[NG] Silnik NG - pięciocylindrowa kompozycja dźwięków.
Leszek jak już wymieniać to wszystkie no chyba że wiesz które Ci stukają ja swojego czasu tak miałem że mi też stukały na zimnym i ciepłym ale chyba się coś naprawiło bo odpukać od jakiegoś czasu ucichły więc jak na razie nic nie robię w tym kierunku no chyba że znów się coś odezwie no to trzeba będzie a poza tym pilnuj stanu oleju bo szybko idzie zajechać "szklanki" a co do tych alledrogo to bym raczej się nie kwapił na to lepiej dać kilka zł wiecej i miec spokoj
Było B3 1.8S
Było B4 2.3E
Jest Typ89 2.8 https://audi80.pl/cabrio-typ89-28-aa ... htm#439661
Next linia "RS"
Było B4 2.3E
Jest Typ89 2.8 https://audi80.pl/cabrio-typ89-28-aa ... htm#439661
Next linia "RS"
No pewnie nie mało bo z wymianą szklanek to jest trochę zabawy. Mi stukają na zimnym przez ok. 1min. Przez pare sec wszystkie chyba, ale jedna jest coś niesforna istuka dłużej U mnie jest jeszcze tak że jak np chce trochę przydepnąć tak dość fest to po zatrzymaniu stukają przez ok 30 sec..
Było: 90us 2.3 https://audi80.pl/b3-ng-audi-90-23-1988-vt36817.htm
Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________
Jednak Audi... to Audi
Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________
Jednak Audi... to Audi
- luk_OP_Q89
- Forum Audi 80
- Posty: 1288
- Rejestracja: 11 lip 2008, 14:45
- Lokalizacja: OPOLE
pandamix, 200zł-250zł bez faktury to by było po koleżeńsku i bez części.
+250zł samoregulatory.
Min.500zł
Jak trafisz debila co ci wrzuci je na sucho lub wywinie inny patant to będziesz całą kwotę w plecy.Bierzcie pod uwagę że ci co robią najtaniej robią to dlatego że nie mają roboty bo są paprochami...to żadna oszczędność.
+250zł samoregulatory.
Min.500zł
Jak trafisz debila co ci wrzuci je na sucho lub wywinie inny patant to będziesz całą kwotę w plecy.Bierzcie pod uwagę że ci co robią najtaniej robią to dlatego że nie mają roboty bo są paprochami...to żadna oszczędność.
Obserwacja na dziś: po zatkaniu w dolocie rury doprowadzającej ciepłe powietrze znad kolektora wydechowego (do puszki filtra powietrza) kolektor dolotowy nawet po ostrej jeździe pozostaje letni, minimalnie ciepły. Pamiętam, że kiedyś nie dało rady go dotknąć, chociaż sprawdzałem to na silniku który chwile postał więc możliwe, że wtedy zdążył się już nagrzać od gorącego silnika. Tak czy siak pozytywnie:)
Ja mam tak samo zrobione, bierze mi powietrze od tej jaby gumowej rurki. Narazie catch tank sie fajnie sprawuje. A sprawdz jak bedzie jezdzil bez filtra ;]
Było: 90us 2.3 https://audi80.pl/b3-ng-audi-90-23-1988-vt36817.htm
Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________
Jednak Audi... to Audi
Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________
Jednak Audi... to Audi
Lepiej nie;) Ale nad filtrem K&N się będę zastanawiac, może silnikowi będzie trochę łatwiej łapac oddech na wyższych obrotach:) Przy okazji- Bartek, opisywałeś gdzieś jak zrobiłeś catch tank`a? Ew. czy jakieś zmiany w pracy silnika po założeniu, czy sprawdzałeś np. czy kolektor dolotowy był zasyfiony od odmy etc. Daj znac bo się zastanawiam czy modzic czy nie:)
Nie, jeszcze nigdzie nie opisywałem. Jak narazie nic sie zlego nie dzieje i dziac sie nie ma prawa. Zajze tam i Ci powiem <ok>
[ Dodano: 2010-05-28, 10:08 ]
Tak to się u mnie prezentuje, cieżko było miejsce znaleść bo OCT duży jest..
Po sprawdzeniu guma jest dużo bardziej.. sucha. Właściwie sucha odma została zamontowana dla sprawdzenia czy wogole dziala, a jezeli dziala, niech zostanie ;]
[ Dodano: 2010-06-12, 17:30 ]
Hehe, a dzisiaj się okazało dlaczego ciekł mi olej po bloku Była to wina pompy wspomagającej hamowanie, nie było pomiędzy silnikiem a pompą uszczelki i ciekło.. Teraz już jest i gitarra Jestem zakochany w moim NG, mam już go ponad rok i przy dbaniu, jeszcze mnie NIGDY nie zawiodło, oby tak dalej. <ok>
[ Dodano: 2010-09-08, 23:14 ]
Hm. Dawno tu nikt nie zaglądał..
Jak delikatnie cieknie z pompy wody to uszczelka poszla?
[ Dodano: 2010-05-28, 10:08 ]
Tak to się u mnie prezentuje, cieżko było miejsce znaleść bo OCT duży jest..
Po sprawdzeniu guma jest dużo bardziej.. sucha. Właściwie sucha odma została zamontowana dla sprawdzenia czy wogole dziala, a jezeli dziala, niech zostanie ;]
[ Dodano: 2010-06-12, 17:30 ]
Hehe, a dzisiaj się okazało dlaczego ciekł mi olej po bloku Była to wina pompy wspomagającej hamowanie, nie było pomiędzy silnikiem a pompą uszczelki i ciekło.. Teraz już jest i gitarra Jestem zakochany w moim NG, mam już go ponad rok i przy dbaniu, jeszcze mnie NIGDY nie zawiodło, oby tak dalej. <ok>
[ Dodano: 2010-09-08, 23:14 ]
Hm. Dawno tu nikt nie zaglądał..
Jak delikatnie cieknie z pompy wody to uszczelka poszla?
Było: 90us 2.3 https://audi80.pl/b3-ng-audi-90-23-1988-vt36817.htm
Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________
Jednak Audi... to Audi
Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________
Jednak Audi... to Audi
- enzoo
- Audi 80 Klub
- Posty: 965
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 14:53
- Imię: Mirosław
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Legnica
ja szczerze mam już dość tej jednostki, ciągłe problemy, jak nie urok to sraczka, jedno się zrobi drugie się pierniczy także jak go nie zrobie tak jak ma być to robi bye bye i szukam AEB
AUDI 80 B3 1.9 113 KM - było
AUDI Cabrio 2.3 NG - było
AUDI 80 B4 Avant 1.9 1Z+ - jest
AUDI 80 B4 Avant 2.3 NG Quattro - było
AUDI A6 C5 Avant 4.2 ARS Quattro - jest
EGR OUT, wtryski 216, ECU AEL Munior, nastawnik HDK, pompa 11mm, GT1549S - póki co
Biała Szczała
AUDI Cabrio 2.3 NG - było
AUDI 80 B4 Avant 1.9 1Z+ - jest
AUDI 80 B4 Avant 2.3 NG Quattro - było
AUDI A6 C5 Avant 4.2 ARS Quattro - jest
EGR OUT, wtryski 216, ECU AEL Munior, nastawnik HDK, pompa 11mm, GT1549S - póki co
Biała Szczała
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga