Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Diagnostyka - VAG - wszystko o ...

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii a powinno być w dziale "Techniczne"
ODPOWIEDZ
YoGii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 165
Rejestracja: 25 kwie 2011, 12:09
Lokalizacja: KrK

Post autor: YoGii » 24 lip 2012, 16:37

a z innymi funkcjami nie masz problemu? bo w sumie najwazniejsze dla mnie jest sprawdzenie sobie klimy ;-)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 24 lip 2012, 16:49

YoGii pisze:a z innymi funkcjami nie masz problemu?
no u mnie oprócz ABS'u i Airbeg to nic nie ma ale u brata w a4 łączyłem się ze wszystkim co miał
YoGii pisze:bo w sumie najwazniejsze dla mnie jest sprawdzenie sobie klimy
no klimy to akurat nie mam(a szkoda) to nie wiem czy bym się połączył
WRC is for boys.
Group B was for men.

YoGii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 165
Rejestracja: 25 kwie 2011, 12:09
Lokalizacja: KrK

Post autor: YoGii » 24 lip 2012, 17:22

u ojca w B5 tez sie lacze ze wszystkim bez problemu a znow u siebie w B4 tylko z silnikiem :/ i nie wiem w czym tkwi szkopul

i28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 308
Rejestracja: 19 sty 2009, 18:17
Lokalizacja: Wroc/Gubin
Kontakt:

Post autor: i28 » 24 lip 2012, 18:06

Szkopuł tkwi w wieku auta i jego prymitywiźmie. ;-)

YoGii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 165
Rejestracja: 25 kwie 2011, 12:09
Lokalizacja: KrK

Post autor: YoGii » 24 lip 2012, 21:15

no tak...wiekowy woz to jest ;-) no ale tym vagiem nic wiecej nie zrobie jak polaczenie sie z motorem i skasowaniu w nim bledow:>? bardzo mi zalezy na klimie a nie na motorze:D

i28
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 308
Rejestracja: 19 sty 2009, 18:17
Lokalizacja: Wroc/Gubin
Kontakt:

Post autor: i28 » 24 lip 2012, 21:44

Jak masz climatronic, to powinien się połączyć, jak manuala to też nie.

YoGii
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 165
Rejestracja: 25 kwie 2011, 12:09
Lokalizacja: KrK

Post autor: YoGii » 25 lip 2012, 09:21

manualna....czyli wychodzi na to ze procz motoru to juz z niczym sie nie polacze:/

_DJ_3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 221
Rejestracja: 08 lut 2010, 09:06

Post autor: _DJ_3 » 18 lut 2013, 19:43

a sprawdzenie zapłonu jest możliwe?
było C3
jest B4

bart0390
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 174
Rejestracja: 07 sty 2010, 15:31
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: bart0390 » 18 lut 2013, 20:15

Witam, otóż kupiłem kabel KKL do diagnozowania i mam zainstalowane na windows 7 Home Premium dwa programy, Polski VAG 4.9 oraz VCDS LIte. Oba programy się włączają lecz Poslki VAG nie może się połaczyc z silnikiem. Drugi normalnie się łączy lecz nie moge wykonac pomiarów na żadnych z bloków w "Meas. Blocks". Dlatego też wszedłem w opcje "Single Reading" i tam wykonałem pomiary w których występowały wartości kompletnie nie wiadomo czego dotyczące. Może ktoś wie co dany blok w tej opcji oznacza przy silniku AAH? Poniżej umieszczam jakie wartości mi program pokazał przy danym bloku.

001- 110-128
002- 31-82
003- 36-69
004- 30-33
005- 1
006- od 239 i ciagle spada w dol
007- 87-89
008- 122
009- 0
010- 0
011- 16
012- 36
013- 7-10
014- 174-175
015- 0
Dalsze bloki pokazywały tylko N/A
Z góry dzięki za pomoc.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 18 lut 2013, 20:31

Kto wie jakie grupy w Logach dynamicznych za co odpowiadają :?:

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 18 lut 2013, 21:10

Krzysiek 84 pisze:Kto wie jakie grupy w Logach dynamicznych za co odpowiadają :?:
jeśli mowa o zetorach i innych czarnych to:
3 przepływka
4 dynamiczne przestawianie kąta wtrysku
11- doładowanie/turbinka?
10 też zrób ;]
Ostatnio zmieniony 18 lut 2013, 22:16 przez Ganimadeus, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5442
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 18 lut 2013, 21:20

Ganimadeus pisze:
Krzysiek 84 pisze:Kto wie jakie grupy w Logach dynamicznych za co odpowiadają :?:
jeśli mowa o zetorach to:
3 przepływka
4 dynamiczne przestawianie kąta wtrysku
11- doładowanie/turbinka?
10 też zrób ;]
Oczywiście , że Power Diesel <piwo>

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 18 lut 2013, 22:06

A po co robić logi dynamiczne przepływki? :-?

Awatar użytkownika
Ganimadeus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 726
Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Ganimadeus » 18 lut 2013, 22:16

Jarewa pisze:A po co robić logi dynamiczne przepływki? :-?
żeby sprawdzić czy dmucha tyle ile powinno?;> no chyba, że jesteś jakoś w stanie sprawdzić ją na postoju ^^

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 18 lut 2013, 22:22

Dmucha to turbo czyli do sprawdzenia dynamicznie ciśnienie doładowania.

A przepływkę robi się statycznie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga