[B4 ABT/ABK] różnice
[B4 ABT/ABK] różnice
Panie i Panowie, może część z was mnie wyśmieje za to co tu napiszę, ale nie dbam o to. Czy mógłby mi ktoś z was podać czym różnią się te silniki?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11726
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
michu1134, niemal wszystkim jeśli chodzi o osprzęt
https://audi80.pl/topics17/faq-nie-w ... t40070.htm
https://audi80.pl/topics17/faq-nie-w ... t40070.htm
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
wyręczę Cię bo mi się chce:
stopień sprężania (tłoki), wałek, kolektor dolotowy, układ wtryskowy, komputer i nieco instalacja.
stopień sprężania (tłoki), wałek, kolektor dolotowy, układ wtryskowy, komputer i nieco instalacja.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4630
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Mógł sprecyzować czy chodzi o różnice w fizyczne w budowie/osprzęcie czy w użytkowaniu.
ABK chyba ma natrysk na denka tłoków a ABT nie ma.
ABK chyba ma natrysk na denka tłoków a ABT nie ma.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4630
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Trochę jest zabawy bo jak chcesz zmienić wiązkę silnika na taką z audi 80 to dobrze wyjąć wnętrze aby położyć nową wiązkę.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8384
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Nie ma lepszego wyboru z abt/abk wszystko zależy czego się oczekuje, bo z drugiej strony ABT to najbardziej idioto-odporna jednostka i najmniej kosztowna w eksploatacji.Astronis96 pisze:Jeśli chodzi o ABK, zacytuję,
"Jest to dużo lepszy wybór od silnika ABT czy ADA jeżeli chodzi o moc auta, ale nie łudźcie się, że to sportowe auto z super osiągami. Bardziej elastyczny, bo "aż" 25 koni więcej od ABT i 14 od ADA, ale nadal to auto do normalnej jazdy"
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Mam od roku ABTa i poza tym, że po poprzednim właścicielu trochę chłapie olej, to złego słowa nie powiem o tym silniku. Nie ma co oczekiwać kokosów po 90 koniach, ale do normalnego poruszania jest super. I gaz znosi bomba.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga