[B4 1.9TDI 1Z '94] brak komunikacji
kledzy odnosnie programu deltascan1z; czy ktos z was zna dobrze ten program lub posiada opis z ktorego mozna okresli np. p1/obroty silnika=41(chodzi o te 41 ile to jest obrotow zgaduje 950? albo p4/dawka wtrysku=27(chodzi o to ile to mg 4,3,2?) lub to jak sprawdzic masę powietrza doładowanego itp. :?: dodam ze wszystko co jest opisane w pliku pdf o nazwie lista dolaczone do programu juz przeczytalem i nic tam nie ma takiego.A moze jest mozliwosc skorzystania z innego programu (auto ma przeplywke boscha ta stara)
-
- Forum Audi 80
- Posty: 105
- Rejestracja: 17 cze 2007, 08:49
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Wałbrzych
[B4 1Z 93r]
panowie jak sciagnac z netu ten deltascan1z? i czy w 1zetach z 94 byly jeszcze przeplywomierze starego typu, slyszalem ze w 94 zmieniono komputer sterujacy, i jeszcze jedno czy ktos wie jaki jest nr kompa w tdi z 93r?bo trudno go wyjac zeby zobaczyc
nr sterownika z 93 8A0_907_401B oznaczenie BOSH_0_281_001_186
w 94 szły jeszcze 1z starego typu
http://www.dte.com.pl/polish/pobieranie.htm -tam ściągniesz deltascana
w 94 szły jeszcze 1z starego typu
http://www.dte.com.pl/polish/pobieranie.htm -tam ściągniesz deltascana
Na wolnych obrotach wszystko jest ok. dawka blisko górnej granicy, obroty ok. 920 kąt wtrysku lekko wcześniejszy (ale mieści się w granicach). Co do pomiarów na obrotach to robi się dynamicznie
pomiary dynamiczne robi się tak
jedziesz na 3 lekko wciskając gaz jak silnik osiągnie 3 tyś obrotów pedał gazu w podłogę
do analizy potrzebny jest tylko plik prm (opcja zapisz podczas pomiarów) bo można go potem odtworzyć za pomocą dsplayer
a tak w ogóle co się dzieje że grzebiesz
pomiary dynamiczne robi się tak
jedziesz na 3 lekko wciskając gaz jak silnik osiągnie 3 tyś obrotów pedał gazu w podłogę
do analizy potrzebny jest tylko plik prm (opcja zapisz podczas pomiarów) bo można go potem odtworzyć za pomocą dsplayer
a tak w ogóle co się dzieje że grzebiesz
viewtopic.php?t=8309tryni81 pisze:Na wolnych obrotach wszystko jest ok. dawka blisko górnej granicy, obroty ok. 920 kąt wtrysku lekko wcześniejszy (ale mieści się w granicach). Co do pomiarów na obrotach to robi się dynamicznie
pomiary dynamiczne robi się tak
jedziesz na 3 lekko wciskając gaz jak silnik osiągnie 3 tyś obrotów pedał gazu w podłogę
do analizy potrzebny jest tylko plik prm (opcja zapisz podczas pomiarów) bo można go potem odtworzyć za pomocą dsplayer
a tak w ogóle co się dzieje że grzebiesz
[ Dodano: 2007-10-11, 21:30 ]
A i jeszcze to moze nie zerkales viewtopic.php?t=8213