[All] Diagnostyka - VAG - wszystko o ...
Dzięki wielkie, temat do zamknięcia. Jak pisałem do jednego sprzedającego to pisał że ''raczej'' będzie działać.
Audi 80 B4 1.9 TDI 90 KM - Sprzedane
Audi 80 B4 Sedan 1.9 TDI 120 KM - Obecne
Audi 80 B4 Sedan 120KM By Adek
Audi 80 B4 Sedan 1.9 TDI 120 KM - Obecne
Audi 80 B4 Sedan 120KM By Adek
U mnie w C4 z ABC przy użyciu identycznej przejściówki interfejs na ELM327 z BT + TorquePro wystartowały od kopa ku mojemu zdziwieniu(delikatnie mówiąc)
Podpiąłem okazyjnie Opla Agilę A 1.2 16V i też ok(bez przejściówki, OBD II)
Natomiast mój ADR w A4 się wypiął i ni cholery. Brata ADR w Pasku B5 solidarnie również olał to "cudo"
Aż zerknąłem w notatki(zapisuję co zrobić i co zrobione w autach, bo mam czasem kilka i idzie się pogubić):
"elm 327 -działa C4, nie działa oba B5 XXXX"(XXXX oznacza temat załatwiony, tutaj -sprawdzenie czy interfejs odpali)
Podpiąłem okazyjnie Opla Agilę A 1.2 16V i też ok(bez przejściówki, OBD II)
Natomiast mój ADR w A4 się wypiął i ni cholery. Brata ADR w Pasku B5 solidarnie również olał to "cudo"
Aż zerknąłem w notatki(zapisuję co zrobić i co zrobione w autach, bo mam czasem kilka i idzie się pogubić):
"elm 327 -działa C4, nie działa oba B5 XXXX"(XXXX oznacza temat załatwiony, tutaj -sprawdzenie czy interfejs odpali)
A6C4 2.6 avant, A4B5 ADR avant
[B4 2.0 ABT] Komputer do diagnostyki
Witam
Otóż posiadam audi 80 b4 2.0 abt 1993, nie działa mi wskaźnik temperatury w zegarach. Z tego powodu chciałbym kupić interfejs diagnostyczny(oczywiście przejściówkę tez) aby móc odczytać temperaturę z komputera, jestem zielony w te klocki, nigdy się w to nie bawiłem więc pytam. Może to
http://allegro.pl/interfejs-diagnostycz ... 04784.html
oczywiści jeżeli zadziała jak nie to prosił bym o to jaki sprzęt do tego kupić, chciałbym żeby ten interfejs działa też z innymi autami(wtedy byłoby super ale wiadomo nie można mieć wszystkiego)
Otóż posiadam audi 80 b4 2.0 abt 1993, nie działa mi wskaźnik temperatury w zegarach. Z tego powodu chciałbym kupić interfejs diagnostyczny(oczywiście przejściówkę tez) aby móc odczytać temperaturę z komputera, jestem zielony w te klocki, nigdy się w to nie bawiłem więc pytam. Może to
http://allegro.pl/interfejs-diagnostycz ... 04784.html
oczywiści jeżeli zadziała jak nie to prosił bym o to jaki sprzęt do tego kupić, chciałbym żeby ten interfejs działa też z innymi autami(wtedy byłoby super ale wiadomo nie można mieć wszystkiego)
Było: Uno 1.0
Palio weekend 1,4
Polo variant 1,4
Jest: 80 b4 2,0 abt
Tylko benzyna.
Palio weekend 1,4
Polo variant 1,4
Jest: 80 b4 2,0 abt
Tylko benzyna.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3793
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
viaken.pl , dowolny inferfejs z przejściówką OBD2 na OBD1 i będize ok. Koszutje ok 40 zł. plus 7 zł. przejściówka.
To z linku do góry to ja nie wiem co to jest, ale pewnie wcale nie lepsze.
do tego vag-com z witaminka i w moim ABT śmiga aż miło.
To z linku do góry to ja nie wiem co to jest, ale pewnie wcale nie lepsze.
do tego vag-com z witaminka i w moim ABT śmiga aż miło.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
To zadziała tylko z autami po 2000 roku (i niektórymi przed). I też nie ma możliwości takich jak dedykowane interfejsy.Woju27 pisze:Może to
http://allegro.pl/interfe...5614804784.html
oczywiści jeżeli zadziała jak nie to prosił bym o to jaki sprzęt do tego kupić
Jak chcesz coś pod bluetooth co zadziała z vw to: https://allegro.pl/kategoria/diagnostyk ... t-1-5-0511
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5444
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 07 sie 2017, 12:48
- Lokalizacja: Gryfino
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5444
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3793
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
No tak, ale co z tego, pierwsze AAH miało 5 bloków dostępnych bodaj, a późniejsze, i z modeli wyższych A4/A6 miało 12 bodajże... z pamięci piszę.
Ale faktu to nie zmienia , że wszystko się da.
Ale faktu to nie zmienia , że wszystko się da.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 07 sie 2017, 12:48
- Lokalizacja: Gryfino
Jak auto jest z 91r. to pewnie nawet z ABSem się nie połączysz, bo nie ma pociągniętej linii diagnostycznej do sterownika (mój jest z 92r i nie ma komunikacji z ABS). W tym silniku nie zrobisz adaptacji przepustnicy, jak już to tylko jakieś początkowe ustawienie ale to przy użyciu multimetru. Za to połączysz się z climatronic'iem i tam da się porobić testy wyjść i jakąś adaptację klap chyba też. Centralny zamek i opcjonalne domykanie szyb to oddzielny moduł komfortu chyba był, ale taki "głupi" gdzie kluczyki koduje się na piechotę wciskając guziki w odpowiedniej kolejności (procedura jest gdzieś opisana). Sterownik silnika miałem taki jak Twój - z podstawowymi parametrami (specjalnie nic nie da się sprawdzić), ale zmieniłem na nowszy z a6 i jest OK.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga