[A6 C5 2.7BiT] Tatowe quattro w Avancie...
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Lata lata, prawie bezawaryjnie jak na razie. Zapchało dyszę sprysku na tylną szybę, wysadziło na łączniku, za fotelem kierowcy bajoro... Cały dzień rozbierania i suszenia, a połączenie wzmocnił klej do szyb, dobrze że modułu komfortu nie zalało Z wymian to jedynie manżety w przednich zewnętrzynych przegubach. Na wiosnę zagościły aluski 17'tki z S6 C5 z oponami Yokohama AVS dB V550 235/45. W minionym tygodniu babka z bmw zafundowała nam moc wrażeń w postaci wgnioty na przednim błotniku :-x Do tego ta wycena "rzeczoznawcy"... ehh...gornik pisze:Jak tam lata C5? Wszystko w porządku?
W planach wywalenie katów i może wirus. W trasie z mocnym standałem, silnik po jakimś czasie się chyba odmulił, bo auto dostało niezłego kopa <ok> Zaowocowało to spalaniem 18,9 litra :mrgreen:
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
jak go z automatem porównasz - z s6 juz nie no i dźwięk nie ten ale co tam na wspominki mnie wzięło - fajna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Audi Sport pisze:Minimalnie wyższe niż w innych V6'tkach w C5, butowanie 4.2 na pewno nie zaowocuje spalaniem niższym niż 20L. Po za tym już w serii 2.7 ma minimalnie lepsze osiągi <ok>
Moja ukochana -A4 B5 2,8 v6 quattro avant
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM)
A4 b5 1,8T (180 KM)
A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM)
A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM)
S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM)
A6 C5 1,8T (150 KM)
Moje byłe miłości:
A6 c4 1,8 20v (125 KM)
A4 b5 1,8T (180 KM)
A6 c5 2,8 v6 quattro (193 KM)
A4 b5 2,4 v6 quattro avant (165 KM)
S4 c4 4,2 v8 quattro (290 KM)
A6 C5 1,8T (150 KM)
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
A6 jak A6, ładne jest, ale ja wolę starsze modele
Silnik paliwożerca, ale V6 na pewno ma mega kulturę pracy. Kolor fajny, szkoda tylko, że nie Sedan i co najważniejsze ma xenony, bo w tym modelu reflektory z zwykłymi żarówkami to totalna porażka :evil:
Świecą masakrycznie słabo :roll: W jakim stanie są plastikowe klosze tych reflektórow ? Są już zmatowiałe/spiaskowane, czy póki co nie jest źle ?
Silnik paliwożerca, ale V6 na pewno ma mega kulturę pracy. Kolor fajny, szkoda tylko, że nie Sedan i co najważniejsze ma xenony, bo w tym modelu reflektory z zwykłymi żarówkami to totalna porażka :evil:
Świecą masakrycznie słabo :roll: W jakim stanie są plastikowe klosze tych reflektórow ? Są już zmatowiałe/spiaskowane, czy póki co nie jest źle ?
KaZi_2005 właśnie że nie, polerowałem lampy z polifta No i jak tak patrzę to dużo poliftów ma żółtawe
"Audi"- ,,Herr der Ringe,,
Na placu:
Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC- https://audi80.pl/100-c4-c4-ka-w-ava ... t51223.htm
Audi A4 B5 1.8 ADR
Audi 80 B4 Avant 2.0 ABT
Na placu:
Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC- https://audi80.pl/100-c4-c4-ka-w-ava ... t51223.htm
Audi A4 B5 1.8 ADR
Audi 80 B4 Avant 2.0 ABT
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Ja teżpawelrybak15 pisze:ja wolę starsze modele
Ale jak to się zbiera i łyka zakręty <ok>pawelrybak15 pisze:Silnik paliwożerca
Jest git nie są zmatowiałe jak na raziepawelrybak15 pisze:W jakim stanie są plastikowe klosze tych reflektórow ? Są już zmatowiałe/spiaskowane, czy póki co nie jest źle ?
A nie pasują one P&P zamiast przedlifta :?:KaZi_2005 pisze:dlatego ciagle myśle jak by tu przeszczepić lampy
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
KaZi_2005, Trzeba było lepiej polifta kupić :mrgreen:
W C5 padł czujnik EGT, a po dokładniejszym zbadaniu sprawy dokładnie padła elektronika w nim. Zakupiłem płytkę od kolegi zbig_wwl z klubu A6. Wielkie dzięki Wymiana trwała ok. godzinki, polegała ona na zmianie płytki z elektroniką. Po tej operacji przestało wywalać Check'a i 2.7 odzyskało swój wigor. Fotek z prac nie mam, ponieważ są inni którzy robią ciekawsze rzeczy z tymi silnikami
W C5 padł czujnik EGT, a po dokładniejszym zbadaniu sprawy dokładnie padła elektronika w nim. Zakupiłem płytkę od kolegi zbig_wwl z klubu A6. Wielkie dzięki Wymiana trwała ok. godzinki, polegała ona na zmianie płytki z elektroniką. Po tej operacji przestało wywalać Check'a i 2.7 odzyskało swój wigor. Fotek z prac nie mam, ponieważ są inni którzy robią ciekawsze rzeczy z tymi silnikami
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga