[80 B4]Nieszczęsne przednie zawieszenie, stukanie.
kolejne wieści z placu boju:
dziś wymeniłem prawy drążek kierowniczy bo miałem już tulejke mocującą mocno wymechraną a jak wiadomo samej tulejki nie da się dostać (wiec kupiłem cały drażek)
troche sztywniejsza zrobiła się kierownica ale nadal coś puka, wec u mnie to nie to, zostaja tylko amory
dziś wymeniłem prawy drążek kierowniczy bo miałem już tulejke mocującą mocno wymechraną a jak wiadomo samej tulejki nie da się dostać (wiec kupiłem cały drażek)
troche sztywniejsza zrobiła się kierownica ale nadal coś puka, wec u mnie to nie to, zostaja tylko amory
FUCK 1.8T
BLACK BERTA
BLACK BERTA
-
- Forum Audi 80
- Posty: 405
- Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
- Imię: Hubert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.
U mnie przed wczoraj wymienione zostały tuleje na sankach i jeden sworzeń...nadal strzela coś, a mnie h....jeszcze bardziej Ta zawiecha potrafi doprowadzić człowieka do szewskiej pasji :-(Fakt, że przy ruszaniu i hamowaniu jest stabilniejsza...
[ Dodano: 2013-11-13, 16:11 ]
Panowie mam pytanie...Możliwe jest żeby objawy stukania zwłaszcza przy zjeździe z krawężnika ustały po zmianie kół z alusów na stalówki? Jeżdżę już tydzień na zimówkach i jest cisza...Czasem przy skręcaniu kołami też był ten stuk, a teraz cicho...
[ Dodano: 2013-11-13, 16:11 ]
Panowie mam pytanie...Możliwe jest żeby objawy stukania zwłaszcza przy zjeździe z krawężnika ustały po zmianie kół z alusów na stalówki? Jeżdżę już tydzień na zimówkach i jest cisza...Czasem przy skręcaniu kołami też był ten stuk, a teraz cicho...
haha i możesz opuscić strony:9; 25;48 i 53
pewnie poduszka mcpersona bo to standard
ale z doswiadczenia wiem, że może to być początkiem wymian, jak długo nic nie bylo wymieniane to najlepiej sprawdzić całą zawieche w porządnym punkcie diagnostycznym i miec liste elementów oraz opis ich stanu.
u mnie w miescie to koszt 35zł
pewnie poduszka mcpersona bo to standard
ale z doswiadczenia wiem, że może to być początkiem wymian, jak długo nic nie bylo wymieniane to najlepiej sprawdzić całą zawieche w porządnym punkcie diagnostycznym i miec liste elementów oraz opis ich stanu.
u mnie w miescie to koszt 35zł
No ja mam już dosłownie wszystko wymienione oprócz amorów, górne poduszki nawet 3 rodzaje były już wsadzane. Skończyły te od golfa ale tylko miesiąc nic nie pukało, teraz puka nadal.
FUCK 1.8T
BLACK BERTA
BLACK BERTA
Obstawiałem wcześniej klocki ale wtedy nie pukało by przy lekkim naciśnieciu hamulca. Zresztą na klockach są spręzynki którę dociskają klocki do jażma i trzymają zacisk w napręzeniu.
Ostatnio jeszcze sie zastanawiałem wpadłem na takie spostrzeżenie że chyba w B3 tak nie puka lub dużo rzadziej. Myśle coby winne nie było mocowanie silnika bo w b3 jest zupełnie inaczej rozwiązane.
A na poliuretanach komuś puka?
Ostatnio jeszcze sie zastanawiałem wpadłem na takie spostrzeżenie że chyba w B3 tak nie puka lub dużo rzadziej. Myśle coby winne nie było mocowanie silnika bo w b3 jest zupełnie inaczej rozwiązane.
A na poliuretanach komuś puka?
FUCK 1.8T
BLACK BERTA
BLACK BERTA
poduchy
również walczę z tymi stukami i nie będę się rozpisywał o objawach bo większość je zna. co powiecie o tych poduszkach? słyszałem że ....wiem że najlepiej je wypróbować ale może ktoś z Was już z nimi eksperymentował ?
http://allegro.pl/poduszka-amortyzatora ... 46862.html
http://allegro.pl/poduszka-amortyzatora ... 46862.html
Ja mam takie, było głośniej niz na lemforderach, bardziej słyszalne stuki. Teraz mam od Golfa IV ale wrócę do tych niebieskich bo uważam że to i tak nie poduszka stuka tylko coś w amorze musi bo nawa poduszka przeciez nie ma bata aby pukała
Chistoria moich poduszek:
jakieś stare: nawalało
zmiana na lemfordera: nie stukało z dzień i potem znowu stuk
zmiana na niebieskie: głosniejszy stuk
zmiana na golf IV: cisza na miesiąc i taki sam stuk jak na lemforderach
wniosek: nowa poduszka jest miekka jak sie ułoży to stuka - niebieska jest jakby odrazu sklepana i stuka najbardziej.
Ja czuje ze stuka cos całkowicie innego a poduszki mają tylko wpływ czy są twarde czy miekkie. Może miekka poduszka bardziej tłumi wewnętrzna prace amortyzatora?
Chistoria moich poduszek:
jakieś stare: nawalało
zmiana na lemfordera: nie stukało z dzień i potem znowu stuk
zmiana na niebieskie: głosniejszy stuk
zmiana na golf IV: cisza na miesiąc i taki sam stuk jak na lemforderach
wniosek: nowa poduszka jest miekka jak sie ułoży to stuka - niebieska jest jakby odrazu sklepana i stuka najbardziej.
Ja czuje ze stuka cos całkowicie innego a poduszki mają tylko wpływ czy są twarde czy miekkie. Może miekka poduszka bardziej tłumi wewnętrzna prace amortyzatora?
FUCK 1.8T
BLACK BERTA
BLACK BERTA
Re: poduchy
Szkoda kasy i czasu na eksperymenty.maccwac pisze:również walczę z tymi stukami i nie będę się rozpisywał o objawach bo większość je zna. co powiecie o tych poduszkach? słyszałem że ....wiem że najlepiej je wypróbować ale może ktoś z Was już z nimi eksperymentował ?
http://allegro.pl/poduszka-amortyzatora ... 46862.html
Proponuję darować sobie wszystko poza Boge. Niestety w element jakim jest poduszka amortyzatora trzeba trochę zainwestować. A myślę, ze warto, szczególnie przy dieslu, który sporo waży. Ja też walczyłem ze stukającym zawieszeniem, do czasu zamontowania oryginalnych poduszek i nakrętek oraz skręceniu wszystkiego na klej do gwintów. A wcześniej miałem też całkiem dobre i nie tanie poduchy - Lemforder, ale po kilku miesiącach poduszki były dosłownie zmiażdżone i niższe od nowych o prawie 5mm. Od czerwca mam Boge i zapomniałem o stukach w zawieszeniu.
To co powiesz na to że włożyłem orginały tylko że niebieskie i nadal stuka?
Moim zdaniem jak orginał to orginał wiec to że niższy i twardszy to chyba nie znaczy że powinno stukac
Moim zdaniem jak orginał to orginał wiec to że niższy i twardszy to chyba nie znaczy że powinno stukac
FUCK 1.8T
BLACK BERTA
BLACK BERTA
No jak niebieskie to raczej nie oryginały. Oryginał jest zielony i praktycznie nie jest dostępny poza ASO.marszall pisze:To co powiesz na to że włożyłem orginały tylko że niebieskie i nadal stuka?
Moim zdaniem jak orginał to orginał wiec to że niższy i twardszy to chyba nie znaczy że powinno stukac
A na oryginałach u mnie też niedługo po założeniu zaczęło stukać, ale przyczyna była banalna - poluzowane nakrętki rowkowe. Dałem kleju do gwintów i cisza. Niestety ta niewielka ilość kleju jaka jest w ori nakrętkach to chyba za mało.
A to że jedna poduszka jest niższa od innej to nie ma znaczenia. Ja pisałem o tym, ze lemfordery (wyższe niż oryginały) po kilku tyś. km były zmiażdżone i już się luz pojawiał na nakrętce i stukało. Bo stukanie poduszki jest w 90% spowodowane przez luz pomiędzy poduszka a nakrętką
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga