Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Co ostatnio robiłeś przy aucie...

Linkownia, ciekawostki, pogawędki nie tylko związane z Audi i nie tylko związane z motoryzacją.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
damian_xyz
Moderator
Moderator
Posty: 656
Rejestracja: 10 wrz 2007, 15:34
Imię: Damian
Model: Inny
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 1.3 FY
Lokalizacja: Siedlce
Kontakt:

Post autor: damian_xyz » 04 maja 2017, 15:24

MIRON DKL pisze:Malowanie proszkowe jak u Krzycha tez super.
W 2013 tak właśnie robiłem, w 2017 wyszła rdza.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 04 maja 2017, 16:12

czarekHD,
namiar już poszedł dawno na te właśnie listwy ;)
damian_xyz pisze:W 2013 tak właśnie robiłem, w 2017 wyszła rdza.
Zobaczę jak długo to potrzyma u mnie.

AdiGassler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 206
Rejestracja: 14 gru 2013, 20:57
Lokalizacja: TKI

Post autor: AdiGassler » 05 maja 2017, 09:53

Najpierw przegub zewnętrzny z lewej strony, a po kilkunastu km manszete oraz wczoraj przed Warszawą szczotki w alternatorze się skończyły. zly_ Lecz już po wymianie.

Awatar użytkownika
Kofper
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 574
Rejestracja: 15 cze 2011, 17:56
Lokalizacja: Konina

Post autor: Kofper » 05 maja 2017, 23:17

Porządnie umyłem i w końcu zaktualizowałem temat na forum ! :-) :-)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 09 maja 2017, 12:51

Jutro montaż na aucie.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8388
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 09 maja 2017, 22:51

Krzysiek 84 pisze:Piaskując elementy jest lepsze doście do zakamarków niż szczotką drucianą czy papierem ściernym , więc chyba powinno na dłuższy czas zabezpieczyć elementy metalowe.
Piaskując usuwasz ocynk. Wiec w przypadku dobrej konserwacji piaskowanie/ocynkowanie galwaniczne/malowanie

Choć bardzo polecają epoxydem PPG sigma Prime podkład,
później przykrycie go poliuretanem w dwóch warstwach.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 12 maja 2017, 23:45

Sanki w miare zdrowe byly bo zakonserwowane w Oleju od wspomagania,
Ale jak Auto stało to chciałem je odnowić , bo i tak by były zdjete do montażu poliuretanu.

Edit:

Zestaw założony na aucie , jutro wyjeżdzamy z garażu:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11728
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 13 maja 2017, 07:57

Krzysiek 84, o teraz to sztywno będzie ;-)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 13 maja 2017, 08:23

Mam nadzieję , że coś tam komfortu zostanie jeszcze ;-)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11728
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 13 maja 2017, 08:29

Krzysiek 84, miałem na myśli to że zawias będzie sztywno bez bujania na boki itp. np na sankach i wahaczach. Auto powinno słuchać się każdego ruchu kierownicą.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 13 maja 2017, 12:49

PieterB, Tu to się zgadzam , zobaczymy też jak twardo będzie , choć u mnie bardzo wysoko przód stoi ze względu na sprężyny .


Obrazek

Edit:

Zetorek już turla się powoli , póki co wszystko działa , zostało kąt wtrysku ustawić , bo twardo pracuje a na Vagu same zera , chyba że rozrzad jeszcze raz trzeba bedzie sprawdzić.


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11728
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 13 maja 2017, 13:07

Krzysiek 84, no i musisz coś z tym przodem zrobić bo faktycznie trochę dziwnie to wygląda

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 13 maja 2017, 23:04

PieterB, Chyba będa sprężyny eibach - 35 / 30

Będę też szukał tych pierścieni tłumiących na tył , jak nie to chyba zgłoszę się na ten zakup grupowy z audi tradition.
Przednie amorki 2 czy 3 letnie jeszcze pewnie bedą dobre , zobaczymy co wykaże na diagnostyce,
Tył mam kupione nowe Sachs.
Zostanie wszystko poskładac w drugie kolumny te piaskowane i malowane , oraz zamontować.
Zregenerowac zaciski przód i tył , dokupic tarcze , klocki , płyn , przewody elastyczne i od razu wszystko zamontować."
Może wyrobie się w tym roku ;-)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11728
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 14 maja 2017, 06:37

Krzysiek 84 pisze:Będę też szukał tych pierścieni tłumiących na tył , jak nie to chyba zgłoszę się na ten zakup grupowy z audi tradition.
właśnie u mnie też coś tam tak nie za cicho jest i się zastanawiam czy to wina amortyzatorów już czy właśnie tych pierścieni. Ostatnio rozebrałem to bo myślałem że to górne mocowanie wyrobione i se zakupiłem ale po rozebraniu okazało się że tam jest cacy. A i same te pierścienie niby nie wyglądają na jakoś mocno zniszczone bezradny_ mysli_
No i teraz cholera wie, a dodam że tył ostatnio jakoś dziwnie mi zaczął się zachowywać szczególnie na zakrętach - jakoś tak wyrzuca zadek.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 14 maja 2017, 08:55

Może amortyzatory już tak nie trzymają za dobrze.

Mam jeden komplet tych pierścieni tłumiących , ale nie nadaja się do ponownego założenia,
W Olkuszu za poliuretanowe to mi krzyknęli ze 300 zł , bo indywidualne zamówienie i formę by musieli jeszcze zrobić , więc i za formę musiałbym zapłacić.

A w Audi tradition 13,45 Euro za sztuke.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga