Wszystko się zgadza ,podstawa to pewne paliwo .Ale nigdy nie wiemy co lejemy ,bo to co mówią na stacji "panie zimowe do -31" a to co dzieje z paliwem na mrozie to często zupełnie co innego .Można to sprawdzić samemu biorąc sobie próbke w strzykawkę i dając do zamrażalnika ,a przy ostatnich mrozach nawet zostawiając na zewnatrz w buteleczce ...to co sprzedają na stacji to loteria ,szczególnie w okresach kiedy nie ma wiekszych mrozów i nagle z dnia na dzień przyjdą ...teoretycznie są okresy w których paliwo powinno mieć odpowiednią odporność na niskie temperatury ...ale jak widać po wielu przypadkach ,w praktyce tak nie jest i parafina blokuje filtry już przy ok -20.Dlatego warto mieć filtr paliwa z podgrzewaczem elektrycznym ,żeby w razie zatankowania takiego teoretycznie zimowego paliwa ,nie być zdziwionym że zimowe paliwo "staneło " w filtrzebozmek pisze:a tankuje ropę na Ukrainie. auto stało na -27 8 godzin podszedłem raz zagrzałem świeczki dwa obroty wałem i zetor tyka 5 min potykała i w drogę bez żadnego problemu. Ale widziałem gosci co sie smieja z ukrainskiej ropy ale ich autka na polskiej postawały podczas jazdy
[B4 1.9 1Z]-30°C układ się zapowietrzył przy próbie rozruchu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga