Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4] obnizenie auta

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 25 lut 2010, 13:25

no name, w tym dziale zdaje się dopiero czytałem kolega wymieniał to 670 zł wyszło przy częściach z górnej półki. ;-) Natomiast co do częstotliwości wymiany to wszystko zależy jakie masz drogi, jak dużo jeździsz itp itd. Jeden zmienia co 2 lata drugi co rok. <ok> Różnie to wychodzi.

no name
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1561
Rejestracja: 22 mar 2009, 12:18
Lokalizacja: Toruń

Post autor: no name » 25 lut 2010, 13:27

aha dzieki :-P

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 25 lut 2010, 14:27

Może mnie niektórzy zlinczują, ale po taniości, jeśli masz ori zawias w bardzo dobrym stanie to na niego możesz nadziać fajne sprężyny -40 (a nawet 60) i latać bez obaw. Koszt o wiele tańszy, a jeśli nie masz na trasie drogi o wyglądzie pola minowego to te 2 sezony przelatasz. Jeśli nie będziesz miał żadnych przygód w postaci ślizgu poboczem itp.
Znam gościa co w bmw 316 compact zapodał -80 na standardach, po wybojach jeździ bardzo wolno, chociaż on generalnie nawet na prostej gładkiej drodze jeździ spokojnie, góra 120km/h i właśnie zaczął drugi sezon na tych samych seryjnych amorach ;)
Miskę olejową urwał raz. ostatnio urwał tłumik środkowy.

Ale jak masz kasę, to lepiej zakup amory dedykowane do zrzucenia fury w glebę i masz problem z bani.

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 25 lut 2010, 16:44

Kolega z bmw to przykład prostackiego, aczkolwiek w jego wypadku, skutecznego zglebienia fury ;)
Jednak ostatnio zmienił chate, teraz garaż ma pod ziemią i przy wjazdach notorycznie poleruje podwozie o kostkę brukową więc ma ambitny plan podnieść pojazd w górę. o jakieś 20 mm <rotfl>

Awatar użytkownika
kaczok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 31 mar 2008, 17:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kaczok » 27 lut 2010, 12:54

ja mam na 100% amory do wymiany glebę mam -40 nie wiem jakiej firmy są obecnie ale myślę nad Bilstein b6 albo b8 / gleba jak gleba na zimówkach 15/60/185 po mega koleinach śniegowych sunąłem podwoziem po śniegu gdybym miał ośke a nie <quattro> to na pewno bym sie zawiesił przed hopka musze de zera hamować , ale megggga plusem jest to jak to auto trzyma sie drogi i zakrętów

Awatar użytkownika
szuan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1372
Rejestracja: 08 gru 2007, 00:10
Lokalizacja: Śląsk! - SWD/smi
Kontakt:

Post autor: szuan » 27 lut 2010, 14:33

kaczok pisze:ja mam na 100% amory do wymiany
kaczok pisze: plusem jest to jak to auto trzyma sie drogi i zakrętów
na wylanych amortyzatorach napewno :mrgreen:

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 27 lut 2010, 15:07

i przy - 40mm faktycznie ciężko się jeździ, przecież to poprawienie serii :mrgreen:

Awatar użytkownika
kaczok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 115
Rejestracja: 31 mar 2008, 17:12
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kaczok » 28 lut 2010, 13:27

szuan pisze:
kaczok pisze:ja mam na 100% amory do wymiany
kaczok pisze: plusem jest to jak to auto trzyma sie drogi i zakrętów
na wylanych amortyzatorach napewno :mrgreen:
no teraz nie ale jak były ok to co innego nawet teraz jest nieżle tylko na dziurach stuka

Awatar użytkownika
kamilek89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 528
Rejestracja: 04 lip 2009, 08:58
Lokalizacja: ŁUBNO/ RZE

Post autor: kamilek89 » 28 lut 2010, 21:28

no name ja mam na ori amorach -40mm albo nawet więcej nie wiem dokładnie ale jedzie się przyjemnie :lol: a co chodzi o miskę olejową to ostatnio gdzies właśnie zachaczyłem i na drugi dzień rano zobaczyłem kałuże oleju pod autem :-/ ale miska zmieniona i ma hulać. troszkę wolniej na nie rownym terenie i można śmigać :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 07 mar 2010, 19:59

Czyli jakie mamy wnioski z tych 6 stron tematu?? Bo tez jestem na etapie rozglądania się za glebą.

Variant 1- Kompletny TaTechnix albo MTS bez kombinacji kupuje zakładam i gitara. (swoją drogą czy jest jakaś różnica w tych dwóch firmach??)

Variant2- Kupic osobno sprężyny Eibach,Koni ,H&R,FK,Jamex itp itd i do tego jakieś amory Bilstein albo Sachs seryjne (sprężyny -35,-40max)

Variant3- Szukać używanego gwintu i liczyć się z regeneracją (150-250zł za szt albo wymianą całych wkładów)

Variant 4- Wygrać w totka i kupic KW V3 <ok>

Awatar użytkownika
SIDNEY85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 442
Rejestracja: 11 lis 2008, 23:18
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: SIDNEY85 » 08 mar 2010, 01:20

Dobrze to podsumowales <ok>

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 08 mar 2010, 12:41

jeszcze jest wariant dla sprezyn ponizej -40, dla takich ludzikow zdalo by sie kupic amorki o skroconym skoku, przykladowo wspomnianej firmy ta-technix

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 13 mar 2010, 21:30

Pojawiła się kolejna opcja,mianowicie czy jest sens dopłacic pare groszy i miec "markowy" zestaw?? H&R,AP,Weitec chodzą w granicach 300-400E.Różnica jest zasadniczo spora ale czy gra warta świeczki??

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 13 mar 2010, 21:47

GSF, tak gra warta swieczki dlatego ze taki zestaw jest znacznie bardziej wytrzymaly a i jego dzilanie jest napewno duzo lepiej zestrojone <ok>

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 15 mar 2010, 21:03

Miał ktoś doczynienia z zawieszeniem AP?? Warto dać za cały zestaw 1000zł??

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga