Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Ceramizer Auto-Repair

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii a powinno być w dziale "Techniczne"
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 12 kwie 2007, 23:07

wg instrukcji ceramizer nie wpływa na zużycie oleju... a jedynie na zmniejszenie tarcia... więc nic Ci to nie pomoże Labiel :-P

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 12 kwie 2007, 23:34

na zmniejszenie tarcia oczywiście, ale regeneruje w pewien sposób też elementy w których występuje tarcie metalu o metal tworząc cienką wartwę ceramiczna czy cos takiego. Jak czytałem na ich stronie to niby na turbiny też to działa, ale zanim cos kupie i tak jeszcze troche poczytam na ten temat. :mrgreen:

[ Dodano: 2007-05-15, 21:46 ]
No panowie, prawdopodobnie jutro lub pojutrze ja wlewam do siebie ceramizera. Zobaczymy jakie będą efekty. Nic nie trace po za 50 zł, ale myśle że to nie wiele. W każdym bądź razie przetestować nie zaszkodzi.
Części samochodowe online - Motostacja

Damian1406
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 114
Rejestracja: 13 kwie 2007, 09:23

Post autor: Damian1406 » 29 cze 2007, 13:30

Ja tam wlewam Xeramic do mojej B3 z przebiegiem prawie 300 tyś co drugą wymianę oleju, i naprawdę silnik lepiej pracuje.
Teraz też wlałem do niedawno nabytej B4, i różnice w pracy silnika są monstrualne.
DAMIAN

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 29 cze 2007, 16:03

Labiel pisze:No panowie, prawdopodobnie jutro lub pojutrze ja wlewam do siebie ceramizera. Zobaczymy jakie będą efekty. Nic nie trace po za 50 zł, ale myśle że to nie wiele. W każdym bądź razie przetestować nie zaszkodzi.
Czekam w takim razie na opinie ;-)
A nie myślałeś o zalaniu tego http://www.motorlife.pl/ :roll: sam sie zastanawiam jakie ustrojstwo wlać. Chciałem na poczatku wypróbować ten ceramizer ale więcej lepszych opinii słyszałem własnie o motorlife. I tak będe musiał motor wymienic na 2,8 bo wiecej wydam na naprawy czy rózne takie grzebanie niż na przekładke.
"Coupe 2,6 ABC 96r"
"Howard edition"
Moje V6: viewtopic.php?t=3545&start=0

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 27 lis 2007, 23:48

Labiel do dziś się nie pochwaliłeś co z tym Ceramizerem nalałeś go w maju i co opisz wrażenia jak takie cuda działają :?: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 28 lis 2007, 00:03

Kurcze bo nawet zapomniałem o tym temacie :mrgreen: Niestety dużo powiedzieć nie mogę, bo nie robiłem pomiarów sprężania tłoków przed i po. Po za tym zbyt często grzebałem przy autku i ciągle coś zmieniałem więc praktycznie co tydzień inaczej mi sie nim jeździło :mrgreen:

No ale to co mogę powiedzieć to zdecydowanie auto chodziło ciszej. Przynajmniej pamiętam że wtedy miałem takie odczucie że silnik nie klekocze tylko mróczy. Potem wiadomo człowiek sie przyzwyczaja i zapomina jak to było kiedyś. Zresztą teraz jestem po zmianie z oleju mineralnego na półsyntetyk (przy okazji do wymiany poszła uszczelka miski olejowej bo sporo oleju mi tam uciekało) i też mi się wydaje że silnik podczas jazdy jest znacznie cichszy.

Aha, odnośnie oleju, to jego ubywanie nie zmniejszyło mi się (może po wymianie tej uszczelki spadnie). W każdym bądź razie raczej nie kopcił mi na niebiesko ani nie kopci więc trochę jest dla mnie zagadką co mi się z tym olejem dzieje :-? Może faktycznie aż tyle spylało mi tą uszczelką. Wczoraj zaglądałem do turbinki: luzów wzdłóżnych 0, a poprzeczny minimalny więc nie jest źle.

Co jeszcze o tym ceramizerze mogę powiedzieć, spalanie też mi nie spadło, zobaczymy jak z nim będzie po lekkich modach bo teraz moje Audi zapyla jak głupie :mrgreen:
Części samochodowe online - Motostacja

Awatar użytkownika
Hans47
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 184
Rejestracja: 03 maja 2007, 21:21
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Hans47 » 28 lis 2007, 15:28

Panowie pozwolcie ze podziele sie z wami moim zdanie. Mysle ze ceramizer to g... to nic innego jak zapychacz. Proste wiekszosc silnikow pracuje dzieki nagarom czyli warstwa sywu pozostala po spalinach i oleju na sciankach tulei.gdy pierscienie sie zuzyja ta warstwa nie wystarcza zeby utrzymac cisnienie i silnik do remontu wlewajac to cos jeszcze bardziej zwiekszamy warstwe nagaru i to powoduje doszczelnienie i poleprzenie kompresji tylko jesli czesc tej juz za grubej warstewi sie urwie to wicie jaki sa tego nastepstwa. Powiem wam jeszcze cos ceramizer przytwierdza sie do czystrzych powierzchni elementow metalowych ktore sa bardzo ciezkie do usuniecia i bywa tak ze nie raz silnik po taklim srodku nie nadaje sie kuz nawet do naprawy tylko na zlom. Wiec uwazam ze stosowanie tego srodka jest bez sensu poco przedluzac agonie silniki moze poprostu go naprawmy a jak na to nas nie stac nie kupujmy samochodow. 2-3 lata wstecz wcale nie bylo takich srodkow i silniki jezdzily i walily przebiegi nawet po 500.000 i bylo ok nie potrzebne byly srodki cud. Jedynym srodkiem cud jest dobry olej wymiana o czasie (nie wskazane jest apsolutnie zmienianie wartosci smarnych oleju np z 10w40 na 5w40 czy 15w40 na 10w40 bo powadzi to wlasnie do wymywania nagaru przez zadszy olej nie odkrylem tu ameryki rzecz jasna) i odrobina troski o podzespoly wymienne swiece przewody paski i inne.
Poprostu dajmy silnikom spokojnie zurzywac sie tak jak to przewidzieli konstruktorzy.
Danke.

knocke
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 77
Rejestracja: 24 kwie 2007, 12:26
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: knocke » 28 lis 2007, 15:38

Lekko of topic ale Cermizery nie są tylko do silnika - ktoś pisał że zalał do lekko padniętej skrzyni i jeszcze trochę pojeździł.

Dlaczego o tym piszę - myślę że jeśli przekładnia jest padnięta i z przeznaczeniem na złom to można zalać to Ceramizerem i jeszcze trochę pojeździ?
Audi 80 B3 PM 1991 sedan Comfort Edition Amethist Gray Metallic
PB only

mar0z
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 31 mar 2007, 19:39

Post autor: mar0z » 28 lis 2007, 18:13

Sam się zastanawiam nad wlaniem ceramizera do skrzyni biegów, ponieważ czasami na puszczonym sprzęgle słychać jakieś tarabanienie zarówno na luzie jak i w czasie jazdy, nieraz nawet dosyć głośne (sporo było o tym tarabanieniu na forum ale jeszcze chyba nikt się z tym nie uporał lub nie napisał, że się uporał ;-) ). Jak myślicie, ceramizer coś pomorze? Warto spróbować czy lepiej nie ryzykować bo jeszcze będzie gorzej?

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 28 lis 2007, 18:23

ja myślę że to o czym piszesz nie ma ze skrzynią nic wspólnego, to "tarabanienie" to na 95% jest łożysko oporowe w sprzęgle

mar0z
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 31 mar 2007, 19:39

Post autor: mar0z » 28 lis 2007, 18:25

Skuciok pisze:ja myślę że to o czym piszesz nie ma ze skrzynią nic wspólnego, to "tarabanienie" to na 95% jest łożysko oporowe w sprzęgle
Łożysko na wakacjach wymieniłem i dalej tarabani.

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 28 lis 2007, 18:26

mar0z, jeżeli bedziesz pewny ze przyczyna nie jest łożysko oporowe lub samo sprzegło to sam srodek troche skrzyni pomoże, ja mam wlanego Militeca do busa dostawczego z dużym przebiegiem i skrzynia zaczeła przyjemniej chodzić (cicha , sprawna ) ;-)

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 28 lis 2007, 19:04

Hans47, po pierwsze jak już dorzucasz swoje trzy grosze to podawaj jakieś rzeczowe argumenty.
Hans47 pisze:wiekszosc silnikow pracuje dzieki nagarom czyli warstwa sywu pozostala po spalinach i oleju na sciankach tulei
Zanim coś napiszesz to proszę trochę się zastanów i nie pisz bajek.
Hans47 pisze:wlewajac to cos jeszcze bardziej zwiekszamy warstwe nagaru i to powoduje doszczelnienie i poleprzenie kompresji
Jeśli nie wiesz na czym polega działanie Motor-Life'a, Militeca itp. to nie pisz bajek
Hans47 pisze:ceramizer przytwierdza sie do czystrzych powierzchni elementow metalowych ktore sa bardzo ciezkie do usuniecia
. Tego typu środki tworzą na powierzchni trącej mikrometryczną warstwę, której "gołym okiem" nawet nie zobaczysz :-P .
Hans47 pisze:Wiec uwazam ze stosowanie tego srodka jest bez sensu poco przedluzac agonie silniki moze poprostu go naprawmy
To nie są środki, które mają za zadanie naprawić silnik tylko chronić jego trące elementy przed tarciem.
Hans47 pisze:2-3 lata wstecz wcale nie bylo takich srodkow
Bardzo się mylisz Kolego. Nawet w Polsce pojawiły się już grubo ponad 10 lat temu, a w Stanach i krajach zachodnich istnieją na rynku od dobrych 20 lat. Tyle, że wtedy były one baaardzo drogie.
Hans47 pisze:Jedynym srodkiem cud jest dobry olej wymiana o czasie
Owszem, tylko, że to nie jest środek mający zastąpić olej tylko go wspomóc (nie myl tego typu środków z powszechnie znanymi środkami typu moto-doctor aplikowanymi przed sprzedażą padniętego autka).
Hans47 pisze:(nie wskazane jest apsolutnie zmienianie wartosci smarnych oleju np z 10w40 na 5w40 czy 15w40 na 10w40 bo powadzi to wlasnie do wymywania nagaru przez zadszy olej nie odkrylem tu ameryki rzecz jasna)
To również nie do końca prawda. Nagar po oleju mineralnym nie dlatego jest rozpuszczany przez olej półsyntetyczny czy syntetyczny, że jest rzadszy, tylko dlatego, że zawiera o wiele bardziej skuteczne środki myjące.
Hans47 pisze:i odrobina troski o podzespoly wymienne swiece przewody paski i inne.
To jest oczywiste ale dlaczego
Hans47 pisze:Poprostu dajmy silnikom spokojnie zurzywac sie tak jak to przewidzieli konstruktorzy
nie ulżyć naszym silniczkom i przedłużyć im życie skoro jest to możliwe.
Widziałem kiedyś na własne oczy działanie tego typu środków (Motor-Life) i w tym teście nie było żadnej ściemy.

A tak na marginesie to jeśli już zabierasz głos to rób to zgodnie z zasadami pisowni, w Twoim poście aż roi się od licznych, prostych błędów, zarówno ortograficznych jak i interpunkcyjnych.

baskonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:52
Lokalizacja: Skarżysko Kamienna

Post autor: baskonik » 28 lis 2007, 19:44

Panowie oglądałem ostatnio na TVN TURBO program, w którym była mowa właśnie o ceramizerze.Testowali go na hondzie civic.Po wlaniu ceramizera do silnika, przejechali ok.300 km i spuścili cały olej.Na całkowicie spuszczonym oleju zrobili ponad 500 km i rozebrali silnik.Mechanik który to robił stwierdził,że nie ma żadnych oznak jakiegokolwiek przytarcia np.panewek.Powiedział, że wyglądają na normalny przebieg samochodu z olejem.

muniorek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 179
Rejestracja: 02 wrz 2007, 13:18
Lokalizacja: Lublin

Post autor: muniorek » 28 lis 2007, 20:32

Dorzucę i ja swoje spostrzeżenia co do preparatu militec (motor life zdaje sie ze to to samo chociaż podobno nie do końca )wlałem go najpierw do skrzyni biegów bo dwójka ciężko wchodziła opór był tym większy im niższa temperatura na zewnątrz i było to spowodowane gęstniejącym olejem jak mniemam, zaczeła wchodzić lżej ,zachecony efektem postanowiłem wlać do silnika ...i tu jeszcze większe zaskoczenie silnik zaczął kręcić sie wyczuwalnie lżej szczególnie widac to na zimnym silniku jak by mu latek ubyło a ma juz nakrecone 255tys.w mrożne dni rozrusznik kręci bez oporów tak jak w lecie (olej valvoline max life 10w40)...niebedę się zbytnio rozpisywał ale polecam ten preparat z czystym sumieniem wszystkim którzy chcą ulżyć w zimie swoim silnikom i rozrusznikom ale cudów ten preparat nie uczyni jak silnik jest w kiepskiej kondycji to za wiele bym nieoczekiwał .co do negatywnych opini to zauważyłem czytajac posty na temat tych preparatów na różnych forach że najbardziej przeciw są ci którzy tego niestosowali ...ale to chyba taka ludzka natura
Ostatnio zmieniony 04 gru 2007, 19:19 przez muniorek, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga