Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[all] łącznik stabilizatora

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii.
Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 07 maja 2010, 15:12

To ja chyba nie wyobrazam sobie jak taki metalowy łacznik wygląda :roll:

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 07 maja 2010, 21:27

karolas123 pisze:To ja chyba nie wyobrazam sobie jak taki metalowy łacznik wygląda :roll:
Przepraszam, że Cię uraziłem :oops: . A takie łączniki mam u siebie : http://www.allegro.pl/item993260454_lac ... coupe.html

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 07 maja 2010, 21:49

Przemo80b3, Nie, nie, nic z tych rzeczy, jednak wydaje mi sie ze, to ten normalny łacznik. Taki jest w oryginale.
A juz wiem jak wyglada ten z tworzywa, jednak nie wyglada to, ze wytrzyma na polskich drogach.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 maja 2010, 22:39

Powiem wam że najsłabszym elementem tanich łaczników jest osłonka gumowa .Nie wytrzymuje nawet roku .A wiadomo jak osłonka pęknie to szybciutko po łaczniku bo wypłuka smar .Dobrym rozwiązaniem jest przełożenie osłonki z ori zużytego łacznika o ile są całe osłonki .Na pewno po tym taki tani łacznik wytrzyma dłużej .Zrobiłem tak u siebie z jednym łacznikiem i przełozyłem dwie ori osłonki ,łącznik już 2 rok siedzi i nic się nie dzieje .Niestety drugi z łaczników na osłonkach z którymi został zakupiony nie wytrzymał roku ,osłonka się rozlazła i zaraz po tym złapał luz
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
seba6891
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 21 gru 2008, 13:57
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: seba6891 » 08 maja 2010, 01:33

DYZIO pisze:Ja jeszcze latam na ori <ok>
ja jeszcze tez, ale sa juz luzy i guma sie sypie (20 lat robi swoje)
karolas123 pisze:jednak nie wyglada to, ze wytrzyma na polskich drogach.
no wlasnie do mnie tez to nie przemawia. tworzywo + nasze drogi = :-(

dzis widzialem laczniki DELPHI metalowe za 55PLN i chyba to lepsza opcja od FEBI z tworzywa
AUDI 80 B3 1.6 PP
AUDI 90 B3 2.0 PS
Ford Transit Mk VII 110T300

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 08 maja 2010, 07:32

ja rok, temu ( tuż po kupnie autka) gdy coś mi łupało w prawym kole, sprawdziłem i okazało się , że łącznik ma duże luzy, to w InterCarsie kupiłem łącznik metalowy Delphi za bodajże 60zł i do dzisiaj jest ok, żadnych luzów. :mrgreen:

Jaress
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 08 kwie 2010, 09:17
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: Jaress » 28 maja 2010, 15:44

Jutro też zmieniam łączniki z przodu, po przeczytaniu postu wybrałem TRW za około 60zł, WEIKO było po 20 zł, i w ogóle się o siebie różnią, w stylu Weiko (cienki srebrny pręcik)
TRW (odlew jakby plastikowy w kolorze czarnym), LEMFORDERA nie widziałem ale myśle że to jedna półka z TRW.
Czy ktoś zastanawiał się z was czy można przerobić łączniki tak jak to było rozwiązane w audi B3 np.90 - małe "s"ki i tylko wymieniać lub dokręcać gumki na nich.
Czy takie rozwiązanie byłoby stabilne, jeśli chodzi o jazde, bo o cene na pewno.
Audi 80 2,8 quattro

zajchu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 20 cze 2010, 14:22
Lokalizacja: Korczyna -> RKR

Post autor: zajchu » 05 lip 2010, 22:50

a jakiej firmy polecacie łącznik kupić do B4 2.0E ABK ??

Awatar użytkownika
percevalle
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
Lokalizacja: zamość/lubelskie

Post autor: percevalle » 06 lip 2010, 00:21

zajchu pisze:a jakiej firmy polecacie łącznik kupić do B4 2.0E ABK ??
Lemforder, Moog, SWAG - to te lepsze, zeby 2 razy nie robić.
cztery pierścienie

jastrzabb4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 255
Rejestracja: 18 gru 2009, 16:11

Post autor: jastrzabb4 » 23 lip 2010, 20:40

odkrec stabilizator lewarek jakis maly albo cos pod wahacz w oolicach swoznia

breszka :mrgreen: :-? jaki pomsył :-/
Nieważne czym jeżdzisz , wazne jest jak tym jeżdzisz...

Polecam usługi tej firmy :

www.czystotu.com

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

[all] łącznik stabilizatora

Post autor: hudy » 14 sie 2010, 21:43

witam.panowie czy jeśli łącznik stabilizatora nie ma luzów to czy pęknięta guma na nim w czymś przeszkadza?? czy należy go wymienić??

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Post autor: joandaw » 14 sie 2010, 21:49

Jak jest pęknięta guma do do środka dostanie się brud i po czasie szlak go trefi ;-)
Jeździj aż padnie nic innego nie wymyślisz chyba że od razu nowy ;-)

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 14 sie 2010, 21:50

jeśli łącznik stabilizatora nie ma luzów to czy pęknięta guma na nim w czymś przeszkadza?? czy należy go wymienić??
A jesteś na 100% pewny, że nie ma luzów?

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 14 sie 2010, 23:27

IC69 pisze:A jesteś na 100% pewny, że nie ma luzów?
pewny nie jestem ale ostatnio na przeglądzie nic nie wyszło więc powinno być ok.podobno domowym sposobem tego nie wykryje.w sumie to nie jest droga rzecz a tym bardziej że nie ma nic do zbieżności to najwyżej dla pewności wyminie na nowy... jest jaki prosty sposób na zbadanie tych łączników czy są ok??

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 14 sie 2010, 23:34

hudy pisze:jest jaki prosty sposób na zbadanie tych łączników czy są ok??
Podnosisz przód auta, tak aby obydwa koła były w górze i od dołu uderzasz ręką w końce stabilizatora. Jeżeli będziesz słyszał wtedy jakikolwiek stuk, to łącznik do wymiany.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga