q1D = Fot. sport.
3U0 = Bez osłony przestrzeni ładunkowej
1AC = System przeciwblokujĄcy -abs-
1G3 = Kolo zapasowe normalne zamiast dojazdowki
1ML = Kierownica sportowa
1N3 = Wspomaganie ukladu kier. z systemem 'servotronic'
3AF = Lusterko zew.(konwex),el.regulowane
3BE = Lusterko zewn. (plan), przestawiane elektryczne i lewo kzl
T3V = Components for base engine, unit 034.k
3S0 = Bez poręczy dachowych
4UA = Bez poduszki bezpieczeństwa
0G2 = Automatyczna skrzynia biegow
8AA = Bez radia
8GG = Alternator
8FA = Bez 2. akumulator
8RM = 6 głoŚników (zwykłych)
1KE = Hamulce tarczowe tył
1LG = Hamulce tarczowe
3FD = Dach odsuwany/odchylany z napędem elektrycznym
3YB = Schowek w drzwiach przod.
1BA = Pakiet zawiesz. komfortowe
N0D = Material obiciowy sport
LZ3T = ZYCLAM PEARL (bordowa perła <ok>)
Wyposażenie:
- jasne wnętrze z napisami quattro;
- klimatyzacja;
- 4 el. szyby i szyberdach + lusterka;
- tempomat;
- xenoon Philips;
- alu od S6 C5- zostaną na zimę, a na lato wleci R-18;
- dekory coś w stylu Carbon'u;
- Procon Ten;
- i DIFF ;
- ori kiera S4;
- itp.;
Do zrobienia:
- wymiana tylnych amortyzatorów;
- wymiana tarcz i klocków hamulcowych tył (UFO zostaje z przodu za wszelką cenę- nie chce zmieniać... );
- wymiana kpl. tulejek na wahaczach P+T;
- wymiana przewodu od zbiorniczka płynu chłodzącego;
- wypranie wnętrza;
- wymiana linek hamulca pomocniczego;
Plany:
- moc nie więcej niż 280 KM;
- zakup R18 plus nowe 4 jednakowe opony;
- zawias tył -30;
- zakupić brakującą kratkę w przednim zderzaku;
- bieżące serwisowanie i utrzymanie w doskonałej kondycji technicznej- techniczna strona pojazdu na pierwszym miejscu, potem zabawy w upiększanie...;
- lakierowanie maski;
Fotki:
Na bieżąco będę starała się uzupełniać wszystko co będzie nowego w pierwszym poście- nie mówię tu o podstawowych rzeczach jak wymiana filtrów i olejów itp., bo to już zmieniono .
15.06.2012- PRANIE, SPRZĄTANIE I POLEROWANIE:
Parę fotek po praniu tapicerki, polerowaniu i sprzątaniu wnętrza pojazdu.
Przy okazji tych zabiegów zagościły nowe siłowniki klapy bagażnika, pełne wygłuszenie klapy bagażnika i w końcu ładna osłona słupka "A" od strony kierowcy (tamta nosiła ślady przypaleń od papierosa).
Trochę fotek z nudów:
Niedługo lakierowanie maski i inne techniczne sprawy <ok> .
[ Dodano: 2012-06-21, 18:18 ]
WCZEŚNIEJSZY PREZENT NA MOJE URODZINKI OD MĘŻA- LAKIEROWANIE MASKI (odpryski i schodzący klar):
POWÓD:
PO :
Zdjęcia robione telefonem, osobiście auta jeszcze nie widziałam (nawet nie wiedziałam, że będzie maska lakierowana), bo miała to być niespodzianka, ale mąż nie wytrzymał :lol: . Wkrótce zrobię lepsze zdjęcia .
27.06.2012- WYMIANA ROZRZĄDU I KONSERWACJA PODWOZIA:
28.06.2012- WYMIANA KPL. TULEJEK WAHACZY TYŁ:
Kpl. tulejek LEMFÖRDER i FEBEI koszt niecałe 200 zł za obie strony.
Pozdrawiam wszystkich.
Ostatnio zmieniony 28 cze 2012, 20:56 przez Czarna, łącznie zmieniany 7 razy.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
Ja nie żałuję <ok> .slawek88yo pisze:szkoda ze automat
1). Bajka przy prowadzeniu np. w korkach.
2). Można większą uwagę skupić na dzidzi jadąc <ok> i nie martwić się o sprzęgło - ma to być auto to sprawnego, wygodnego przemieszczania się na trasach i w razie potrzeby mieć zapas mocy- rodzą się inne/ważniejsze priorytety.
3). Silniki z A/T wydaje mi się, że są mniej wysłużone/eksploatowane niż wersje manual.
4). Przy A/T 230 KM fajnie sobie radzi z masą pojazdu i quattro, więc nie ma zamulania- a jak zostanie ogarnięte wszystko, to będzie delikatny przyrost mocy .
- kroliqster
- Forum Audi 80
- Posty: 253
- Rejestracja: 08 kwie 2011, 11:08
- Lokalizacja: Central Europe
- Kontakt:
15.06.2012- PRANIE, SPRZĄTANIE I POLEROWANIE:
Parę fotek po praniu tapicerki, polerowaniu i sprzątaniu wnętrza pojazdu.
Przy okazji tych zabiegów zagościły nowe siłowniki klapy bagażnika, pełne wygłuszenie klapy bagażnika i w końcu ładna osłona słupka "A" od strony kierowcy (tamta nosiła ślady przypaleń od papierosa).
Trochę fotek z nudów:
Niedługo lakierowanie maski i inne techniczne sprawy <ok> .
Parę fotek po praniu tapicerki, polerowaniu i sprzątaniu wnętrza pojazdu.
Przy okazji tych zabiegów zagościły nowe siłowniki klapy bagażnika, pełne wygłuszenie klapy bagażnika i w końcu ładna osłona słupka "A" od strony kierowcy (tamta nosiła ślady przypaleń od papierosa).
Trochę fotek z nudów:
Niedługo lakierowanie maski i inne techniczne sprawy <ok> .
Ostatnio zmieniony 15 cze 2012, 20:55 przez Czarna, łącznie zmieniany 1 raz.
fajna fajna -miałem tez taką esę tylko w manualu v8.
to piękne klasyczne furacze.
powodzenia i gratulacje z okazji zakupu i pociechy <ok>
to piękne klasyczne furacze.
powodzenia i gratulacje z okazji zakupu i pociechy <ok>
Moja ukochana -A4 B5 2,8 v6 quattro avant
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM)
A4 b5 1,8T (180 KM)
A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM)
A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM)
S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM)
A6 C5 1,8T (150 KM)
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM)
A4 b5 1,8T (180 KM)
A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM)
A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM)
S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM)
A6 C5 1,8T (150 KM)
[ Dodano: 2012-06-21, 18:18 ]
WCZEŚNIEJSZY PREZENT NA MOJE URODZINKI OD MĘŻA- LAKIEROWANIE MASKI (odpryski i schodzący klar):
POWÓD:
PO <ok> :
Zdjęcia robione telefonem, osobiście auta jeszcze nie widziałam (nawet nie wiedziałam, że będzie maska lakierowana), bo miała to być niespodzianka, ale mąż nie wytrzymał :lol: . Wkrótce zrobię lepsze zdjęcia .
WCZEŚNIEJSZY PREZENT NA MOJE URODZINKI OD MĘŻA- LAKIEROWANIE MASKI (odpryski i schodzący klar):
POWÓD:
PO <ok> :
Zdjęcia robione telefonem, osobiście auta jeszcze nie widziałam (nawet nie wiedziałam, że będzie maska lakierowana), bo miała to być niespodzianka, ale mąż nie wytrzymał :lol: . Wkrótce zrobię lepsze zdjęcia .
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga