[b4] obnizenie auta
Może mnie niektórzy zlinczują, ale po taniości, jeśli masz ori zawias w bardzo dobrym stanie to na niego możesz nadziać fajne sprężyny -40 (a nawet 60) i latać bez obaw. Koszt o wiele tańszy, a jeśli nie masz na trasie drogi o wyglądzie pola minowego to te 2 sezony przelatasz. Jeśli nie będziesz miał żadnych przygód w postaci ślizgu poboczem itp.
Znam gościa co w bmw 316 compact zapodał -80 na standardach, po wybojach jeździ bardzo wolno, chociaż on generalnie nawet na prostej gładkiej drodze jeździ spokojnie, góra 120km/h i właśnie zaczął drugi sezon na tych samych seryjnych amorach
Miskę olejową urwał raz. ostatnio urwał tłumik środkowy.
Ale jak masz kasę, to lepiej zakup amory dedykowane do zrzucenia fury w glebę i masz problem z bani.
Znam gościa co w bmw 316 compact zapodał -80 na standardach, po wybojach jeździ bardzo wolno, chociaż on generalnie nawet na prostej gładkiej drodze jeździ spokojnie, góra 120km/h i właśnie zaczął drugi sezon na tych samych seryjnych amorach
Miskę olejową urwał raz. ostatnio urwał tłumik środkowy.
Ale jak masz kasę, to lepiej zakup amory dedykowane do zrzucenia fury w glebę i masz problem z bani.
ja mam na 100% amory do wymiany glebę mam -40 nie wiem jakiej firmy są obecnie ale myślę nad Bilstein b6 albo b8 / gleba jak gleba na zimówkach 15/60/185 po mega koleinach śniegowych sunąłem podwoziem po śniegu gdybym miał ośke a nie <quattro> to na pewno bym sie zawiesił przed hopka musze de zera hamować , ale megggga plusem jest to jak to auto trzyma sie drogi i zakrętów
no name ja mam na ori amorach -40mm albo nawet więcej nie wiem dokładnie ale jedzie się przyjemnie :lol: a co chodzi o miskę olejową to ostatnio gdzies właśnie zachaczyłem i na drugi dzień rano zobaczyłem kałuże oleju pod autem ale miska zmieniona i ma hulać. troszkę wolniej na nie rownym terenie i można śmigać :mrgreen: :mrgreen:
Czyli jakie mamy wnioski z tych 6 stron tematu?? Bo tez jestem na etapie rozglądania się za glebą.
Variant 1- Kompletny TaTechnix albo MTS bez kombinacji kupuje zakładam i gitara. (swoją drogą czy jest jakaś różnica w tych dwóch firmach??)
Variant2- Kupic osobno sprężyny Eibach,Koni ,H&R,FK,Jamex itp itd i do tego jakieś amory Bilstein albo Sachs seryjne (sprężyny -35,-40max)
Variant3- Szukać używanego gwintu i liczyć się z regeneracją (150-250zł za szt albo wymianą całych wkładów)
Variant 4- Wygrać w totka i kupic KW V3 <ok>
Variant 1- Kompletny TaTechnix albo MTS bez kombinacji kupuje zakładam i gitara. (swoją drogą czy jest jakaś różnica w tych dwóch firmach??)
Variant2- Kupic osobno sprężyny Eibach,Koni ,H&R,FK,Jamex itp itd i do tego jakieś amory Bilstein albo Sachs seryjne (sprężyny -35,-40max)
Variant3- Szukać używanego gwintu i liczyć się z regeneracją (150-250zł za szt albo wymianą całych wkładów)
Variant 4- Wygrać w totka i kupic KW V3 <ok>