[B3 1.8 PM] wyjąca pompa wspomagania niedługo po wymianie
[B3 1.8 PM] wyjąca pompa wspomagania niedługo po wymianie
Witam mam taki problem, wymieniłem dziś pompę wspomagania i magiel. Wszystko szczelne zalane płynem zielonym febi minerał. Wspomaganie chodziło jak złoto, kierownicę można było kręcić jednym paluszkiem. Przejechałem około 10km i płyn zrobił się szary i pompa zaczęła wyć. Czego to może być wina? Znajomy mówił by spuścić płyn, zalać ropą i pokręcić trochę kierownicą potem spuścić i zalań nowy płyn. co wy o tym sądzicie?
Przepłukałeś układ? Nie zapowietrza się? Wymieniłeś podkładki przy przewodach wchodzących do pompy?
Skoro wymieniłeś pompę oraz magiel to nie ryzykowałbym zabiegów z ropą. Pomysł ten moim zdaniem wydaje się być co najmniej śmieszny. Juz lepiej kupić z 2 litry ATF-a Hipol i przepłukać nim układ a później zalać Febiego i odpowietrzyć układ.
Skoro wymieniłeś pompę oraz magiel to nie ryzykowałbym zabiegów z ropą. Pomysł ten moim zdaniem wydaje się być co najmniej śmieszny. Juz lepiej kupić z 2 litry ATF-a Hipol i przepłukać nim układ a później zalać Febiego i odpowietrzyć układ.