[B4 AVANT] Przepalanie się bezpiecznika el.lusterek i wycier
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
jeszcze mozna sprubowac zmiezyc pobor pradu na tej wiazce jak zaplon wlaczony a wszystkie urzadzenia sa wylaczone a potem odlaczyc kable od wszystkich urzadzen jakie podpiete sa pod ta wiazke kolejno i sprawdzac gdzie kiedy pobor pradu jest duzy. Jak bede styki brudne lub zasniedziale tez moze byc duzy pobor pradu. Jak macie bezpieczniki 15A to pewnie pobur pradu jest zaraz przy granicy bezpiecznika i on po pewnym czasie juz nie wytrzymuje przeplywu.
PS miez pobor w kazdej mozliwej opcji, czyli wlaczone wylaczone kolejno urzadzenia, podlaczone i odlaczone kable od urzadzien itd
PS miez pobor w kazdej mozliwej opcji, czyli wlaczone wylaczone kolejno urzadzenia, podlaczone i odlaczone kable od urzadzien itd
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
Jak wlanczasz wycieraczki to zalancza sie plus, mase masz na calym samochodzie, moze gdzies mocowanie silnika przebija do masy co zwieksza jego pobur?OGr pisze:Podłączyłem silniczek do akumulatora przez bezpiecznik na kablu i się nie spalił. Wyciagnąłem przekaźnik bo myślałem żę on przepala ale dalej to samo. Cholera wie o ki pierun chodzi. Jak odłączę silniczek to wszystko chodzi i zero problemów.
Wpadlo mi tez do glowy ze moze wlacznik wycieraczki nie odlancza calkowicie, ale to raczej bys odczul jakies burczenie czy cos.
A podlacz jeszcze silnik do akumulatora i sprawdz pobur pradu przez niego
to wspominalem wczesniej od tej wiazce przewodow w poprzednich postach, ale podobno tam nie bylo zwarcia, ale wiem ze pekac tam czesto lubi, szczegolnie warto zajrzec do tej lewej wiazki patrzac od tylu na samochod (tylna od str kierowcy) chyba w kazdym Avancie ona byla juz robiona co najmniej raz bo popekaloIC69 pisze:Z tyłu oczywiście, pod zawiasem pokrywy. U mnie również nie działają lusterka i wycieraczka, wyjąłem tą przelotkę z pod zawiasu, zsunąłem z wiązki i znalazłem kilka przerwanych przewodów. Jutro będę z tym walczył.
Hej panowie doradzcie ja mam podobny problem z tym ze lusterka sie steruja i grzeją jedno nie grzeje pewnie walniete ale 12V na styki dochodzi bo dzis rozbieralem.. nie mam sterowania tylnej wycieraczki oraz mam spalony silniczek od spryskiwacza z tylu AVANT.
Dodam ze wiazka w klapie jest przegladnieta siniczek wymontowalem i na krotko z akumulatora kreci non stop po podpiecu do auta jeden obrot bez zasterowania (na 2 stykach jest zawsze 12V)
aha i nie mam napiecia 12 V na spalonej pompce (wymonotywanej jak psikam )
Dodam ze wiazka w klapie jest przegladnieta siniczek wymontowalem i na krotko z akumulatora kreci non stop po podpiecu do auta jeden obrot bez zasterowania (na 2 stykach jest zawsze 12V)
aha i nie mam napiecia 12 V na spalonej pompce (wymonotywanej jak psikam )
Napięcie na pąpkę tylnego spryskiwacza załącza się w momencie popchnięcia dźwigni wycieraczek do przodu, wtedy też przez przekaźnik (pod tylną kanapą od strony kierowcy) podawane jest +12V na wycieraczke.
Do silika tylnej wycieraczki dochodzą 3 przewody:
brązowy - MASA
czerwono-niebieski - +12V po stacyjce (do powrotu wycieraczki)
żółto-czerowny - załączene +12V (właśnie przez czasowy przekaźnik pod tylnym siedzeniem)
Do silika tylnej wycieraczki dochodzą 3 przewody:
brązowy - MASA
czerwono-niebieski - +12V po stacyjce (do powrotu wycieraczki)
żółto-czerowny - załączene +12V (właśnie przez czasowy przekaźnik pod tylnym siedzeniem)
Wskazania miernika z końcówki wiązki oraz silniczka:
Silniczek:
- na jednym i drugim kablu zasilającym: 0,6 Ohm,
Wiązka:
- na jednej stronie: 35 Ohm,
- na drugiej stronie: 30 Ohm,
- na jednej stronie stałe: 11,75 V,
- na drugiej stronie zmienne: 0,05V - 11,75V.
Może mi ktoś powiedzieć czy coś z tego wynika ?
Silniczek:
- na jednym i drugim kablu zasilającym: 0,6 Ohm,
Wiązka:
- na jednej stronie: 35 Ohm,
- na drugiej stronie: 30 Ohm,
- na jednej stronie stałe: 11,75 V,
- na drugiej stronie zmienne: 0,05V - 11,75V.
Może mi ktoś powiedzieć czy coś z tego wynika ?