Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi S6 Avant - małe marzenie spełnione.

Prezentacja w/w innych samochodów Audi.
Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Audi S6 Avant - małe marzenie spełnione.

Post autor: bloku » 26 gru 2014, 18:44

Od niespełna roku nie posiadam już Coupe 8B...niestety. Sytuacja domowa zmusiła do przesiadki na Avanta. W pierwszej kolejności było A6 3,0 30V 220KM (ASN) na prawie najwyższym wypasie. Po kilku miesiącach kolega...również tutaj widziay "paweb" zasmakował i odkupił niespodziewanie. Jako, że nie robi się kroków wstecz....

:arrow: Audi S6 Avant (4B, C5)
:arrow: 4,2 40V 340KM 420Nm
:arrow: skrzynia tiptronic 5-biegów 5HP24
:arrow: wypas typowo szwajcarski czyli biedak (choć w przypadku eSki ciężko to tak nazwać)
:arrow: przedlift z 2000r

Przywiezione z Łodzi od kolegi Derbiaka. Pozdro Adam ;-)

Kilka fotek tuż po przyejchaniu na Pomorze (20.07.2014)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Auto w stanie dość dobrym, choć ma kilka drobnych usterek:
- poprawki lakiernicze przedniego lewego narożnika progu, zderzak przód prawa strona oraz błotnik (prawdopodobie parkingówki)
- likwidacja betonu na tylnym nadkolu u dołu - mało profesjonalnie zrobione. I to jedyne miejsce gdzie jest położony beton
- wymiana wyświetlacza FIS
- naprawa fotela kierowcy - nie działa unoszenie fotela. Prawdpodobnie typowa przypadłość Recaro czyli krańcówka
- wymiana podwójnych szyb - w kilku miejscach już się rozkleja
- naprawa podbicia solardachu - wyłamany wieszak przedni

Mody:
- duża soczewka z polifta (już jest)
- nieco posadzić w dół (plan aby było podobnie jak w A6)
- felgi RSowe
- przywrócić seryjną moc (prawdopodobnie wymiana rozrządu powinna pomóc - są lekkie odchyłki od standardu)
- cały chrom w czarnym macie (już jest, dzieło poprzedniego właściciela)
- założenie relingów, których fabrycznie brak - jest wpis w VINie

A wygląda na dzień dzisiejszy tak: 14.09.2014


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Odkopię trochę temat. 30.11.2014

Auto przez ostatnie 2 miesiące przeszło szereg zmian stylistycznych jak i mechanicznych.

Przy wertowaniu forum natrafiłem na ciekawe rozwiązanie dla składanych lusterek. Skorzystałem z oferty. Z pomocą kolegi udało się podpiąć pod moduł światła "follow to home" oraz składane lusterka po zamknięciu auta.




W dalszej kolejności:
- naprawione poszycie szyberdachu/solara (ułamało się mocowanie wewnętrznej osłony)
- zmiana wizualna z przedlifta na polift (auto na takim zestawie młodnieje) - przednie lampy na dużej soczewce + tylne lampy z blenda poliftową czarną
- montaż relingów aluminiowych (przez chwilę myślałem nad czarnymi aby podpasować się do całości pakietu ale...)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Auto znacznie odmłodniało w mojej ocenie. Aby układanka była kompletna dokupiłem nowe koła.

Obrazek

Trafiły do piaskowania, prostowania i do proszkowego malowania (3krotnie wybieraliśmy granulację lakieru aby uzyskać efekt głebokiego brudnego srebrnego koloru)

Obrazek
Obrazek

Po tych wszystkich kosmetycznych zabiegach przyszedł czas na sprawy mechaniczne...a trochę ich było:
- zmiana przednich amortyzatorów na Bilstein B4. Plan był też na tył ale do eSek nie robią B4ek więc poczekam do sezonu letniego i wpadnie pełen komplet amorków B6.
- wymiana skrzyni biegów. Moja mając 180kkm umarła poprzez wymianę oleju w układzie. Jako, że wcześniej nikt od nowości nie wymieniał to poprzedni właściciel nie wiedząc jak mocno może to nabroić dokonał wymiany. Auto w sumie przejechało 7-10kkm od tej wymiany i skrzynia podczas spokojnej jazdy wpieła się na 5 bieg i tak już została. Tryb awaryjny. Przepinała z 5 na luz i na wsteczny ale poza wspomnianą 5tką nic więcej w przód. Wpadła używka w bdb stanie z przebiegiem 200kkm i kompletnym serwisem od początku użytkowania. Działa póki co wyśmienicie. (zabolało po kieszeni :/)
- wymiana cewki, komplet świec NGK R, czujnik ciśnienia w instalacji LPG


A na zime buty od Mercedesa...takei dostałem i na ten sezon zimowy nie było planu na zmiane. A chciałbym aby trafiły docelowo 17tki 8,5 cala ori eSkowe.

Jak bedzie ładna słoneczna pogoda i nie bedzie za zimno cyknę kilka fotek wnętrza - może już będę po montażu dywaników robionych na zamówienie <radocha>


26.12.2014

Auto śmiga, daje frajdę i czekam na pierwsze warunki zimowe. Ponadto grill górny, dolny oraz kratki halogenów trafiły do oklejone.com na operację hydrografiki. Listwy/dekory poszły w karbon (fabrycznei były czarne) natomiast wspomniane kratki i grille w szczotkowane aluminium.

Na dniach foty.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 910
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 26 gru 2014, 18:51

Zakupiłeś S6 z pierwszym poliftem, teraz zrobiłeś drugi. :-) Fajne patelnie 18-ki z A8 D3. Patrząc z boku to avant ma świetne proporcje. Takie rodzinno sportowe auto.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 26 gru 2014, 19:16

Nie wiem czy to jest polift bo nigdzie nie mogę się doszukać jak wyglądały pierwsze eSki. Nie mniej jednak auto w VINie ma wpisane pakiet PLUS. Wizualnie może i go miał (czarne elementy gdzie normalnei jest chrom) ale w środku...nie dokopałem się jeszcze czym się różnił. Wiem, że to wypust na Szwajcarie - srodek skóra/alkantara, karbon/szczotkowane aluminium i brak BOSE, NAVI za to solar.

Praktycznie zostało mi tylko dać polakierować porysowane elementy i posadzić nieznacznie w dół aby koła pasowały do wnęk.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 910
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 26 gru 2014, 19:22

To jest pierwsza eSka bo lifting nadwozia A6 C5 zrobili w 1998 roku. Solar świetna sprawa. Będzie napędzał klimatyzację jak auto zaparkujesz w pełnym słońcu.

http://www.netcarshow.com/audi/1999-s6_avant/
Ostatnio zmieniony 26 gru 2014, 19:29 przez KORU, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 26 gru 2014, 19:28

Nie działa to tak jak się wszystkim wydaje. Nie jest tak kolorowo ;-) Owszem solar napędza...ale tylko wentylacje. Otwiera odpowiednie klapy aby zaciągac powietrze z zewnątrz i wyciągać ciepłe ze środka. Ale...przy 30-40 w słońcu to nadal będzie ciepłe zaciągać. Plus taki, że to całkiem osobny układ zasilania i nie ma nic wspólnego z normalną instalacją auta.
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

Awatar użytkownika
hexman
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 785
Rejestracja: 29 sie 2009, 20:04
Lokalizacja: SBI

Post autor: hexman » 27 gru 2014, 11:06

bloku pisze:dokupiłem nowe koła
I to mi się podoba :!:
Proste, nietuzinkowe felgi które na samochodzie wyglądają fenomenalnie! Prostota w każdym calu, ale przykuwa uwagę każdego ;-)
Było białe Audi :arrow: Biały 1Y

Jest białe Audi :arrow: Biały AAT

Awatar użytkownika
Wertyn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1403
Rejestracja: 02 lip 2012, 22:49
Lokalizacja: Pruszcz Gd

Post autor: Wertyn » 27 gru 2014, 18:19

coś mi się wydaje, że widziałem tego avanta gdzieś na trasie <ok>

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 06 sty 2015, 14:54

Dziś się troszkę nudziłem więc wyprowadziłem eSkę na spacer. Pogoda średnia do robienia zdjęć więc nie wyszły tak jak chciałem. Ale coś już tam widać ;-) (również mankamenty)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Prace z oklejenia obwódki grilla i listw pod reflektorami. Sam grill jak już wyżej wspomniałem w hydrografice.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 06 sty 2015, 15:05

Fajna sztuka-chyba nawet dawna warszawska.Te eski sa fajne.Fajnie sie prezentuja i nawet niezle jada.Bylem na hamowni?Ciekawe ile by wyplula.
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO VAGÓW I DO RESZTY SWIATA.PISAĆ PW JAK COS POTRZEBA.

Awatar użytkownika
wysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 625
Rejestracja: 13 cze 2009, 08:10
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wysio » 06 sty 2015, 15:07

luk448 pisze:Fajna sztuka-chyba nawet dawna warszawska.Te eski sa fajne.Fajnie sie prezentuja i nawet niezle jada.Bylem na hamowni?Ciekawe ile by wyplula.
jak dlamnie takie 4.2 w automacie nie jedzie za dobrze masa robi swoje jeździłem taką i wrażenia na mnie nie zrobiła , ponoć 4.2 w manualu robi robotę dużo lepszą . Nie zmiania to faktu żę ciekawe auto ta napompowana linia mi się bardzo podoba i jest naprawdę ponad czasowa ;-)
:!: CZĘŚCI DO AUDI B4 CABRIOLET COUPE - POTRZEBUJESZ CZEGOŚ PISZ :!:
POSZUKUJESZ CZĘŚCI DO AUDI 80 CABRIO/COUPE - NAPISZ PW

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 06 sty 2015, 15:08

Automat więc nie chce go męczyć na hamowni. Chyba, że uda mi się na ulicznej w Soft-carze w Gdańsku. Ale stawiam, że ma w granicach 300-320KM. Niedługo czeka mnie zmiana rozrżadu a przy okazji czyszczenie przepustnicy więc powinno się poprawić.

Auto jeździło w Wawie przez 2 lata. Potem jakiś czas w Łodzi u Derbiaka (choć bardziej stało :P ) a teraz weekendowo i wyjazdowo jeździ u mnie.

wysio pisze:
luk448 pisze:Fajna sztuka-chyba nawet dawna warszawska.Te eski sa fajne.Fajnie sie prezentuja i nawet niezle jada.Bylem na hamowni?Ciekawe ile by wyplula.
jak dlamnie takie 4.2 w automacie nie jedzie za dobrze masa robi swoje jeździłem taką i wrażenia na mnie nie zrobiła , ponoć 4.2 w manualu robi robotę dużo lepszą . Nie zmiania to faktu żę ciekawe auto ta napompowana linia mi się bardzo podoba i jest naprawdę ponad czasowa ;-)
Różnica jest spora. Wiem bo wracaliśmy na dwie eSki. Mój aut i kolegi manual. Dopiero przy wyższych prędkościach się wyrównuje. Można powiedzieć, że jadą katalogowo ;-)
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 06 sty 2015, 15:17

wysio, to przeciez nie zapie%$#dalacz :mrgreen: To auta ma po prostu jechac i fajnie brzmiec-zwlaszcza po zrobionym wydechu.
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO VAGÓW I DO RESZTY SWIATA.PISAĆ PW JAK COS POTRZEBA.

Awatar użytkownika
wysio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 625
Rejestracja: 13 cze 2009, 08:10
Lokalizacja: Lublin

Post autor: wysio » 06 sty 2015, 15:28

luk448 pisze:wysio, to przeciez nie zapie%$#dalacz :mrgreen: To auta ma po prostu jechac i fajnie brzmiec-zwlaszcza po zrobionym wydechu.
i to się zgadza typowa autostradowa limuzyka bez problemowe komfortowe przemieszczanie się ;-)
:!: CZĘŚCI DO AUDI B4 CABRIOLET COUPE - POTRZEBUJESZ CZEGOŚ PISZ :!:
POSZUKUJESZ CZĘŚCI DO AUDI 80 CABRIO/COUPE - NAPISZ PW

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 08 sty 2015, 11:38

bloku, widze ze trafiles na forum Sida :mrgreen: :mrgreen:
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO VAGÓW I DO RESZTY SWIATA.PISAĆ PW JAK COS POTRZEBA.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1933
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 19 sty 2015, 14:31

Każdym tak w końcu trafi :-P Kompendium wiedzy o V8 i nie tylko. :mrgreen:

[ Dodano: 2015-01-19, 14:31 ]
19.01.2015

W weekend auto trafiło na drobny serwis:
- olej Total Quartz Racing 10W50 7,6l
- filtr powietrza PiperCross
- filtr oleju Knecht
- filtr kabinowy Knecht
- wyjęcie licznika - dziś został wysłąny w celu wymiany wyświetlacza FIS, kilka linii zniknęło i za bardzo mnie to drażniło :-)

Obrazek
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH,A8 ABZ
Jest: 80 `94 Ginster Yellow czyli Bee NG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne Audi np: A3, A4, A6, TT itd.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga