Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[NG] Silnik NG - pięciocylindrowa kompozycja dźwięków.

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 05 kwie 2010, 16:22

czy po ustawieniu tarczy regulowales predkosc obrotowa biegu jalowego i zawartosc CO?
Hmm.. z tego co mi wiadomo to prędkości obrotowej biegu jałowego w NG na KE-J się nie reguluje. KE-J rózni się tym od K-J że nie posiada śróby regulacyjnej jałówki, tutaj na wysokości przepustnic, więc regulacja jest chyba raczej nie możliwa.. Być może się mylę, proszę mnie poprawić.

Tarcza spiętrzająca w sumie gdy nie jest wyregulowana to mogą wystąpić probemy w fazie przejściowej, typu jakieś szarpanie itp. Jak nie jest dobrze ustawiona to auto może ciężko palić i to tyle..
Było: 90us 2.3 https://audi80.pl/b3-ng-audi-90-23-1988-vt36817.htm

Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________

Jednak Audi... to Audi :)

Awatar użytkownika
Davido2.3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 23 mar 2010, 21:20
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Davido2.3 » 05 kwie 2010, 17:12

a tak dokładniej to co to jest ta Tarcza spiętrzająca?? bo właśnie mam problemy z odpalaniem i czasem w fazie przejściowej

Awatar użytkownika
Leszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 471
Rejestracja: 22 sty 2007, 22:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Leszek » 05 kwie 2010, 17:21

Davido2.3 pisze:a tak dokładniej to co to jest ta Tarcza spiętrzająca??
To jest ta "klapka" w przepływomierzu.
Moja 90tka -> https://audi80.pl/b3-90-23-ng-moja-9 ... t27987.htm

Jest: Audi 90 b3 2.3 + blos -> sprzedana :(
2x Audi A6 Avant C5 2.5TDI 180PS QUATTRO S-Line, Recaro itd.
-> https://audi80.pl/moje-audi-a6-c5-av ... t47567.htm
Audi 80 b2 1.8
Audi A4 1.9TDI
Było: Audi Coupe b3 2.3
Audi 80 b2 1.8

Awatar użytkownika
TYGRYSQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 440
Rejestracja: 05 maja 2007, 08:21
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: TYGRYSQ » 05 kwie 2010, 17:26

http://obrazki.elektroda.net/53_1222598465.jpg nr 4 to jest ta klapka źle wyregulowana, pogięta ma wpływ na prace silniczka obr. na jalowym falowanie, szarpanie podczas przyspieszania itd. :mrgreen:
:arrow: Paliwo jest podawane pod ciśnieniem do urządzenia rozdzielającego paliwo na poszczególne cylindry. Dawka paliwa jest uzależniona od temperatury i wychylenia "talerza spietrzajacego " czyli takiego dekla którego kąt otwarcia zależy od ilości wciąganego powietrza przez pracujący silnik. <ok>

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 05 kwie 2010, 17:50

Tak jest Tigi. Ustawienie jej w dokładności do milimetra jest ważne, bo wtedy silnik lepiej startuje, pracuje..
Było: 90us 2.3 https://audi80.pl/b3-ng-audi-90-23-1988-vt36817.htm

Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________

Jednak Audi... to Audi :)

sami
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 104
Rejestracja: 09 lip 2009, 11:50
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: sami » 05 kwie 2010, 18:24

Panowie wiem że napiszę nie na temat ale czy znacie kogoś kto zna się na mechanicznym wtrysku,umie wyregulować dawkę paliwa na rozdzielaczu i ustawić przepływkę?Jestem z Elbląga i nikt w okolicy(przynajmniej mi o tym nie wiadomo)nie zna się na tym.Nie musi byc z elbląga,jak się zna to mogę pojechać i na drugi koniec polski

Awatar użytkownika
Davido2.3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 58
Rejestracja: 23 mar 2010, 21:20
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Davido2.3 » 05 kwie 2010, 19:15

też bym prosił o namiary na takiego gościa który potrafi wyregulować mechaniczny wtrysk,gdzie w małopolsce znajde takiego kogoś? ile taki zabieg będzie kosztował?

Karto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:01

Post autor: Karto » 05 kwie 2010, 19:18

TYGRYSQ pisze:ostatnio byłem swoim na regulacji i czyszczeniu k-jeta no i mialem fabryczą blokade-zabezp. na aparacie zapłonowym mechanik mi tłumaczył ktory sie zajmuje 10 lat juz tylko mechanicznymi wtryskami
TYGRYSQ chyba musi podać namiary, też chętnie do takiego speca bym się przejechał;)

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 05 kwie 2010, 20:20

Panowie, a co się dzieje że musicie regulować mech wtrysk? Tak naprawdę jeżeli się troszkę poczyta o tym enginie to może regulacji dokonać we własnym garażu/warsztaciku..
Było: 90us 2.3 https://audi80.pl/b3-ng-audi-90-23-1988-vt36817.htm

Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________

Jednak Audi... to Audi :)

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 05 kwie 2010, 20:31

Bartek90, klapę spiętrzającą ustawisz we własnym zakresie.Jest to wykonalne w domowym garażu ale przydało by się tez auto podłączyć pod analizator spalin a nie każdy ma go w domku. :mrgreen:
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO VAGÓW I DO RESZTY SWIATA.PISAĆ PW JAK COS POTRZEBA.

Awatar użytkownika
Zayebatsu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1271
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:15
Lokalizacja: Twierdza Wrocław

Post autor: Zayebatsu » 05 kwie 2010, 20:49

Bartek90 pisze:Panowie, a co się dzieje że musicie regulować mech wtrysk? Tak naprawdę jeżeli się troszkę poczyta o tym enginie to może regulacji dokonać we własnym garażu/warsztaciku..
To sie dzieje ze nie jeździmy nowymi autami. Sam czekam an przypływ gotówki i będę wykonywał to samo co robił Tajger ze swoim NG. No i jak się uda to zhamuje auto przed i po zabiegach.

Ps. Bartek panie też jeżdżą z NG pod machą <:P>
Jest: Coupe 2,3NG https://audi80.pl/coupe-ng-by-zayebatsu-vt35647.htm
Było:B3 Sedan 1,6PP

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 05 kwie 2010, 20:52

Zayebatsu, chyba nie ma sensu go hamować.Przecież nie montujesz turbiny żeby liczyć na jakiś wielki przyrost kuniów i momentu. :mrgreen: Sam po regulacji poznasz że auto jeździ lepiej i lepiej reaguje na pedał gazu.A kasę na hamownię lepiej wydaj na coś innego. :mrgreen: :mrgreen:
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO VAGÓW I DO RESZTY SWIATA.PISAĆ PW JAK COS POTRZEBA.

Awatar użytkownika
Zayebatsu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1271
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:15
Lokalizacja: Twierdza Wrocław

Post autor: Zayebatsu » 05 kwie 2010, 20:59

Wybieram się na dwa zlociki i hamowanie będzie kosztować jedyne 50zł więc poddaje ta kwestie przemyśleniu. No i pragne zobaczyć ile koniuf wypluje autko :mrgreen: a jak wypluje zadowalającą ilość to pragne zawstydzić dziadeczka :mrgreen:
Jest: Coupe 2,3NG https://audi80.pl/coupe-ng-by-zayebatsu-vt35647.htm
Było:B3 Sedan 1,6PP

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 05 kwie 2010, 21:08

.Jest to wykonalne w domowym garażu ale przydało by się tez auto podłączyć pod analizator spalin a nie każdy ma go w domku.
No pewnie że nie każdy, ja np nie mam <ok>

Zayu, opowiedz coś więcej o swoich planach, o wydechu na WRC itp <ok>

Ktoś z was już hamował auto?
Było: 90us 2.3 https://audi80.pl/b3-ng-audi-90-23-1988-vt36817.htm

Jest: 90 2.3NG automat https://audi80.pl/audi-90-23-z-1989- ... htm#653882
_____________________________________

Jednak Audi... to Audi :)

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 05 kwie 2010, 21:13

Zayebatsu, możesz sprawdzić z ciekawości ile tam wygląda tych arabów spod maski :mrgreen: Kwota niby nie duża.A błyskałeś coś ostatnio?sprawdzałeś kody?
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO VAGÓW I DO RESZTY SWIATA.PISAĆ PW JAK COS POTRZEBA.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga