[all] łącznik stabilizatora
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Przepraszam, że Cię uraziłem :oops: . A takie łączniki mam u siebie : http://www.allegro.pl/item993260454_lac ... coupe.htmlkarolas123 pisze:To ja chyba nie wyobrazam sobie jak taki metalowy łacznik wygląda :roll:
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Powiem wam że najsłabszym elementem tanich łaczników jest osłonka gumowa .Nie wytrzymuje nawet roku .A wiadomo jak osłonka pęknie to szybciutko po łaczniku bo wypłuka smar .Dobrym rozwiązaniem jest przełożenie osłonki z ori zużytego łacznika o ile są całe osłonki .Na pewno po tym taki tani łacznik wytrzyma dłużej .Zrobiłem tak u siebie z jednym łacznikiem i przełozyłem dwie ori osłonki ,łącznik już 2 rok siedzi i nic się nie dzieje .Niestety drugi z łaczników na osłonkach z którymi został zakupiony nie wytrzymał roku ,osłonka się rozlazła i zaraz po tym złapał luz
ja jeszcze tez, ale sa juz luzy i guma sie sypie (20 lat robi swoje)DYZIO pisze:Ja jeszcze latam na ori <ok>
no wlasnie do mnie tez to nie przemawia. tworzywo + nasze drogi =karolas123 pisze:jednak nie wyglada to, ze wytrzyma na polskich drogach.

dzis widzialem laczniki DELPHI metalowe za 55PLN i chyba to lepsza opcja od FEBI z tworzywa
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Jutro też zmieniam łączniki z przodu, po przeczytaniu postu wybrałem TRW za około 60zł, WEIKO było po 20 zł, i w ogóle się o siebie różnią, w stylu Weiko (cienki srebrny pręcik)
TRW (odlew jakby plastikowy w kolorze czarnym), LEMFORDERA nie widziałem ale myśle że to jedna półka z TRW.
Czy ktoś zastanawiał się z was czy można przerobić łączniki tak jak to było rozwiązane w audi B3 np.90 - małe "s"ki i tylko wymieniać lub dokręcać gumki na nich.
Czy takie rozwiązanie byłoby stabilne, jeśli chodzi o jazde, bo o cene na pewno.
TRW (odlew jakby plastikowy w kolorze czarnym), LEMFORDERA nie widziałem ale myśle że to jedna półka z TRW.
Czy ktoś zastanawiał się z was czy można przerobić łączniki tak jak to było rozwiązane w audi B3 np.90 - małe "s"ki i tylko wymieniać lub dokręcać gumki na nich.
Czy takie rozwiązanie byłoby stabilne, jeśli chodzi o jazde, bo o cene na pewno.
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 255
- Rejestracja: 18 gru 2009, 16:11
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
[all] łącznik stabilizatora
witam.panowie czy jeśli łącznik stabilizatora nie ma luzów to czy pęknięta guma na nim w czymś przeszkadza?? czy należy go wymienić??
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
pewny nie jestem ale ostatnio na przeglądzie nic nie wyszło więc powinno być ok.podobno domowym sposobem tego nie wykryje.w sumie to nie jest droga rzecz a tym bardziej że nie ma nic do zbieżności to najwyżej dla pewności wyminie na nowy... jest jaki prosty sposób na zbadanie tych łączników czy są ok??IC69 pisze:A jesteś na 100% pewny, że nie ma luzów?