Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9TDI 1Z '94] brak komunikacji

daro26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 288
Rejestracja: 16 mar 2007, 19:47
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: daro26 » 11 paź 2007, 21:48

tryni81, a jaka masz przeplywke? na czym ta metoda piezoelektryczna polega?
no bo w sumie auto jezdzi ok poza(1000-2000obr) :-( ale czasem na obrotach potrafi ladna chmurke puscic :roll: to w sumie wtryski sprawdzic mozna :-/

tryni81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 203
Rejestracja: 13 sie 2007, 11:46

Post autor: tryni81 » 12 paź 2007, 18:37

metoda piezoelektryczna daje wykres pracy wtrysku ( czy się domyka po głównym wtrysku). u mnie tylko jeden był dobry a reszta miała podwtryski (lała)
przepływkę mam boscha a auto z 93
Obrazek
tak wygląda wykres z jeszcze dobrego wtrysku
Obrazek
a ten leje

daro26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 288
Rejestracja: 16 mar 2007, 19:47
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: daro26 » 12 paź 2007, 19:48

tryni81, ja tez mam 93 :-D i mala prosba do ciebie czy moglbys sprawdzic napiecie na przeplywce u siebie jak bedziesz mial chwile i voltomierz :?: bo mi nie daje ona spokoju,a na badanie wtryskow tez sie wybiore ;-) viewtopic.php?t=8213

tryni81
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 203
Rejestracja: 13 sie 2007, 11:46

Post autor: tryni81 » 12 paź 2007, 20:59

napięcia zmieniały się tak jak pisze w tej książce tz 0k 1,5v na wolnych a potem ściągnąłem przewód i sterowałem ręcznie klapką i napięcie wzrastało do ok 4v.
pomiarów dokonałem jakieś pół roku temu jak miałem problem z mocą

co do samego pomiaru to ciężko stwierdzić stałość wzrostu napięcia bo miernik elektroniczny nie wyłapie krótkiej przerwy. najlepiej pomiar robić oscyloskopem

najszybszym sprawdzeniem przepływki jest jej podmiana z sprawnego auta ale małe szanse by ona była zepsuta (według wielu mechaników ona praktycznie się nie psuje w porównaniu z przepływką na gorącym drucie)

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 25 paź 2014, 20:02

witam.
od pewnego czasu probuje sie połaczyc z kompe w audi 80 b4 1.9tdi 1z na pierburgu...
Mam kabel OBD II i przejsciowke do podłaczenie sie w audi 80 b4 tdi.....
oprogramowanie mam polski vag 4.9pl na laptopie mam zainstalowany windows xp....
prosze o wytłumaczenie co to moze byc ze jak wąłczam silnik to probuje sie komunikacje z silnikiem ale wyskakuje brak komunikacji.....

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 25 paź 2014, 20:21

A bezpiecznik masz dobry ?

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 25 paź 2014, 20:55

bozmek pisze:A bezpiecznik masz dobry ?



tzn bezpiecznik jaki na ktorym wtyczce ma byc zasilanie???

biała wtyczke sie podpina do ecu a czarna do zasilania. wogle jest cos dzwinego bo jak podłacze biała to mi dioda swieci w OBDII

na białęj i czarnej ma byc 12 volt?????

Bezpiecznik o numerze 21 jest dobry. napiecie na wtyczce czarne 12volt, a na białęj 3volty...
czy dobrze jest wszystko????? proszeo pomoc...

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 04 maja 2016, 09:29

no to odpalamy koparkę...

Tomcionerwus, widze, że wciąż bywasz na forum, pamiętasz czy rozwiązałeś problem? wina w jakimś bezpieczniku, czy jak? też nie potrafię się podłączyć pod kompa, mimo że interfejs łączy się z innymi smochodami i dodatkowo, że tydzień wcześniej też był podłączany pod mój samochód i wszystko można było sprawdzić

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 maja 2016, 12:26

Kolczat, bezpiecznik jest nr 21 bo właśnie sprawdziłem to u siebie(bo byłem przekonany że nie ma) ale to na zasilaniu tylko(czarna wtyczka) a linia K chyba nie ma zabezpieczenia. No chyba że się mylę.
A ty gdzieś w innym temacie pisałeś że interfejs świeci więc to też może nie to.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 04 maja 2016, 12:42

tak świeci się, ale tylko jedna lampka, a podobno powinny dwie, ale nie wiem czy druga włącza się pod podłączeniu białej wtyczki, czy od razu po podłączeniu tylko czarnej. Bezpieczniki sprawdzałem wszystkie, ale teraz zwrócę uwagę na ten 21-szy. Niestety drugie auto na testy interfejsa to audi a4 z wejściem obd2, więc nie będę wiedział, jak się zachowuje interfejs przy OBD1, dlatego im więcej szczegółów uda mi się od was uzyskać tym lepszą analizę mogę wykonać

duczus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 07 mar 2015, 16:02
Kontakt:

Post autor: duczus » 04 maja 2016, 23:11

do podłączenia potrzebujesz wag 3.11 na xp wersja z crackiem zeby wczytywal ze wersja pełna potem sprawne bezpieczniki i powinienes sie łaczyc jezeli sie nie da musisz ustawic interface na vagu i kliknac przycisk test musi działac ja mam taki program jak ktos chce moge podesłac na maila i kolczat mial podpinane autko pod mojego kompa i smiga a co do tdi przed 94 czyli (bosch) w ustawieniach vaga zmienia sie start baud na 240 i tezpowinno pojsc jezeli nie to cos iszkodzone komp albo wiązka

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl