Historia moich Audi i moja nowa zabawka- szczęśliwa 7
Historia moich Audi i moja nowa zabawka- szczęśliwa 7
1. Był rok 2005 a ja jeździłem Peugeotem 406 st.
Mój tata miał wtedy fajne A6 C4 1,8 20v o które strasznie go męczyłem.
Aż tu, któregoś dnia powiedził ok - możemy się zamienić.
I tak stałem się posiadaczem numeru 1 i zacząłem swoją wielką przygodę z audi
2. Rok 2007 czas na zmiany. Człowiek młody to i auto musi mieć więcej KM
A4 B5 1,8T 180 wydało się dobrym wyborem choć miało jako inwalida trochę problemów z trakcją.
3.Rok 2008 i zmiana na bardziej stateczne i lepiej napędzane A6 C5 2,8 30v quattro
4. Rok 2009 powrót do A4 ale już w 4 butach - B5 2,4 q avant.
5. Zapewne kilku osobom znana S4 C4 4,2 v8- prawie dwa lata wspólnych wzlotów i upadków ale wrażenia niezapomniane
6.W 2011 po doświadczeniach i wydrenowaniu portwela przez poprzednie auto, chciałem coś spokojnego i bardziej ekonomicznego- wynik A6 C5 1,8T 150 (powrót do ośki)
7.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MOJA NOWA ZABAWKA A4 B5 2,8 30v QUATTRO AVANT
Kupiłem ją wczoraj tj. 04-05-2012
Autko nie wygląda zbyt okazale (jeszcze) ale jest w pełni bezwypadkowe, ma piękny lakier bez rys, oryginalny przebieg 220tys z pełna historią serwisową(tą zapisaną na serwerach VW a nie wksiążce przeglądów :polew:) i całkiem całkiem wypasik.
Rocznik 2000 (modelowy 2001)
Co na pokłądzie?
Pełen pakiet skórzany(stołki, kierownica, lewarek, ręczny)
ABS
ESP
Wspomaganie
Q
Klimatronik
4x PP
Spryski reflektorów
Lusterka w prądzie podgrzewane
4 szyby w prądzie
FIS- bez ani jednego wypalonego pixelka
Tempomat
Podłokietnik P/T( w przednim fabryczny zestaw pod tel nokia 6210)
Alumki 15" ale to się szybko zmieni
Radyjko Pioneer'a (co ciekawie po vin'ie wyszło, że to auto nigdy nie miało radia fabrycznego)+8 głośniczków
Gniazdo 12v w badażniku
Zawieszka 1BE
Grzane stołki przednie z el. regulacja pod lędźwia
Pakiet oświetlenia wnętrza
i pewnie wiele innych ale nie pamiętam
Zmiany?
Będzie ich dużo i stopniowo.
Zacząłem od wymiany kompletnego rozrządu z pompą i wymiany kilku elementów przedniego zawieszenia.
Założyłem też grill z napisem :quattro:bo auto wyszło z fabryki bez oznaczeń.
Zakup:
Następnego dnia:
poskładane i gotowe do śmigania:
A tak w środku:
C.D.N.
08.05.2012
Kółka założone + SPA - kilka godzin roboty ale autko wychuchane
Kółka trochę przypominają ALFĘ
12.05.2012
nowe auto - nowa akcja ledzik rozpoczęta:
13-05-2012
Grill w czarnym macie
Zmiana położenia świateł - Stop przeniesiony na górę w miejsce przeciwmgielnych (wycięty otwór w prawym) i odwrotnie:decayed:
Pozycyjne:
Przeciwmgielne:
Stop:
Stop z pozycyjnymi:
wydeszek
DRL
Mój tata miał wtedy fajne A6 C4 1,8 20v o które strasznie go męczyłem.
Aż tu, któregoś dnia powiedził ok - możemy się zamienić.
I tak stałem się posiadaczem numeru 1 i zacząłem swoją wielką przygodę z audi
2. Rok 2007 czas na zmiany. Człowiek młody to i auto musi mieć więcej KM
A4 B5 1,8T 180 wydało się dobrym wyborem choć miało jako inwalida trochę problemów z trakcją.
3.Rok 2008 i zmiana na bardziej stateczne i lepiej napędzane A6 C5 2,8 30v quattro
4. Rok 2009 powrót do A4 ale już w 4 butach - B5 2,4 q avant.
5. Zapewne kilku osobom znana S4 C4 4,2 v8- prawie dwa lata wspólnych wzlotów i upadków ale wrażenia niezapomniane
6.W 2011 po doświadczeniach i wydrenowaniu portwela przez poprzednie auto, chciałem coś spokojnego i bardziej ekonomicznego- wynik A6 C5 1,8T 150 (powrót do ośki)
7.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MOJA NOWA ZABAWKA A4 B5 2,8 30v QUATTRO AVANT
Kupiłem ją wczoraj tj. 04-05-2012
Autko nie wygląda zbyt okazale (jeszcze) ale jest w pełni bezwypadkowe, ma piękny lakier bez rys, oryginalny przebieg 220tys z pełna historią serwisową(tą zapisaną na serwerach VW a nie wksiążce przeglądów :polew:) i całkiem całkiem wypasik.
Rocznik 2000 (modelowy 2001)
Co na pokłądzie?
Pełen pakiet skórzany(stołki, kierownica, lewarek, ręczny)
ABS
ESP
Wspomaganie
Q
Klimatronik
4x PP
Spryski reflektorów
Lusterka w prądzie podgrzewane
4 szyby w prądzie
FIS- bez ani jednego wypalonego pixelka
Tempomat
Podłokietnik P/T( w przednim fabryczny zestaw pod tel nokia 6210)
Alumki 15" ale to się szybko zmieni
Radyjko Pioneer'a (co ciekawie po vin'ie wyszło, że to auto nigdy nie miało radia fabrycznego)+8 głośniczków
Gniazdo 12v w badażniku
Zawieszka 1BE
Grzane stołki przednie z el. regulacja pod lędźwia
Pakiet oświetlenia wnętrza
i pewnie wiele innych ale nie pamiętam
Zmiany?
Będzie ich dużo i stopniowo.
Zacząłem od wymiany kompletnego rozrządu z pompą i wymiany kilku elementów przedniego zawieszenia.
Założyłem też grill z napisem :quattro:bo auto wyszło z fabryki bez oznaczeń.
Zakup:
Następnego dnia:
poskładane i gotowe do śmigania:
A tak w środku:
C.D.N.
08.05.2012
Kółka założone + SPA - kilka godzin roboty ale autko wychuchane
Kółka trochę przypominają ALFĘ
12.05.2012
nowe auto - nowa akcja ledzik rozpoczęta:
13-05-2012
Grill w czarnym macie
Zmiana położenia świateł - Stop przeniesiony na górę w miejsce przeciwmgielnych (wycięty otwór w prawym) i odwrotnie:decayed:
Pozycyjne:
Przeciwmgielne:
Stop:
Stop z pozycyjnymi:
wydeszek
DRL
Ostatnio zmieniony 27 maja 2012, 03:54 przez gryfi, łącznie zmieniany 6 razy.
Moja ukochana -A4 B5 2,8 v6 quattro avant
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM)
A4 b5 1,8T (180 KM)
A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM)
A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM)
S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM)
A6 C5 1,8T (150 KM)
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM)
A4 b5 1,8T (180 KM)
A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM)
A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM)
S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM)
A6 C5 1,8T (150 KM)
Bardzo fajna.
Super połączenie 2,8 30v i quattro z manualną skrzynią.
Tylko dziwi mi, że skoro weszły 15" koła to hamulce 288mm. Myślałem ,że w 30v były już większe hamulce.
Podoba mi się ten Twój AVANTurnik
Super połączenie 2,8 30v i quattro z manualną skrzynią.
Tylko dziwi mi, że skoro weszły 15" koła to hamulce 288mm. Myślałem ,że w 30v były już większe hamulce.
Podoba mi się ten Twój AVANTurnik
'93 coupe quattro - coupe-quattro-93-coupe-quattro-23-ng-t27263.html
'01 A4 sedan quattro - a4-b6-sedan-quattro-by-julekf1-t78470.html
'04 S4 avant - s4-b6-s4-avant-w-manualu-d-t88609.html
'07 RS4 avant - topics132/rs4b7-pierwszy-walsny-rs-t98003.html
'01 A4 sedan quattro - a4-b6-sedan-quattro-by-julekf1-t78470.html
'04 S4 avant - s4-b6-s4-avant-w-manualu-d-t88609.html
'07 RS4 avant - topics132/rs4b7-pierwszy-walsny-rs-t98003.html
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1621
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
julekF1, ja też byłem zdziwiony ale takie fakty- pewnie kiedyś wpadna większe stopery ale na razie wszysko tam ładne więc poczekama ażsię zużyją.k3llys, stołki niestety tak jak cały środek są w ciemnym granacie no ale cóż - nie można mieć wszystkiego.
Moja ukochana -A4 B5 2,8 v6 quattro avant
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM)
A4 b5 1,8T (180 KM)
A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM)
A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM)
S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM)
A6 C5 1,8T (150 KM)
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM)
A4 b5 1,8T (180 KM)
A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM)
A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM)
S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM)
A6 C5 1,8T (150 KM)
masz rację już poprawiony- tak to jest jak się miało już tyle audików <ok>Marcin19l pisze:w opisie pierwszego samochodu chyba jest mały bład C4, samochód fajny i dobre wyposazenie niech się dobrze spisuje
Moja ukochana -A4 B5 2,8 v6 quattro avant
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM)
A4 b5 1,8T (180 KM)
A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM)
A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM)
S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM)
A6 C5 1,8T (150 KM)
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM)
A4 b5 1,8T (180 KM)
A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM)
A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM)
S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM)
A6 C5 1,8T (150 KM)
- lukasz_2405
- Forum Audi 80
- Posty: 41
- Rejestracja: 12 lis 2010, 15:43
- Lokalizacja: Biała Podlaska
no jest kilka rzeczy do poprawy lub zmiany.Niki20 pisze:Ciekawe autko Wyposażenia nie brakuje, będziesz coś działał w sensie poprawy serii :?: :mrgreen:
Szukam teraz kół w 17" i jakimś ciekawym wzorze na małym ET.
Inne zmiany musza poczekać bo koszty przygotowania auta do eksploatacji w PL -> <buu>
W przyszłości lampy tył w dymionym clearku i jakieś ciemne dodatki na karoserii.
Zawieszenie 1be jest trochę niższe od serii (-20) więc na razie zostaje.
Myśłię tez nad zmianą wydechu robioną na zamówienie w Ulter Sport tak jak zrobiłem w "czerwonej" ale to melodia przyszłości.
Moja ukochana -A4 B5 2,8 v6 quattro avant
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM)
A4 b5 1,8T (180 KM)
A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM)
A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM)
S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM)
A6 C5 1,8T (150 KM)
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM)
A4 b5 1,8T (180 KM)
A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM)
A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM)
S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM)
A6 C5 1,8T (150 KM)
no chyba, że się tak kocha audi jak ja :mrgreen:ysiul pisze:Wielki szacun 7 autko i każde Audi, nie ma wiele osób które przy którymś zakupie trzymają się wciąż audi.Niki20 pisze:będziesz coś działał w sensie poprawy serii
Moja ukochana -A4 B5 2,8 v6 quattro avant
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM)
A4 b5 1,8T (180 KM)
A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM)
A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM)
S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM)
A6 C5 1,8T (150 KM)
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM)
A4 b5 1,8T (180 KM)
A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM)
A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM)
S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM)
A6 C5 1,8T (150 KM)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga