[all]elektryczne szyby
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
do sprawdzenia
- krancowka kierowcy, najprosciej dwa kabelki z krancowki dotknij do masy
- zimne luty w przekazniku, lub uszkodzenie jego
- stacyjka, gdy nie da sygnalu na przekaznik ze zostal wyjety kluczyk to bez sensu szukac przyczyny w krancowce, gdyz w pierwszej kolejnosci musi przekaznik wykryc wyjety kluczyk
- krancowka kierowcy, najprosciej dwa kabelki z krancowki dotknij do masy
- zimne luty w przekazniku, lub uszkodzenie jego
- stacyjka, gdy nie da sygnalu na przekaznik ze zostal wyjety kluczyk to bez sensu szukac przyczyny w krancowce, gdyz w pierwszej kolejnosci musi przekaznik wykryc wyjety kluczyk
-
- Forum Audi 80
- Posty: 42
- Rejestracja: 18 lis 2012, 13:41
- Imię: Radek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Gliwice
witam, mam takie pytanko ... mam u siebie oryginalnie zamontowane elektryczne szyby z przodu, i zachciało mi się zamontować teraz tył więc kupiłem cały komplet elektrycznych szyb z wiązką siłownikami przekaźnikiem w dobrej cenie.
i teraz pytanie polega na tym, czy wystarczy że dołożę wiązkę tylnych szyb i wepnę się w przód czy puścić całość na nowo?
nie zdejmowałem zdejmowałem izolacji z całej wiązki bo potem się pomieszam w tych kablach zauważyłem tylko że masa łączy się w jeden kabel tuż przy przednim lewym panelu.... a co z resztą? czy zasilanie też się potem łączy w jedne przewód?
poozdrawiam
i teraz pytanie polega na tym, czy wystarczy że dołożę wiązkę tylnych szyb i wepnę się w przód czy puścić całość na nowo?
nie zdejmowałem zdejmowałem izolacji z całej wiązki bo potem się pomieszam w tych kablach zauważyłem tylko że masa łączy się w jeden kabel tuż przy przednim lewym panelu.... a co z resztą? czy zasilanie też się potem łączy w jedne przewód?
poozdrawiam
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
bylo juz to opisywane
tak wogole do tylnych drzwi sie ciagnie po 3 przewody, tylko trzeba sie dobrze wpiac w przednie kable, jako ze masz instalke kompletna, to byl zakladal komplet, tu masz rysunek nizej co dochodzi dla wersji z 4 szybami
tak wogole do tylnych drzwi sie ciagnie po 3 przewody, tylko trzeba sie dobrze wpiac w przednie kable, jako ze masz instalke kompletna, to byl zakladal komplet, tu masz rysunek nizej co dochodzi dla wersji z 4 szybami
Ostatnio zmieniony 25 sie 2013, 10:49 przez Szara80tkaTdi, łącznie zmieniany 1 raz.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
lepiej tam gdzie mniej,
wogole nie baw sie w lutowanie bo byle jak to wychodzi i gorsza to robota, tasmowanie itp
kup sobie dwie kostki na piny JPT i odpowiednia ilosc pinow, tam gdzie sa uciete kable zastosujesz odpowiednio kostke ktora bedziesz mogl w razie co rozlaczyc
w elektronicznym jak zajdziesz to ci doradza piny i kostka jakas z mniejszych, to nie sa grube kable wiec i piny te male starcza jak w kostce np tej od radia
wogole nie baw sie w lutowanie bo byle jak to wychodzi i gorsza to robota, tasmowanie itp
kup sobie dwie kostki na piny JPT i odpowiednia ilosc pinow, tam gdzie sa uciete kable zastosujesz odpowiednio kostke ktora bedziesz mogl w razie co rozlaczyc
w elektronicznym jak zajdziesz to ci doradza piny i kostka jakas z mniejszych, to nie sa grube kable wiec i piny te male starcza jak w kostce np tej od radia
podepnę się pod temat, bo mam takie pytanko, dzisiaj się przymierzałem, żeby zamontować w końcu sobie elektryczne szyby ale coś mi nie pasiło i wolę się zapytać niż rozbabrać wszystko i potem być w kropce. Otóż zrobiłem zdjęcie:
do czego po kolei służą te wtyczki? Który z tych kabelków ma iść w pudełko bezpieczników?
i jeszcze ta wtyczka nie daje mi spokoju
oraz ta
I mam takie pytanie, u mnie z elektryki był tylko szyberdach, i mam podpięty przekaźnik nr 313.
Wiem, że potrzebny mi jest 363, ale z tego dawcy co miałem właśnie 4x szyby z wiązka był przekaźnik z numerem 343
tak wygląda od "dołu"
jak zrobić, żeby szyber wciąż działał, czy po prostu zostawić moduł który już jest (313) i po prostu dorzucić ten 343? Czy źle pojmuję? Bo jestem kompletnym laikiem, jeżeli chodzi o te sprawy i dopiero to moje pierwsze podrygi. Pozdrawiam
do czego po kolei służą te wtyczki? Który z tych kabelków ma iść w pudełko bezpieczników?
i jeszcze ta wtyczka nie daje mi spokoju
oraz ta
I mam takie pytanie, u mnie z elektryki był tylko szyberdach, i mam podpięty przekaźnik nr 313.
Wiem, że potrzebny mi jest 363, ale z tego dawcy co miałem właśnie 4x szyby z wiązka był przekaźnik z numerem 343
tak wygląda od "dołu"
jak zrobić, żeby szyber wciąż działał, czy po prostu zostawić moduł który już jest (313) i po prostu dorzucić ten 343? Czy źle pojmuję? Bo jestem kompletnym laikiem, jeżeli chodzi o te sprawy i dopiero to moje pierwsze podrygi. Pozdrawiam
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
przekaznik 313 nieznam, jakbys podal jego pelny 9cio cyfrowy nr by bylo latwiej okreslic co to za przekaznik
nastepnie czy masz 343 czy 363 to bez roznicy, wazne aby bylo w 9cio cyfrowym nanim nr na koncu 257, wogole duzo ich bylo radzajow
nastepnie czy masz 343 czy 363 to bez roznicy, wazne aby bylo w 9cio cyfrowym nanim nr na koncu 257, wogole duzo ich bylo radzajow
Ostatnio zmieniony 26 sie 2013, 23:12 przez Szara80tkaTdi, łącznie zmieniany 1 raz.
- andrzejsz23
- Forum Audi 80
- Posty: 700
- Rejestracja: 31 sie 2011, 23:28
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Ryn/Mazury (NGI)
- Kontakt:
grU, to tak:
2- leci do skrzynki bezpieczników na pin M75S
3-też do skrzynki bezpiczników na pin L30
Ta zielona wtyczka (właśnie jeśli masz elektryczny szyber) to ją podłączaś pod szyberdach
A ta biała szeroka wtyczka podłączasz do krańcówki drzwi.
Co do instalacji którą już masz od szybra to możesz ją zostawić jak jest nie musisz teraz koniecznie szyberdachu podłączać pod instalację elektrycznych szyb.
2- leci do skrzynki bezpieczników na pin M75S
3-też do skrzynki bezpiczników na pin L30
Ta zielona wtyczka (właśnie jeśli masz elektryczny szyber) to ją podłączaś pod szyberdach
A ta biała szeroka wtyczka podłączasz do krańcówki drzwi.
Co do instalacji którą już masz od szybra to możesz ją zostawić jak jest nie musisz teraz koniecznie szyberdachu podłączać pod instalację elektrycznych szyb.
dzięki wielkie panowie! należy wam się browar
tylko takie głupie pytanie... czym że jest ta krańcówka? :oops:
moduł właśnie ma numer 343 i na jego koncu dokładnie znajduje się :
więc moge spać spokojnie. Jutro zabieram się do roboty, jako, że zostało troche urlopu to trza coś porobić. Będę jeszcze się odzywał w razie pomocy.
A propo, troche nie na temat, żeby wyciągnąć szybę, trzeba zdejmować całą "ramę" drzwi?
tylko takie głupie pytanie... czym że jest ta krańcówka? :oops:
moduł właśnie ma numer 343 i na jego koncu dokładnie znajduje się :
więc moge spać spokojnie. Jutro zabieram się do roboty, jako, że zostało troche urlopu to trza coś porobić. Będę jeszcze się odzywał w razie pomocy.
A propo, troche nie na temat, żeby wyciągnąć szybę, trzeba zdejmować całą "ramę" drzwi?