Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[NG] Silnik NG - pięciocylindrowa kompozycja dźwięków.

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
TYGRYSQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 440
Rejestracja: 05 maja 2007, 08:21
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: TYGRYSQ » 05 kwie 2010, 21:21

Panowie samemu bez analizatora na tzw oko mozna ustawić ale to nie bedzie tak precyzyjne jak przy analizatorze, druga sprawa zeby ustawiac takie sprawy nalezało by wyeliminowac usterki w układzie zapłonowym u mnie to wyglada tak ze mam od palca po świece nówkę , wszystkie filtry <ok> co do mechanika jest on z Wrocławia w razie co pisać na GG podam nr:D adresu juz nie pamiętam

Awatar użytkownika
Zayebatsu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1271
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:15
Lokalizacja: Twierdza Wrocław

Post autor: Zayebatsu » 05 kwie 2010, 21:23

luk448, Nic nie błyskałem i nie sprawdzałem kodów nie umiem po prostu xD

Bartek90, Hmm co takiego chcesz wiedzieć. Głównie to pożądna elektryka czyli prawdopodobnie te same świece kable itd co masz ty. Co dalej myśle nad zimnym dolotem. A co do wydechu to cóż kat out zamiast niego strumiennica, środek zostaje a tylni będzie też mugen tylko ze mniejsza średnica by nie zmieniać ciśnienia spalin. Mógłbym się bawić z wycięciem środka i zostawić ten co mam teraz tłumik ale obawiam się że tylko będzie głośno a nie będzie tego efektu dzwiękowego co chce mieć chyba ze bym wsadził 2,5" i an koniec ten co mam ale to było by Qupe słychać na odległość kilku set metrów. jak chcesz coś konkretniejszego wiedzieć to z chęcią napisze <ok>
Jest: Coupe 2,3NG https://audi80.pl/coupe-ng-by-zayebatsu-vt35647.htm
Było:B3 Sedan 1,6PP

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 05 kwie 2010, 21:33

Zayebatsu, bierz książkę w dłoń czyt.przeglądaj forum i się uczyć. :mrgreen: <ok> Jak każdy.A jak chcesz zrobić ten zimny dolot?Chcesz doprowadzić same zimne powietrze do filtra czy zmienić go na np.stożek?Ponoć w NG sama wkładka K&N daje radę. <ok>
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO VAGÓW I DO RESZTY SWIATA.PISAĆ PW JAK COS POTRZEBA.

Awatar użytkownika
Leszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 471
Rejestracja: 22 sty 2007, 22:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Leszek » 05 kwie 2010, 21:36

O własnie... widzę że nie tylko ja myślę tu nad zimnym dolotem :-) Jak myslicie, poprawi to coś, czy nie ma sensu w to sie bawić?
Zastanawiam się też nad "uwolnieniem" odmy - catch tank. Robił to ktoś przy tym silniku? Zawsze nie papra na przepustnice i blosa. No i zimny dolot wtedy ma jakiś sens.
Moja 90tka -> https://audi80.pl/b3-90-23-ng-moja-9 ... t27987.htm

Jest: Audi 90 b3 2.3 + blos -> sprzedana :(
2x Audi A6 Avant C5 2.5TDI 180PS QUATTRO S-Line, Recaro itd.
-> https://audi80.pl/moje-audi-a6-c5-av ... t47567.htm
Audi 80 b2 1.8
Audi A4 1.9TDI
Było: Audi Coupe b3 2.3
Audi 80 b2 1.8

Awatar użytkownika
TYGRYSQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 440
Rejestracja: 05 maja 2007, 08:21
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: TYGRYSQ » 05 kwie 2010, 21:36

luk448 pisze:Ponoć w NG sama wkładka K&N daje radę.
tzn chodzi o dzwięk czy KM? :mrgreen:

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 05 kwie 2010, 21:38

TYGRYSQ, o kulturę pracy bo raczej od wkładki tych arabów pod maską nie przybędzie. :mrgreen:
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO VAGÓW I DO RESZTY SWIATA.PISAĆ PW JAK COS POTRZEBA.

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 05 kwie 2010, 21:39

a "te same świece itp" mają jakieś oznaczenia? Bo świec NGK jest od cholery i jak się uprzesz to za komplet do Coupety i 600zł wydasz...

Generalnie temat już się wyczerpał moim zdaniem. Bo to, że kablarnie, świece i olej trzeba powymieniać by ng jechało to wie każdy, nawet jeśli o istnieniu ng nie ma pojęcia, bo to standard w każdym samochodzie...

Regulacje itp to samo. 50zł na hamownie dać można, ale żeby sprawdzić jak ng leci to lepiej te kase na PB wydać i pojechać na krese.

Jeśli chodzi o ciśnienie spalin to temet generalnie można olać bo auto za słabe. Gdyby jej wrzucić jakieś jebitne turbo, ale eliminatora garretta 25 nikt do 2.3 ładował nie będzie. Trudno jest zamulić ng wydechem, tym bardziej, że nikt jej tłumików nie dokłada tylko bebeszy albo zakłada przelot

A jak ktoś chce poczuć więcej mocy w samochodzie... to niech bierze śrubokręt i wykręca wszytko co podejdzie. Po zejściu do 1000kg to te 136 koni będzie dobrze dawało ;p
CoupeCadabra
https://audi80.pl/coupe-b3-behemoth- ... t39276.htm

diody, laminat i płomienie vel syf, kiła i mogiła

Awatar użytkownika
TYGRYSQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 440
Rejestracja: 05 maja 2007, 08:21
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: TYGRYSQ » 05 kwie 2010, 21:40

Leszek pisze:Zastanawiam się też nad "uwolnieniem" odmy - catch tank. Robił to ktoś przy tym silniku?
a jak bedzie sprawa wygladać z silnikiem krokowym?

Awatar użytkownika
Leszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 471
Rejestracja: 22 sty 2007, 22:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Leszek » 05 kwie 2010, 21:46

TYGRYSQ pisze:a jak bedzie sprawa wygladać z silnikiem krokowym?
W moim przypadku (mam blosa) wąż od silniczka krokowego pozostał by na miejscu tzn. między blosem a przepustnicą. A odmę odpinam z gumy na przepływce.
Zastanawiam sie nad tym czy jest sens to robić szczegolnie że latam w większości na lpg.
Moja 90tka -> https://audi80.pl/b3-90-23-ng-moja-9 ... t27987.htm

Jest: Audi 90 b3 2.3 + blos -> sprzedana :(
2x Audi A6 Avant C5 2.5TDI 180PS QUATTRO S-Line, Recaro itd.
-> https://audi80.pl/moje-audi-a6-c5-av ... t47567.htm
Audi 80 b2 1.8
Audi A4 1.9TDI
Było: Audi Coupe b3 2.3
Audi 80 b2 1.8

Awatar użytkownika
TYGRYSQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 440
Rejestracja: 05 maja 2007, 08:21
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: TYGRYSQ » 05 kwie 2010, 21:46

luk448 pisze:o kulturę pracy bo raczej od wkładki tych arabów pod maską nie przybędzie.
swoja droga dawno temu ludziska dziurawili obudowy filtra powietrza jak ser.. aby uzyskac wieksza kulture pracy :shock: skutkowało to zawilgoceniem i szybszym zuzyciem sie filterka <ok>

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 05 kwie 2010, 21:47

A moim zdaniem nikt nie kupuje NG po to aby chcieć z niego zrobić wyścigówkę.Na forum było już uturbione NG.Niestety z tego co pamiętam temat to chłopaki mieli potem troszkę kłopotów z autem.Od NG nie ma co oczekiwać cudów.Po prostu trzeba je doprowadzić mechanicznie-silnikowo do stanu fabrycznego i...cieszyć się dźwiękiem i jazdą.A jeśli komuś będzie mało tej mocy to może Sobie kupić S2. <ok>
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO VAGÓW I DO RESZTY SWIATA.PISAĆ PW JAK COS POTRZEBA.

Awatar użytkownika
Leszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 471
Rejestracja: 22 sty 2007, 22:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Leszek » 05 kwie 2010, 21:50

luk448 pisze:Po prostu trzeba je doprowadzić mechanicznie-silnikowo do stanu fabrycznego i...cieszyć się dźwiękiem i jazdą.
Bo ng albo się kocha albo szuka innego silnika :mrgreen:

Fajnie się temat rozwinął <ok>
Moja 90tka -> https://audi80.pl/b3-90-23-ng-moja-9 ... t27987.htm

Jest: Audi 90 b3 2.3 + blos -> sprzedana :(
2x Audi A6 Avant C5 2.5TDI 180PS QUATTRO S-Line, Recaro itd.
-> https://audi80.pl/moje-audi-a6-c5-av ... t47567.htm
Audi 80 b2 1.8
Audi A4 1.9TDI
Było: Audi Coupe b3 2.3
Audi 80 b2 1.8

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 05 kwie 2010, 21:51

TYGRYSQ pisze:
luk448 pisze:o kulturę pracy bo raczej od wkładki tych arabów pod maską nie przybędzie.
swoja droga dawno temu ludziska dziurawili obudowy filtra powietrza jak ser.. aby uzyskac wieksza kulture pracy :shock: skutkowało to zawilgoceniem i szybszym zuzyciem sie filterka <ok>

Wiesz,kiedyś siatex w zderzaku też był modny i ładny :P

Wracając do tematu-chcecie wywalić puszkę po filtrze i wsadzać stożek czy raczej zmienić wkładkę i zapewnić lepszy dopływ zimnego powietrza?
WSZYSTKIE CZĘŚCI DO VAGÓW I DO RESZTY SWIATA.PISAĆ PW JAK COS POTRZEBA.

Awatar użytkownika
TYGRYSQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 440
Rejestracja: 05 maja 2007, 08:21
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: TYGRYSQ » 05 kwie 2010, 21:52

Leszek pisze:Bo ng albo się kocha albo szuka innego silnika
nie ma innego ładniej brzmiacego silniczka :mrgreen:
choć po kazdej zmianie biegów przydało by sie to psssyt! :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2010, 21:54 przez TYGRYSQ, łącznie zmieniany 1 raz.

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 05 kwie 2010, 21:53

Właśnie od kiedy ten temat powstał o tym trąbię. Stożki, odmy bla bla bla można sobie dać z tym siana, bo ng to słaby silnik który zajebiście brzmi. Żeby dobrze pojechał to tak jak wspomniałem, po zejściu do tony pojedzie fajnie.
Jak chodzi równo (one lubią stukać gdy olej jest czarny), są nowe dobre filtry, dobra kablarnia rozrząd itp to ng będzie jechało tak jak powinno. O ile sam silnik nie jest zakatowany oczywiście.

Do lansu w Coupe lub Cabrio jest super, do zabawy tanim kosztem (zakupu przynajmniej) to można sobie nyse 200 sprawić. Super samochód, którego największym minusem jest... marka.

Tygrysq - na równi z R5 można postawić tylko V8. V6 a nawet V10 nie chodzą tak fajnie "chropowato"
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2010, 21:54 przez slugs, łącznie zmieniany 1 raz.
CoupeCadabra
https://audi80.pl/coupe-b3-behemoth- ... t39276.htm

diody, laminat i płomienie vel syf, kiła i mogiła

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga