Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4 ALL] Diagnostyka VAG

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 11 gru 2014, 14:11

To miganie nazywa się "kody błyskowe" :

https://audi80.pl/90-23ng-87r-odczyt ... t54067.htm

Awatar użytkownika
sargi35
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 86
Rejestracja: 10 cze 2008, 03:22
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: sargi35 » 07 sty 2015, 18:52

Ganimadeus pisze:VCDS lite na nic Ci się zda. Trzeba mieć normalnego a o takiego nie jest łatwo :)

Vista vistą ale jaka wersja? 32 czy 64bitowa? Odp. znajdziesz klikając prawym na mój komputer i właściwości.
Witam. A ja mam pytanko jakiego vaga ściągnąć aby śmigał bez ograniczeń na windows 8.1, bo mam vag 409.1 który wyłapie błędy ale nie mogę ich wykasować :-(

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 07 sty 2015, 18:55

Na 64 bitach nic nie odpalisz bez maszyny wirtualnej.

Awatar użytkownika
sargi35
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 86
Rejestracja: 10 cze 2008, 03:22
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: sargi35 » 07 sty 2015, 20:49

Francis1982 pisze:Na 64 bitach nic nie odpalisz bez maszyny wirtualnej.
Tzn. co mam zrobić abym mógł coś podziałać?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 07 sty 2015, 21:08

sargi35, a przejrzyj kilka stron wstecz ten temat a będziesz wiedział nawet już na poprzedniej stronie pisze bo temat bardzo często poruszany :!:
WRC is for boys.
Group B was for men.

stanleyt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 13 sty 2011, 17:16
Lokalizacja: Kielce

Post autor: stanleyt » 11 sty 2015, 22:44

Cześć
1. Chciałbym podłączyć moje Audi 80 (b4 abt 90KM +LPG) pod laptopa aby skasować błąd AirBag (wymieniając z kolegą żaróweczki pod zegarami nie wiedzieliśmy, że powinno się do tego odłączyć akumulator i kontrolka przestała gasnąc kilka sekund po uruchomieniu zapłonu).
Proszę o informacje jaki typ /oznaczenie powinien mieć kabelek oraz jakie oprogramowanie powinienem zainstalować na komputerze (najlepiej takie, które można w miarę łatwo znaleźć w internecie lub jeśli o takie ciężko to jak najtańsze).
Czy takie oprogramowanie jest w miarę intuicyjne /łatwe w użytkowaniu dla niedoświadczonego użytkownika?

2. Od dłuższego już czasu moje auto ma problemy z odpalaniem, niezależnie czy jest ciepłe czy zimne, jednym razem odpali bez problemu, a innym razem muszę kręcić rozrusznikiem nawet ponad 60 sekund (pompując gaz) i dopiero powoli zaczyna załapywać i w końcu łapie równowagę. Po takim długotrwałym odpalaniu w kabinie czuję zapach benzyny. Jak już zacznie normalnie chodzić to do następnego odpalania "śmiga" bez zarzutu zarówno na benzynie jak i na lpg. Dodatkowo odnoszę subiektywne wrażenie bardzo szybkiego zużycia benzyny zważywszy na to, że na benzynie jeżdżę do momentu kiedy z dmuchawy zaczyna lecieć ciepłe powietrze, a przy każdym odpaleniu i przejechaniu ok. 2 km ubywa tak na oko 1 l benzyny.
Wymiana przewodów wysokiego napięcia, świec oraz sondy lambda nie usunęła problemu, wymiana regulatora niskich obrotów usunęła problem dławienia podczas jazdy na benzynie, jednak nie dała żadnej poprawy jeśli chodzi o odpalanie, akumulator mocny w dobrym stanie.
Proszę o informacje jakie mogą być przyczyny problemów z odpalaniem i czy diagnoza komputerem może przynieść odpowiedź /podpowiedź na problem problemów z odpalaniem?
Stanley

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 12 sty 2015, 08:46

stanleyt, proponuję najtańszy kabelek usb-obd + przejścwka na obd1 i program vag311.2 ale to już nie raz opisywane. Proponuję zerknąc kilka stron wstecz i będzie wiedział o co chodzi.
WRC is for boys.
Group B was for men.

stanleyt
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 13 sty 2011, 17:16
Lokalizacja: Kielce

Post autor: stanleyt » 13 sty 2015, 13:16

PieterB, dziękuję za odpowiedź.

Jakby ktoś miał coś mądrego do powiedzenia na temat II punktu mojego postu będę wdzięczny
Stanley

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 13 sty 2015, 20:39

Prawdo podobnie rozjechane mapy wtryskowe prze LPG zła emulacja sondy, odłącz akumulator na minute (reset sterownika) i obczaj czy rozłączenie pomoże. A po drugie sczytaj błędy sterownika.

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 15 sty 2015, 09:44

Standard w ABT albo wyemulowac prawidłowo sondę, i nie działa masa ani odłaczona, ma byc przebieg odpowiednio odtworzony, albo masa i reset sterownika, inaczej przełaczyc + sterownika po stacyjce.

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 16 sty 2015, 16:30

Krzysiek 84 pisze:Vag 3.11 najlepiej żeby był.

co do tego progrmau bo niedawno sie zorientowałem ze miałem niedokrecona srubkke od masy do kabla diagnostycznego to tez moze powodowac brak polaczenia z ecu???

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 16 sty 2015, 17:22

A gdzie ta śrubka? jak o cała masa wiązki silnika.

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 16 sty 2015, 20:35

Jarewa pisze:A gdzie ta śrubka? jak o cała masa wiązki silnika.
srubki w skrzynce bezpiecznikowej co sa wtyczki do diagnostyki bo jets m tam wtyczka biała i czarna tzn zasilanie i do ECU. kabel zasilajacy tzn masa niebyła przykrecona do konca....

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 16 sty 2015, 21:01

te śrubki to linia K i L czyli dane.

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 16 sty 2015, 21:12

Jarewa pisze:te śrubki to linia K i L czyli dane.



chyba sie kolego mylisz bo K i L to sa kable z ecu wychodza wiem bo mam schemat. te srubki ta sa masa i plus...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga