[b3] Zasilanie rozrusznika...jak podłączyć przewody?
- Multifonika
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Motostacja
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Też tak wyczytałem z ETKi ale się tak złożyło, w przeciągu dwóch tygodni wymieniałem rozrusznik u siebie w ABC i w AAZcie. I muszę stwierdzić że są inne.Szara80tkaTdi pisze:dla diesli, 5 i 6 cylindrowych byl jeden rodzaj rozrusznika, dla pozostalych,
(Ten mniejszy/po lewej z ABC)
Części samochodowe online - Motostacja
-
- Forum Audi 80
- Posty: 19
- Rejestracja: 28 lis 2022, 20:16
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Świdnik
Re: [b3] Zasilanie rozrusznika...jak podłączyć przewody?
Czyli 2 grube przewody do górnej śruby a wsuwka po lewej, po prawej zostaje wolna? Zdjęcie w załączniku.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4671
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: [b3] Zasilanie rozrusznika...jak podłączyć przewody?
takiego z dwoma wsówkami to jeszcze nie widziałem. A co jest na jednej śrubce a co jest na drugiej to dobre pytanie. Ciekawe czy jedna z nich to nie jest jakaś masa to wtedy przy pomyłce spali kostkę stacyjki a jakby źle poszło to nawet kable.
Sprawdzałeś czy odpala?
Sprawdzałeś czy odpala?
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 19
- Rejestracja: 28 lis 2022, 20:16
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Świdnik
Re: [b3] Zasilanie rozrusznika...jak podłączyć przewody?
Próbowałem odpalać z tą konfiguracją i rozrusznik nie reagował, trzeba było kabelek z wsuwką bliżej silnika wpiąć i wszystko wróciło do normy. Żeby dużo błota i wody się nie dostawało od strony kabla do wsuwki posmarowałem końcówkę silikonem i trochę się uszczelniła.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga