Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 AVANT] Przepalanie się bezpiecznika el.lusterek i wycier

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 12 kwie 2008, 09:20

Szukałem ostatnio ale niestaty nie znalazłem przetarcia :-(

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 13 kwie 2008, 14:20

jeszcze mozna sprubowac zmiezyc pobor pradu na tej wiazce jak zaplon wlaczony a wszystkie urzadzenia sa wylaczone a potem odlaczyc kable od wszystkich urzadzen jakie podpiete sa pod ta wiazke kolejno i sprawdzac gdzie kiedy pobor pradu jest duzy. Jak bede styki brudne lub zasniedziale tez moze byc duzy pobor pradu. Jak macie bezpieczniki 15A to pewnie pobur pradu jest zaraz przy granicy bezpiecznika i on po pewnym czasie juz nie wytrzymuje przeplywu.

PS miez pobor w kazdej mozliwej opcji, czyli wlaczone wylaczone kolejno urzadzenia, podlaczone i odlaczone kable od urzadzien itd

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 13 kwie 2008, 14:30

Wsadziłem bezpiecznik 20A i też się przepalał.

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 13 kwie 2008, 15:01

OGr pisze:Podłączyłem silniczek do akumulatora przez bezpiecznik na kablu i się nie spalił. Wyciagnąłem przekaźnik bo myślałem żę on przepala ale dalej to samo. Cholera wie o ki pierun chodzi. Jak odłączę silniczek to wszystko chodzi i zero problemów.
Jak wlanczasz wycieraczki to zalancza sie plus, mase masz na calym samochodzie, moze gdzies mocowanie silnika przebija do masy co zwieksza jego pobur?

Wpadlo mi tez do glowy ze moze wlacznik wycieraczki nie odlancza calkowicie, ale to raczej bys odczul jakies burczenie czy cos.

A podlacz jeszcze silnik do akumulatora i sprawdz pobur pradu przez niego

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 13 kwie 2008, 15:07

Spoko, muszę tylko znaleźć chwilę czasu :-)

Jak podłączam sam silnik przez bezpiecznik do akumulatora to się nie przepalał.

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 13 kwie 2008, 18:14

OGr, sprawdzałeś wiązkę pokrywy w miejscu w którym wchodzi w nadwozie?

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 13 kwie 2008, 19:10

IC69, tzn, z tyłu, z przodu ?

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 13 kwie 2008, 22:37

Z tyłu oczywiście, pod zawiasem pokrywy. U mnie również nie działają lusterka i wycieraczka, wyjąłem tą przelotkę z pod zawiasu, zsunąłem z wiązki i znalazłem kilka przerwanych przewodów. Jutro będę z tym walczył.

TDI80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 242
Rejestracja: 10 wrz 2007, 22:58

Post autor: TDI80 » 14 kwie 2008, 17:05

IC69 pisze:Z tyłu oczywiście, pod zawiasem pokrywy. U mnie również nie działają lusterka i wycieraczka, wyjąłem tą przelotkę z pod zawiasu, zsunąłem z wiązki i znalazłem kilka przerwanych przewodów. Jutro będę z tym walczył.
to wspominalem wczesniej od tej wiazce przewodow w poprzednich postach, ale podobno tam nie bylo zwarcia, ale wiem ze pekac tam czesto lubi, szczegolnie warto zajrzec do tej lewej wiazki patrzac od tylu na samochod (tylna od str kierowcy) chyba w kazdym Avancie ona byla juz robiona co najmniej raz bo popekalo

benko
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 21 sty 2008, 16:01
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: benko » 08 maja 2008, 01:56

Hej panowie doradzcie ja mam podobny problem z tym ze lusterka sie steruja i grzeją jedno nie grzeje pewnie walniete ale 12V na styki dochodzi bo dzis rozbieralem.. nie mam sterowania tylnej wycieraczki oraz mam spalony silniczek od spryskiwacza z tylu AVANT.
Dodam ze wiazka w klapie jest przegladnieta siniczek wymontowalem i na krotko z akumulatora kreci non stop po podpiecu do auta jeden obrot bez zasterowania (na 2 stykach jest zawsze 12V)
aha i nie mam napiecia 12 V na spalonej pompce (wymonotywanej jak psikam )

Fakier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 02 maja 2008, 10:16

Post autor: Fakier » 05 cze 2008, 18:20

Napięcie na pąpkę tylnego spryskiwacza załącza się w momencie popchnięcia dźwigni wycieraczek do przodu, wtedy też przez przekaźnik (pod tylną kanapą od strony kierowcy) podawane jest +12V na wycieraczke.
Do silika tylnej wycieraczki dochodzą 3 przewody:
brązowy - MASA
czerwono-niebieski - +12V po stacyjce (do powrotu wycieraczki)
żółto-czerowny - załączene +12V (właśnie przez czasowy przekaźnik pod tylnym siedzeniem)

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 06 lip 2008, 14:21

Wskazania miernika z końcówki wiązki oraz silniczka:

Silniczek:
- na jednym i drugim kablu zasilającym: 0,6 Ohm,

Wiązka:
- na jednej stronie: 35 Ohm,
- na drugiej stronie: 30 Ohm,

- na jednej stronie stałe: 11,75 V,
- na drugiej stronie zmienne: 0,05V - 11,75V.

Może mi ktoś powiedzieć czy coś z tego wynika ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Lusterka, szyby, szyberdach.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga