Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[all]elektryczne szyby

8bartez6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 13 lut 2010, 16:00
Lokalizacja: Poznań/WLKP

Post autor: 8bartez6 » 12 sie 2013, 23:17

samą krańcówkę sprawdzałem

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 12 sie 2013, 23:22

To zdejmij osłonę która idzie wzdłuż progu i sprawdź kabel który idzie od krańcówki do modułu

8bartez6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 13 lut 2010, 16:00
Lokalizacja: Poznań/WLKP

Post autor: 8bartez6 » 12 sie 2013, 23:27

sprawdzę, jutro po pracy, albo dopiero w święto w czwartek, bo w tygodniu czasu brak....robota, robota, robota...i (nie)wdzięczne drugie auto...Fiat Ducato...

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 13 sie 2013, 05:53

do sprawdzenia

- krancowka kierowcy, najprosciej dwa kabelki z krancowki dotknij do masy
- zimne luty w przekazniku, lub uszkodzenie jego
- stacyjka, gdy nie da sygnalu na przekaznik ze zostal wyjety kluczyk to bez sensu szukac przyczyny w krancowce, gdyz w pierwszej kolejnosci musi przekaznik wykryc wyjety kluczyk

bigben
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 74
Rejestracja: 08 sie 2011, 20:18

Post autor: bigben » 24 sie 2013, 15:49

Chciałbym przełożyć silnik wraz z linką z tylnych drzwi do przednich pasażera. Jest taka możliwość? Czy linka z tyłu jest krótsza?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 sie 2013, 17:18

Nie ma takiej opcji inne długości.

Stachuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 18 lis 2012, 13:41
Imię: Radek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Stachuu » 25 sie 2013, 10:08

witam, mam takie pytanko ... mam u siebie oryginalnie zamontowane elektryczne szyby z przodu, i zachciało mi się zamontować teraz tył :P więc kupiłem cały komplet elektrycznych szyb z wiązką siłownikami przekaźnikiem w dobrej cenie.

i teraz pytanie polega na tym, czy wystarczy że dołożę wiązkę tylnych szyb i wepnę się w przód czy puścić całość na nowo?
nie zdejmowałem zdejmowałem izolacji z całej wiązki bo potem się pomieszam w tych kablach :P zauważyłem tylko że masa łączy się w jeden kabel tuż przy przednim lewym panelu.... a co z resztą? czy zasilanie też się potem łączy w jedne przewód?

poozdrawiam

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 25 sie 2013, 10:47

bylo juz to opisywane

tak wogole do tylnych drzwi sie ciagnie po 3 przewody, tylko trzeba sie dobrze wpiac w przednie kable, jako ze masz instalke kompletna, to byl zakladal komplet, tu masz rysunek nizej co dochodzi dla wersji z 4 szybami
Ostatnio zmieniony 25 sie 2013, 10:49 przez Szara80tkaTdi, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 25 sie 2013, 10:48

Lepiej całość, bo częściowo będzie więcej roboty.

Stachuu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 18 lis 2012, 13:41
Imię: Radek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Stachuu » 25 sie 2013, 12:57

teoretycznie fakt ... lepiej będzie mi założyć całość.... tylko jeden fakt daje mi dużo do myślenia .... wszystkie kable są poucinane przy wyjściu z drzwi ... i nie wiem czy nie lepiej było by się wpiąć i lutować 6 przewodów ... czy kłaść całość i lutować 40 przewodów :((

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 25 sie 2013, 13:10

lepiej tam gdzie mniej,

wogole nie baw sie w lutowanie bo byle jak to wychodzi i gorsza to robota, tasmowanie itp

kup sobie dwie kostki na piny JPT i odpowiednia ilosc pinow, tam gdzie sa uciete kable zastosujesz odpowiednio kostke ktora bedziesz mogl w razie co rozlaczyc

w elektronicznym jak zajdziesz to ci doradza piny i kostka jakas z mniejszych, to nie sa grube kable wiec i piny te male starcza jak w kostce np tej od radia

Awatar użytkownika
grU
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: grU » 26 sie 2013, 14:56

podepnę się pod temat, bo mam takie pytanko, dzisiaj się przymierzałem, żeby zamontować w końcu sobie elektryczne szyby ale coś mi nie pasiło i wolę się zapytać niż rozbabrać wszystko i potem być w kropce. Otóż zrobiłem zdjęcie:
Obrazek
do czego po kolei służą te wtyczki? Który z tych kabelków ma iść w pudełko bezpieczników?
i jeszcze ta wtyczka nie daje mi spokoju
Obrazek
oraz ta
Obrazek

I mam takie pytanie, u mnie z elektryki był tylko szyberdach, i mam podpięty przekaźnik nr 313.
Wiem, że potrzebny mi jest 363, ale z tego dawcy co miałem właśnie 4x szyby z wiązka był przekaźnik z numerem 343
tak wygląda od "dołu"
Obrazek

jak zrobić, żeby szyber wciąż działał, czy po prostu zostawić moduł który już jest (313) i po prostu dorzucić ten 343? Czy źle pojmuję? Bo jestem kompletnym laikiem, jeżeli chodzi o te sprawy i dopiero to moje pierwsze podrygi. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 26 sie 2013, 22:54

przekaznik 313 nieznam, jakbys podal jego pelny 9cio cyfrowy nr by bylo latwiej okreslic co to za przekaznik

nastepnie czy masz 343 czy 363 to bez roznicy, wazne aby bylo w 9cio cyfrowym nanim nr na koncu 257, wogole duzo ich bylo radzajow
Ostatnio zmieniony 26 sie 2013, 23:12 przez Szara80tkaTdi, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
andrzejsz23
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 700
Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
Kontakt:

Post autor: andrzejsz23 » 26 sie 2013, 22:57

grU, to tak:
2- leci do skrzynki bezpieczników na pin M75S
3-też do skrzynki bezpiczników na pin L30
Ta zielona wtyczka (właśnie jeśli masz elektryczny szyber) to ją podłączaś pod szyberdach
A ta biała szeroka wtyczka podłączasz do krańcówki drzwi.
Co do instalacji którą już masz od szybra to możesz ją zostawić jak jest nie musisz teraz koniecznie szyberdachu podłączać pod instalację elektrycznych szyb.

Awatar użytkownika
grU
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:43
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: grU » 26 sie 2013, 23:43

dzięki wielkie panowie! należy wam się browar <piwo>

tylko takie głupie pytanie... czym że jest ta krańcówka? :oops:

moduł właśnie ma numer 343 i na jego koncu dokładnie znajduje się :
Obrazek
więc moge spać spokojnie. Jutro zabieram się do roboty, jako, że zostało troche urlopu to trza coś porobić. Będę jeszcze się odzywał w razie pomocy.
A propo, troche nie na temat, żeby wyciągnąć szybę, trzeba zdejmować całą "ramę" drzwi?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Lusterka, szyby, szyberdach.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga